6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Rygterne går på en fælles Pastillo af RM og Barca, som en hyldes til Ini? Det lyder vel ikke helt dumt?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Gnomitz »

Skydefinten skrev:Rygterne går på en fælles Pastillo af RM og Barca, som en hyldes til Ini? Det lyder vel ikke helt dumt?
Det lyder ikke dumt, hvis man altså er Real Madrid. For mig lyder det bare som en måde, hvorpå man kan slippe for noget dårlig omtale.
Hvis Real gerne vil vise respekt, så kan de lave en pasillo for Barca med Iniesta i spidsen.

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ba sai luo na »

haaber cillesen spiller denne kamp.

Spil med Messi de naeste 2 kampe og send ham saa ferie. VM maa simpelthen vaere vigtigere end en guldbold.

Giv tilskuerne en sand mesterskabs kamp. Det maa vaere motivation nok og Barca boer vaere bedre udhvilet til 90 min hoejt tempo.

Der skal ikke vaere en faelles pasillo . saa nemt skal de ikke slippe. Enter stiller de op , viser og faar respekt eller ogsaa vil de forever bare vaere nogle feje hunde.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Jeg syntes, at en fælles pasillo vil være ret akavet. Også for Iniesta.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Ja, så hellere ingen. Lav nu bare den skide pasillo, og kom videre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber at spillerne er tændt og er ligeglad med at vi har vundet ligaen. Vi plejer at have det mere svært på hjemmebanen end på Bernabeu men denne gang er der ikke plads til fuckups. Står stærkt sammen, hold hovedet koldt og aldrig give op.
Og ingen skader, tak.

Forza Barca ♡
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Masser af skader tak.

Blot ikke til Barca.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Kan mærke at jeg slet ikke kan lade som om at det ikke betyder noget for mig, hvordan denne kamp går, selv om vi har sikret ligaen. V. Amos!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Som sæsonen har udfoldet sig, med Reals CL succes, syntes jeg det vil betyde meget, rigtig meget, om denne perfekte sæson kom hjem.!

Det vil være ret paradoksalt hvis det skulle ske, i netop denne sæson, spillet taget i betragtning, men samtidig: Hvem mener egentlig at Real Madrid har været bedst i Europa gennem 3 år? Madrid og omegn, men så heller ikke så pokkers mange flere.

Samtidig vil det kunne give Real lidt konkurrence, når div folk skal se på hvem der har opnået mest i år. Barca eller Real.

Mit pessimistiske sind, siger mig dog at netop Real ødelægger det hele..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

Jeg tror også at RM kommer til at ødelægge vores stime, tror den bliver 1-2 med mål i overtiden fra RM :mad:

Jeg hader Real M over alt på jorden, men man må vil sige at de generelt set er det bedste hold i verden, når man kan vinde CL tre år i træk (Jeg kan ikke se at Liverpool kan vinder over RM) det er jo fuldstændig vanvittigt! :mad:
De har til med også vundet 33 Liga titler, hvor vi har vundet 25.

Real Madrid: 33 liga titler og 6 (7) CL
FC Barcelona: 25 liga titler og 4 CL
Bayern Munich: 28 liga titler og 2 CL
Juventus FC: 33 liga titler og 1 CL
Manchester United: 20 liga titler og 2 CL
Liverpool FC: 18 liga titler og 1 CL
AC Milan: 18 liga titler og 3 CL
Inter Milan: 18 liga titler og 1 CL

Vi skal jo næsten kalde CL for Real Madrid ligaen fremover :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Real Madrid er slet ikke så dominerende som i får det til at lyde. De er ikke det bedste hold i verden, og har ikke været det, de sidste 7-10 år. Jeg forventede ovenpå Super-cup kampene og vores transfervindue, at Real ville sweepe det hele i denne sæson, og virkelig starte en ny ''tid'' så at sige, at de ville følge op på sæsonen før og de to trofæer fra den sæson. Det er slået totalt fejl, og man snakker jo reelt om at de skal redde deres elendige sæson med en sejr over Liverpool.

Indtil Real Madrid vinder en treple, eller to så så kan man ikke snakke om fodbolddominans imo.

Og med hensyn til kampen i morgen, så tror jeg på alt andet end en Real-sejr. Der er tale om, at Iniesta stadig har problemer og at Valverde ikke vil starte med Dembele, men Paulinho. Jeg håber på Dembele, det vil også være et godt signal at sende til ham, at han er med fra start. Jeg tror i hvert fald ikke at Real kommer fra Camp nou med 3 point.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Og lige nogle udtalelser fra Zidanes presse konference som lige er afsluttet.
Is it more important for you to win LaLiga than the Champions League? "It's more difficult. I've always said that: it's more difficult."
Unsurprisingly, the key point of interest in Zidane's press conference was the guard of honour issue - and the Real Madrid boss really couldn't have been more categorical, explaining that Barcelona won't be getting one because they didn't do likewise for Los Blancos after their Club World Cup win in December.
Guard of honour for Barcelona: "After the Club World Cup, it wasn't important for them to give us a guard of honour. They say they weren't in the competition, but that's not true. You get into it through the Champions League [which Barça were in]. They didn't give us one. What's most important is respecting what they've done: They've won the double and I respect that, and I congratulate them on that. We're not going to do something they didn't do."
Zidane aked about problematic refereeing decisions in the Champions League semis: "I'm not going to enter into that debate because whatever I say, it's not going to change anything"

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Læste et sted at man i Spanien laver æresport hvis et spansk hold vinder VM for klubhold.

Nogen der ved om dette er korrekt og om vi har gjort det før?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Kan mærke det begynder at trætte mig, al det pasillo mundhuggeri..

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

B-Freak skrev:Læste et sted at man i Spanien laver æresport hvis et spansk hold vinder VM for klubhold.

Nogen der ved om dette er korrekt og om vi har gjort det før?
Betis gjorde det for os et af årene. En anden gang spillede vi mod et lavere rangerende hold i pokalen, og der frasagde Guardiola sig at de skulle gøre det. Så man kan vel sige, at det i høj grad beror på lysten i et evt. VM for klubhold, hvorimod det i La Liga har været fast tradition i mange årtier.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst