Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Jines »

Nu havde jeg ikke lige Paco, Gomes og Umtiti i tankerne ved de tidligere indlæg. Det er helt klart at Umitit er en kæmpe success, som jeg tror vi trods alt er enige i. Paco er for mig en fin breddespiller. Han har ikke spillet meget, men for mig er det igen mere Valverde, der ikke tør bruge andre spillere end de absolut bedste konstant, som jeg ikke er vild med. Gomes havde desværre ikke psyken til Barcelona, og ryger nok øjensynligt i næste vindue, hvis nogen vil købe ham.

Jeg vil mene Paco, Semedo og Digne er delvis ofre for Valverdes meget konservative tilgang til hvem, der spiller. For mig har alle spillere gjort det fint, uden at være fremragende køb. Digne/Paco bliver aldrig nævnt i historiebøgerne, men Semedo kan give meget mere, hvis Valverde tør.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kubala »

Jeg tror ikke, at vi kommer nogen steder/vegne. Jeg kan dog konstatere, at Gomes er flop. Denis ligeså. Digne og Paco breddespillere, og Semedo kan blive til et eller andet stort. Realiteten er dog mere dystert, men lad det nu ligge.

Jeg synes, at det er helt fair og på sin plads at kritisere de ansvarlige, men igen må jeg konstatere, at det er et no go. Jeg vil dog sige, at det eskalerede ret hurtigt, da jeg på ingen måde skrev, at min tålmodighed var opbrugt med de unge spillere eller de skulle sælges etc., men fred være med det.

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Jines »

Det er altid fair at krititsere de ansvarlige, hvis noget er dårligt udført. Jeg synes, at på daværende tidspunkt hvor handlerne skete, var købene udemærkede. Men sådan er det med rekruttering af arbejdskraft - det kan sagtens gå helt galt.

Denis Suarez er for mig et underligt køb dengang, fordi han egentlig ikke havde vist det store. For mig virkede det mere til at hans La Masia-baggrund var mere grunden, end hans kompetencer. Det er noget, hvor ledelsen efter mit syn fejlede stort.

Gomes blev beskrevet som en mulighed, der pludseligt opstod, og han havde vikrelig imponeret i Valencia. Desværre var psyken ikke til en klub som Barcelona. Det er jeg ikke sikker på, man kan kritisere en ledelse for ikke at forudse, da han blev købt.

Ellers synes jeg sådanset at der har været handlet godt ind de senere år. Specielt står Umtiti, Ter Stegen, Alba og Neymar ud efter min optik. Men der går selvfølgelig altid handler galt. For alle klubber.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

Nu siger jeg det lige igen; Denis Suarez har IKKE været på la masia.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:Jeg tror ikke, at vi kommer nogen steder/vegne. Jeg kan dog konstatere, at Gomes er flop. Denis ligeså. Digne og Paco breddespillere, og Semedo kan blive til et eller andet stort. Realiteten er dog mere dystert, men lad det nu ligge.

Jeg synes, at det er helt fair og på sin plads at kritisere de ansvarlige, men igen må jeg konstatere, at det er et no go. Jeg vil dog sige, at det eskalerede ret hurtigt, da jeg på ingen måde skrev, at min tålmodighed var opbrugt med de unge spillere eller de skulle sælges etc., men fred være med det.
Synes det er hårdt at kalde Denis et flop. Han har gjort det udmærket når han endelig har fået chancen.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:Jeg tror ikke, at vi kommer nogen steder/vegne. Jeg kan dog konstatere, at Gomes er flop. Denis ligeså. Digne og Paco breddespillere, og Semedo kan blive til et eller andet stort. Realiteten er dog mere dystert, men lad det nu ligge.

Jeg synes, at det er helt fair og på sin plads at kritisere de ansvarlige, men igen må jeg konstatere, at det er et no go. Jeg vil dog sige, at det eskalerede ret hurtigt, da jeg på ingen måde skrev, at min tålmodighed var opbrugt med de unge spillere eller de skulle sælges etc., men fred være med det.
Synes det er hårdt at kalde Denis et flop. Han har gjort det udmærket når han endelig har fået chancen.
Du læser mit indlæg forkert. Jeg kalder ham ikke et flop, men jeg gik ud fra Jines gjorde.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Nå, nu vil vores geniale ledelse, ifølge rygter, skille sig af med Dembouz. Suk, bliver træt i mit fjæs af de mennesker. Men okay, det kan jo også være, at der er noget, som vi ikke ved. Hvis knægten for eksempel ikke bryder sig om at være her eller lignende.

Men når det nu er vores ledelse, så ville det ikke overraske, hvis de sælger Dembouz, bare så Douglas kan vende tilbage og "Bosse," på kanten ...

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:Nå, nu vil vores geniale ledelse, ifølge rygter, skille sig af med Dembouz. Suk, bliver træt i mit fjæs af de mennesker. Men okay, det kan jo også være, at der er noget, som vi ikke ved. Hvis knægten for eksempel ikke bryder sig om at være her eller lignende.

Men når det nu er vores ledelse, så ville det ikke overraske, hvis de sælger Dembouz, bare så Douglas kan vende tilbage og "Bosse," på kanten ...
Har godt hørt/set rygterne. Det er direkte uintelligent at sælge ham efter kun et år. Giv ham dog en fair chance for at vise hvad han kan i de kommende sæsoner. Han har været uheldig med skader, og har ikke fået meget spilletid, hvor han kan vise hvad han kan. Desuden synes jeg, at han viser store spilmæssige fremskridt for tiden.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

FUCK vores ledelse hvis det passer.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af zqa »

Man kunne godt argumentere for, at han fra start var et fejlkøb.
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Tror ikke på det.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Jeg vil også mene, at han fra starten var fejlcastet. Han har hverken begavelsen eller mentaliteten til det. Men eftersom vi nu har ham, ville det være en decideret skændsel at sende ham videre allerede til sommer.
Robert Zimmerman

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Kan være vi kan bytte ham med Mbappe ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Parla »

Det er noget fis, de mangler bare noget at skrive om.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

The boy. Mål og flere gode takter. Vi har brug for det her på holdet.


phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster