Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
Kubala skrev:
Lopezzz skrev:Vi skal lige have styr på en ting: Real Madrid har ikke vundet Champions League. Ok?
Det er så ikke korrekt. De har vundet det 12 gange. Hvis du derimod mener, at de ikke har vundet det endnu i denne sæson, så er svaret ja, men det er der jo heller ikke nogen, der siger, at de har. Og hvilken relevans har det?
omfg :roll:
Samme her til dit indlæg. ;-)

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Antimadridista skrev:Leomessi@

Om så real spillede gude bold, så jeg dem stadig helst skride i svinget.

Ift finalen. Den helt store forskel, i år som i 2017, har været reals mentale styrke ift hold som Bayern, juve og Atletico. De tror ikke på at de kan tabe, samtidig med at disse modstandere har taget en masse dårlige/uheldige erfaringer med på banen.
Liverpool (eller Roma) skal virkelig tro på det før det bliver muligt. Det er absolut key! Ellers vader de blot i tilbud, mens real, efter behag, sætter deres når muligheden er der..
Jeg er helt enig, de er enormt svære at ryste, og lader sig sjældent påvirke af kampens hede.

Selv i de perioder i en kamp, hvor de har det svært og modstanderholdet fuldstændigt dominerer, så formår de stadig at komme helskindet igennem, hvorimod et hold som f.eks. FC Bayern begår brølere og indkassere nogle dumme mål, og det kan man altså ikke tillade sig i Champions League.

Real Madrid har en stærk tro på egne evner lige når det kommer til Champions League, og det har jeg en enorm stor respekt for.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Champions league

Indlæg af VicValde »

Tello skrev:Held, held, dommerhjælp, held og uduelige angribere hos Bayern. Det er simpelthen alle marginalerne som Real fik med sig, og det brænder mig op indefra og ud. Robben og Vidal ude, og Lewandowski/Müller som spiller som to store sække fyldt med lort. Hvor blev Müllers vrede og energi af? Alt det som han viste mod os, den horeunge.

Og folk som stadig råber Uefalona og som stadig bærer nag over ham den norske dommer, de har travlt med at hylde "majæstetiske" Real Madrid, og "kongen af CHL", Christina.

Og fuck Zidane! Den arrogante skiderik! De kommer til at flække Liverpool i finalen, det er helt sikkert.

Madrid er tabt på gulvet i ligaen og Cdr, men i Chl er de heldige som fuck. Det er klart, det held kan de ikke få over 38 kampe. De kan ikke få Malmø, eller et halvt invalideret Bayern hold hver gang, eller dommer Döner 38 gange.

Hvide horeunge klub. Hader snart Zidane mere end jeg hadede Mourinho da han var i Real. CR må også gerne snart forlade La Liga. Han var totalt uduelig i går og lagde sig til at hyle flere gange da hans hold var ude og skide. Kongen af CHL my ass. Fordi man får et straffe i 94 minut, eller 4 mål mod Malmø, det gør ikke en fuck, men medierne og rampelyset fra CHL..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Hold da op hvor er du jammerlig at høre på. Nej, Real fortjente over 2 kampe ikke at gå videre, men ovenstående er jo børnehave-retorik på højeste plan.

Real har jo ikke kun held, de opsøger meget af det selv - og det må man anerkende uden at te sig som et barn i Bilka, der ikke må få slik!

Barca blev mast af Juve i sidste sæson, og Real blæste dem af banen i finalen. Så stop nu alt det med held, dommertække, osv. Det er ulideligt at læse om fra 2-3 brugere hele tiden.

Heldigvis er mange andre herinde ret saglige i forhold til Reals avancement.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Jeg er ovenud glad for folk, som skal fortælle andre hvornår og hvordan man er en rigtig fan. Det er en skøn egenskab at have som menneske.
Er du endelig tilfreds med Mourinho i Man U?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

VicValde skrev:
Tello skrev:Held, held, dommerhjælp, held og uduelige angribere hos Bayern. Det er simpelthen alle marginalerne som Real fik med sig, og det brænder mig op indefra og ud. Robben og Vidal ude, og Lewandowski/Müller som spiller som to store sække fyldt med lort. Hvor blev Müllers vrede og energi af? Alt det som han viste mod os, den horeunge.

Og folk som stadig råber Uefalona og som stadig bærer nag over ham den norske dommer, de har travlt med at hylde "majæstetiske" Real Madrid, og "kongen af CHL", Christina.

Og fuck Zidane! Den arrogante skiderik! De kommer til at flække Liverpool i finalen, det er helt sikkert.

Madrid er tabt på gulvet i ligaen og Cdr, men i Chl er de heldige som fuck. Det er klart, det held kan de ikke få over 38 kampe. De kan ikke få Malmø, eller et halvt invalideret Bayern hold hver gang, eller dommer Döner 38 gange.

Hvide horeunge klub. Hader snart Zidane mere end jeg hadede Mourinho da han var i Real. CR må også gerne snart forlade La Liga. Han var totalt uduelig i går og lagde sig til at hyle flere gange da hans hold var ude og skide. Kongen af CHL my ass. Fordi man får et straffe i 94 minut, eller 4 mål mod Malmø, det gør ikke en fuck, men medierne og rampelyset fra CHL..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Hold da op hvor er du jammerlig at høre på. Nej, Real fortjente over 2 kampe ikke at gå videre, men ovenstående er jo børnehave-retorik på højeste plan.

Real har jo ikke kun held, de opsøger meget af det selv - og det må man anerkende uden at te sig som et barn i Bilka, der ikke må få slik!

Barca blev mast af Juve i sidste sæson, og Real blæste dem af banen i finalen. Så stop nu alt det med held, dommertække, osv. Det er ulideligt at læse om fra 2-3 brugere hele tiden.

Heldigvis er mange andre herinde ret saglige i forhold til Reals avancement.
Dude, har jeg angrebet dig personligt? Du kan være uenig så meget du vil, det er fint. Det er et surt opstød fra min side, og det erkender jeg gerne. Men at angribe mig? For real though?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Tello ons maj 02, 2018 3:03 pm, rettet i alt 1 gang.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Champions league

Indlæg af VicValde »

Tello skrev:
VicValde skrev:
Tello skrev:Held, held, dommerhjælp, held og uduelige angribere hos Bayern. Det er simpelthen alle marginalerne som Real fik med sig, og det brænder mig op indefra og ud. Robben og Vidal ude, og Lewandowski/Müller som spiller som to store sække fyldt med lort. Hvor blev Müllers vrede og energi af? Alt det som han viste mod os, den horeunge.

Og folk som stadig råber Uefalona og som stadig bærer nag over ham den norske dommer, de har travlt med at hylde "majæstetiske" Real Madrid, og "kongen af CHL", Christina.

Og fuck Zidane! Den arrogante skiderik! De kommer til at flække Liverpool i finalen, det er helt sikkert.

Madrid er tabt på gulvet i ligaen og Cdr, men i Chl er de heldige som fuck. Det er klart, det held kan de ikke få over 38 kampe. De kan ikke få Malmø, eller et halvt invalideret Bayern hold hver gang, eller dommer Döner 38 gange.

Hvide horeunge klub. Hader snart Zidane mere end jeg hadede Mourinho da han var i Real. CR må også gerne snart forlade La Liga. Han var totalt uduelig i går og lagde sig til at hyle flere gange da hans hold var ude og skide. Kongen af CHL my ass. Fordi man får et straffe i 94 minut, eller 4 mål mod Malmø, det gør ikke en fuck, men medierne og rampelyset fra CHL..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Hold da op hvor er du jammerlig at høre på.Nej, Real fortjente over 2 kampe ikke at gå videre, men ovenstående er jo børnehave-retorik på højeste plan.

Real har jo ikke kun held, de opsøger meget af det selv - og det må man anerkende uden at te sig som et barn i Bilka, der ikke må få slik!

Barca blev mast af Juve i sidste sæson, og Real blæste dem af banen i finalen. Så stop nu alt det med held, dommertække, osv. Det er ulideligt at læse om fra 2-3 brugere hele tiden.

Heldigvis er mange andre herinde ret saglige i forhold til Reals avancement.
Dude, har jeg angrebet dig personligt? Du kan være uenig så meget du vil, det er fint. Det er et surt opstød fra min side, og det erkender jeg gerne. Men at angribe mig? For real though?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ej, please ikke gå i offer-mode nu. Når man skriver så meget vås på én gang, må man altså forvente, at folk kommer med indvendinger. Jeg beklager, hvis du ser det som et personligt angreb. Det er ikke ment på den måde, og jeg havde skrevet det samme til en hvilken som helst anden bruger. Men nu er det bare dig, der skriver det her gylde - for det er det virkelig.

Barca-fans der i flæng råber op om dommertække, korruption, held, fixed lodtrækninger, CR7 tap-ins, m.v. er i min verden ligeså smålige, som de Real fans der ikke kan anerkende, at Messi er en markant bedre fodboldspiller end Ronaldo.
Det hænger mig langt ud af halsen, og man burde holde sig for god til den slags. Også selv om Real er i finalen i CL igen. Folk har respekt for, at Barca har vundet ligaen så vanvittig mange gange de sidste 10 år. Den samme respekt burde man have for Reals CL dominans, for den er fuldstændig vanvittig. Anerkend det da! :-)

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Pointerer bare, at en stor del af dit indlæg var direkte rettet mod mig, nothing else. Jeg storsvinede Real, jeg var hamrende sur og mit sprog var grimt, no doubt, men jeg har vel retten til at komme med sure opstød om en fodboldklub, på et fodboldforum, så længe jeg ikke storsviner administrator eller de andre brugere [emoji6]

På papiret er det en vild bedrift, helt sikkert, men man kan imo slet ikke sammenligne den måde hvorpå Pep og Riijkard's Barca tog ligaen massevis af gange med den måde hvorpå Real er kommet i finalen i år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Champions league

Indlæg af VicValde »

Tello skrev:Pointerer bare, at en stor del af dit indlæg var direkte rettet mod mig, nothing else. Jeg storsvinede Real, jeg var hamrende sur og mit sprog var grimt, no doubt, men jeg har vel retten til at komme med sure opstød om en fodboldklub, på et fodboldforum, så længe jeg ikke storsviner administrator eller de andre brugere [emoji6]

På papiret er det en vild bedrift, helt sikkert, men man kan imo slet ikke sammenligne den måde hvorpå Pep og Riijkard's Barca tog ligaen massevis af gange med den måde hvorpå Real er kommet i finalen i år.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jeg highlighter lige nogle af de ting, du skrev.

Held, held, dommerhjælp, held og uduelige angribere hos Bayern.

"kongen af CHL", Christina.

Og fuck Zidane! Den arrogante skiderik!

Det er klart, det held kan de ikke få over 38 kampe. De kan ikke få Malmø, eller et halvt invalideret Bayern hold hver gang, eller dommer Döner 38 gange.

Hvide horeunge klub.

Fordi man får et straffe i 94 minut, eller 4 mål mod Malmø, det gør ikke en fuck, men medierne og rampelyset fra CHL..


Det her er ikke bare et surt opstød. Det er retorik, som ikke er et fodboldforum som dette værdigt IMO. Jeg kommer blot med min holdning, og den er du tydeligvis uenig i, hvilket er helt fair. Jeg bliver bare træt af, at fans af den ene eller anden fraktion er så ufattelig snæversynede, at man ikke kan anerkende konkurrenten. Og lægge hadet lidt til side. Det fordrer hvert fald ikke nogen form for debat på et FODBOLDFORUM, at du kommer med den slags bras. Det var min holdning - ta' den til dig eller lad være :glad:

God dag!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Jeg lader være.

Og jeg kan ikke anerkende Madrid når deres succes kommer som resultat af dommerhjælp og marginaler.

Kritiserer også os, og Valverde, når vi vinder på own goal m.m.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

VivValde & Tello@

Jeg burde måske ikke blande mig, men gør det lige alligevel!

Jeg syntes at det er ok, en enkelt sjælden gang, at fyre en ordentlig omgang frustration afsted. I kamptrådene ryger der også lidt af hvert afsted.
Det er trods alt hade objektet over alle, Real, der opnår de vildeste ting og, no offence, der har altså været masser af kendelser og ensrettede marginaler at pege på!

Nogle af os, har måske lidt ekstra temperament. Lidt mindre af dette, samt lidt mindre forargelse, er nok vejen frem.

Og lad os så brække Ronaldo midt over på søndag;)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Når man læser nedenstående, så bliver man (jeg!) sku også lidt ekstra for dælen agtig..

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-05-02- ... -real-back

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-05-02- ... ne:article

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Støtter Tello.

Real er en horeklub med deres klamme lorte præsident, det korrupte møghund til Perez ved førersædet (Bartomeu er også en korrupt rotte, men mindre end Perez).

Det er tredje år i træk, at vi skal være vidne til, hvordan Real konsekvent altid skal have alle marginaler og held samt dommertække med sig for at kunne avancere. Hvis den skide dönerkebab i går bare havde sine øjne åbne og ikke støttede sit drømmehold videre, havde Real retfærdigt blevet slået ud. At man vitterlig ikke kan se, at Marcelo spiller håndbold i feltet med armen ud for kroppen, er mig en gåde.

Så jo, det er fuldt forståeligt for os Blaugrana-fans, at se vores absolutte rival konstant have vind i sejlene i en turnering, som 98 procent af alle fodboldinteresserede mennesker ser, og dermed ofte bruger som pejlemærke for at dømme styrkeforhold, men sjældent set La Liga, hvorfor de så tror, at Real er så gode, som de er.

At en som Ronaldo kan vinde Ballon D'or baseret på 5-8 fine kampe i CL hver sæson er jo helt til grin, når han i størstedelen af La Liga-kampene har lignet Peter Ankersen på sterioder, men angiveligt kan stå til at vinde sit 6. Ballon D'oR, og dermed være den mest vindende individuelle spiller nogensinde, hvilket er så klamt og forrykt, at Ronaldo kan det, når Messi har været konsistent fra dag 1 i denne sæson, og har været den altafgørende stjerne. Alene at se Messis heatmap for hele sæson indikerer, hvor meget læs den stakkels lille mand skal trække hver kamp, mens Ronaldo tapper lorte mål ind og smider trøjen og får alt den glory, som Modric, Kroos og Isco fortjente mere.

Det værste er, at jeg vitterlig savner de dage, hvor en spiller blev vurderet på sin kunnen og ikke sin målscorerevner.

I starten af 00'erne, bombarberede van Nistelrooy mål ind som en psykopat, men han var aldrig i nærheden af Ballon D'or frontkandidat.

Det er som om, at denne nye kultur med SoMe-youngest er en komplet håbløs generation, der ser kampe i highlights og tror, at mål er lig med verdens bedste, hvilket er så langt fra den faktuelle sandhed som noget så smukt som en omgang fodboldspil. Det er som om, man påskønner mere talent i gamle dage og kunnen på banen end iskolde fakta såsom mål henover en sæson.

Jeg fucking brækker mig. Folk er så fucking dumme. Bare lige for at statuere et eksempel. Endnu engang, for 9000. gang, kostede Ramos endnu engang et mål i går, men alligevel skal jeg belæres, at han er verdens bedste midterforsvar, og en af de allerbedste nogensinde, og bl.a. bedre end Puyol, fordi han har scoret flere mål og mere kampafgørende, selvom man har glemt, at han relativt ofte laver de største amatørkiks i sit forsvarsspil..

Because, well, fuck logic.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Champions league

Indlæg af VicValde »

MessiPogba skrev:Støtter Tello.

Real er en horeklub med deres klamme lorte præsident, det korrupte møghund til Perez ved førersædet (Bartomeu er også en korrupt rotte, men mindre end Perez).

Det er tredje år i træk, at vi skal være vidne til, hvordan Real konsekvent altid skal have alle marginaler og held samt dommertække med sig for at kunne avancere. Hvis den skide dönerkebab i går bare havde sine øjne åbne og ikke støttede sit drømmehold videre, havde Real retfærdigt blevet slået ud. At man vitterlig ikke kan se, at Marcelo spiller håndbold i feltet med armen ud for kroppen, er mig en gåde.

Så jo, det er fuldt forståeligt for os Blaugrana-fans, at se vores absolutte rival konstant have vind i sejlene i en turnering, som 98 procent af alle fodboldinteresserede mennesker ser, og dermed ofte bruger som pejlemærke for at dømme styrkeforhold, men sjældent set La Liga, hvorfor de så tror, at Real er så gode, som de er.

At en som Ronaldo kan vinde Ballon D'or baseret på 5-8 fine kampe i CL hver sæson er jo helt til grin, når han i størstedelen af La Liga-kampene har lignet Peter Ankersen på sterioder, men angiveligt kan stå til at vinde sit 6. Ballon D'oR, og dermed være den mest vindende individuelle spiller nogensinde, hvilket er så klamt og forrykt, at Ronaldo kan det, når Messi har været konsistent fra dag 1 i denne sæson, og har været den altafgørende stjerne. Alene at se Messis heatmap for hele sæson indikerer, hvor meget læs den stakkels lille mand skal trække hver kamp, mens Ronaldo tapper lorte mål ind og smider trøjen og får alt den glory, som Modric, Kroos og Isco fortjente mere.

Det værste er, at jeg vitterlig savner de dage, hvor en spiller blev vurderet på sin kunnen og ikke sin målscorerevner.

I starten af 00'erne, bombarberede van Nistelrooy mål ind som en psykopat, men han var aldrig i nærheden af Ballon D'or frontkandidat.

Det er som om, at denne nye kultur med SoMe-youngest er en komplet håbløs generation, der ser kampe i highlights og tror, at mål er lig med verdens bedste, hvilket er så langt fra den faktuelle sandhed som noget så smukt som en omgang fodboldspil. Det er som om, man påskønner mere talent i gamle dage og kunnen på banen end iskolde fakta såsom mål henover en sæson.

Jeg fucking brækker mig. Folk er så fucking dumme. Bare lige for at statuere et eksempel. Endnu engang, for 9000. gang, kostede Ramos endnu engang et mål i går, men alligevel skal jeg belæres, at han er verdens bedste midterforsvar, og en af de allerbedste nogensinde, og bl.a. bedre end Puyol, fordi han har scoret flere mål og mere kampafgørende, selvom man har glemt, at han relativt ofte laver de største amatørkiks i sit forsvarsspil..

Because, well, fuck logic.
Nu er du også med i min optik af de tidligere 2-3 nævnte usaglige brugere. Så intet overraskende der. Det er bare rent tuderi over, at Real kan det i CL, som Barca kan i ligaen.

3 CL titler på 4 år, og nu den 4 finale på 5 år - det må man bare bøje sig for. Også selv om nogle forsøger at overbevise sig selv om, at det hele skyldes held og korruption.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Vicvalde@

Jeg syntes du strammer den ift at kalde visse brugere usaglige. Jeg er muligvis en af dem?

Jeg mener ikke der er tale om korruption.

Dog kan man ikke komme uden om at marginalerne i overdrevet grad har været klædt i hvidt.

Altså, målmandsdroppet i går, samt Marcelos hånd i feltet.

Straffe i overtid mod juve

Det forkerte str mod PSG lige før pausen i kamp 1 etc = enorm forskel ift momentum.

Og der er flere. Også fra tidligere år.

Selvfølgelig er det ikke altsammen held. Tror jeg heller ikke nogen har skrevet. Jeg tror personligt at da først Real begyndte at vinde, skabte de efterhånden en mentalitet og en tyrker tro på egne evner og på bare at fortsætte hvad end stillingen var og hvem man mødte.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men alt det du nævner bringer dem jo ikke videre... hvis ikke netop en dommer havde givet dem et straffe i overtiden mod Juve,.... dømt straffe på Marcelo mod Bayern, ... ikke dømt straffe til Kroos...

Ergo er det dommeren der har været udslagsgivende for at de er i finalen... ikke deres tyrkertro, hårdt arbejde og tro på tingene... de ville ikke engang være kommet i semi uden dommer hjælp.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster