VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Starnils »

Jeg kan stadigvæk ikke finde ud af at poste et bilede, så her kommer et link



Den her midtbane virker ikke just skræmmende. Frygter virkelig det værste. Ser hellere at Argentina vinder VM end Danmark. Den her fortjener Messi virkelig.
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:Jeg kan stadigvæk ikke finde ud af at poste et bilede, så her kommer et link



Den her midtbane virker ikke just skræmmende. Frygter virkelig det værste. Ser hellere at Argentina vinder VM end Danmark. Den her fortjener Messi virkelig.
Ikke helt enig. Jeg synes f.eks. følgende midtbane kunne være god.


Biglia - Mascherano
Lo Celso

Det kunne være en fin midtbane. Hvis man vurderer, at Lo celso er for uerfaren, kan man prøve med måske Lanzini eller Banega som tredje.

Det er mest forsvaret, jeg er bekymret for. Jeg synes Otamendi er så dårlig, og Rojo er deres bedste midterforsvar, men han har ikke spillet ordentlig fodbold i 13 måneder. Så er der deres back. Machedo er så hamrende elendig. Og jeg har slet ikke set nok til f.eks. Tagliafico fra Ajax, hvordan han er.

Og så er der også Romero, som af og til har så meget sæbe på hænderne.

Deres midtbane og angreb er stærkt, synes jeg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

Håber Rafa får endnu en slutrunde: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/39- ... ruttotrup/

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Hvad fanden sker der får Tåge-Åge?

Han udtager 35 spillere, og ingen af dem er Philip Billing? Men vi udtager Mathias Jensen? Ikke at Jensen ikke er en fin spiller, men altså? 35 spillere, og ingen Billing, som givetvis ville være vores bedste 6'er? Så udtag ham dog bare til lidt træning.

Hvor jeg dog glæder mig til at se norsk røvfodbold med lange bolde til Cornelius fra Jens Stryger fra venstre backen til højre flanken med Cornelius, som skal gå op i et hovedstødsduel og heade videre, ellers skal Eriksen støvsuge anden bolde og forsøge udfra.

Mamma mia, hvor er det skod.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Billing har spillet 90 minutter tre gange i 2018. Og i hvert fald to af gangene var han elendig. I min optik er både Christian Nørgaard og Jakob Poulsen foran ham, og de er jo heller ikke blevet udtaget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor gennemført idiotiske har Özil og Gündogan lige lov at være?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Hvor gennemført idiotiske har Özil og Gündogan lige lov at være?
Som halvkurder, og som en person, der forpester alt ved Tyrkiet, så håber jeg, at de bliver kylet ud af den tyske landsholdstrup.

Erdogan er en massemorder og en fucking psykopat.

Fuck Özil og Gündogan. Fjolser. Det værste er, at Özil er endda selv kurder, men ser sig selv som tyrker. Fucking fjols.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Starnils »

Blaugrana92 skrev:Hvor gennemført idiotiske har Özil og Gündogan lige lov at være?
Hvad har de gjort?
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Starnils skrev:
Blaugrana92 skrev:Hvor gennemført idiotiske har Özil og Gündogan lige lov at være?
Hvad har de gjort?
The German Football Association (DFB) has criticised Mesut Ozil and Ilkay Gundogan for appearing in what it describes as an "election campaign stunt" by Turkish president Recep Tayyip Erdogan.

The Germany internationals were pictured greeting Erdogan at Turkey's London embassy, along with Everton and Turkey striker Cenk Tosun, as the politician arrived in England ahead of a meeting with UK prime minister Theresa May.

Arsenal star Ozil and Manchester City midfielder Gundogan handed over signed shirts, before a picture of the three players together was uploaded via Ozil's official Instagram page.
Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

Tello skrev:
Starnils skrev:
Blaugrana92 skrev:Hvor gennemført idiotiske har Özil og Gündogan lige lov at være?
Hvad har de gjort?
The German Football Association (DFB) has criticised Mesut Ozil and Ilkay Gundogan for appearing in what it describes as an "election campaign stunt" by Turkish president Recep Tayyip Erdogan.

The Germany internationals were pictured greeting Erdogan at Turkey's London embassy, along with Everton and Turkey striker Cenk Tosun, as the politician arrived in England ahead of a meeting with UK prime minister Theresa May.

Arsenal star Ozil and Manchester City midfielder Gundogan handed over signed shirts, before a picture of the three players together was uploaded via Ozil's official Instagram page.
Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Usmageligt.

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Billedet er væk nu, men tjek lige Gündogans sultan overskæg. Jeeesuz. Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

No worries. Welbeck er udtaget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Okay, hvis jeg skal brokke mig over Argentina og Sampaolis udtagelser, så er det England med dinosauren Southgate helt ude og skide.

At man kan udelade en som Wilshere viser helt klart, hvor håbløst instrueret det land er. Han er den eneste, der har en hjernecelle eller to af deres midtbanespillere. Ikke engang Shelvey er udtaget, selvom han er en massiv cunt, men i det mindste kan han da lægge en aflevering af og til. Men ak nej, Loftus-Cheek er udtaget sammen med Ashley Young. Holy moly et ringe landshold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Deschamp er simpelthen en hovedrystende træner.

Hvordna kan han ikke udtage bl.a. Laporte?????????

Og hvad fanden laver Adil Rami på holdet? Manden kan ikke forsvare.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

No Gomes.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster