Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Dem der siger at videoteknologi vil ødelægge fodbold skal klappe sammen. Se hvad der sker. Der laves katastrofale fejl hver år, hver sæson. Vi har også været involveret i det.
Man forventer at der sker udvikling og at dommerne bliver bedre men hell no, det er faktisk blevet værre og værre.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Champions league

Indlæg af zqa »

Goaaal skrev:
zqa skrev:Jeg vil hellere have Real som vinder end Liverpool. Jep, jeg sagde det.
Hvorfor?
1) Liverpools nuværende spillere er da 222222 gange mere sympatiske end Reals?

2) i forlængelse deraf: Vil du hellere se klamme Ramos og Ronaldo hovere overalt?

3) Hele snakken om “CHL er Reals turnering” skal fucking stoppe. De er inde i en ufattelig streak lige nu men før den var det 12 år siden.

4) Ronaldo får B’dor. Ronaldos legacy bliver på papiret vanvittig. Flest B’dor og “manden bag 3 CHL i træk”. Noget der nok ikke kommer til at ske igen.

Med andre ord. En katastrofe hvis Real vinder.
1: Liverpool er langt, langt værre end Real (ish).
2: Vi har ødelagt real over de sidste 15 år.
3: Liverpool er det.... værste.
4: Ronaldo er glimrende. Ik’ på niveau.
5: Fuck Liverpool.
6: Forza Brøndby.
#jesuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

zqa skrev:
Goaaal skrev:
zqa skrev:Jeg vil hellere have Real som vinder end Liverpool. Jep, jeg sagde det.
Hvorfor?
1) Liverpools nuværende spillere er da 222222 gange mere sympatiske end Reals?

2) i forlængelse deraf: Vil du hellere se klamme Ramos og Ronaldo hovere overalt?

3) Hele snakken om “CHL er Reals turnering” skal fucking stoppe. De er inde i en ufattelig streak lige nu men før den var det 12 år siden.

4) Ronaldo får B’dor. Ronaldos legacy bliver på papiret vanvittig. Flest B’dor og “manden bag 3 CHL i træk”. Noget der nok ikke kommer til at ske igen.

Med andre ord. En katastrofe hvis Real vinder.
1: Liverpool er langt, langt værre end Real (ish).
2: Vi har ødelagt real over de sidste 15 år.
3: Liverpool er det.... værste.
4: Ronaldo er glimrende. Ik’ på niveau.
5: Fuck Liverpool.
6: Forza Brøndby.
Sjovt hvor forskelligt man kan se på det. For mig vil det ødelægge sæsonen fuldstændigt hvis Real vinder Chl.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Langt hellere Liverpool vinder det end Real. Det burde der ikke være nogen tvivl om, hvis man er Barca fan.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

En eller anden, har I set om lewan er i live? Jeg har ikke set ham over to kampe .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Billede

Thiago ooo

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Så heldige som Real er, så manglede de Neuer, Boateng og Robben. Jeg tvivler seriøst på, at Robben havde klunket i alle de chancer, Bayern havde. Han er en okay dygtig målscorer og samtidig ville han kunne have lagt langt mere pres på Marcelo også, da Müller jo ikke er den store dribler eller individualist, men bare en, der er dygtig til at postionere sig.

Jeg er så træt af Reals held. Den er virkelig brækfremkaldende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af Reevenge »

MessiPogba skrev:Så heldige som Real er, så manglede de Neuer, Boateng og Robben. Jeg tvivler seriøst på, at Robben havde klunket i alle de chancer, Bayern havde. Han er en okay dygtig målscorer og samtidig ville han kunne have lagt langt mere pres på Marcelo også, da Müller jo ikke er den store dribler eller individualist, men bare en, der er dygtig til at postionere sig.

Jeg er så træt af Reals held. Den er virkelig brækfremkaldende.
Jeg køber ikke den med held, de har MEGA-meget held, jovist, men det er jo til at få lange løg af den vanvittige dommertække de har i den bundkorrupte lorteturnering; halvdelen af UEFA's komité er jo eks-putanos og dommerne dømmer konsekvent til Reals fordel i kamp efter kamp, år efter år.

Off-topic: Thiago var et fucking bæst idag. Hvis han spiller bare 70 % af det han gjorde idag for os, såfremt vi skulle hente ham tilbage, det svin, ville jeg smide 200000 trilliarder euro efter ham af min egen fætter BR pengepung og skovle sne i Norge gratis i en snes dage og gå i cølibat i et døgn. Han. var. fucking. verdensklasse. Defensivt, offensivt - Over det hele og is som vanligt. Fuck dig, Pep. Eller noget.


Håber vi boller Real på søndag, 1-0 af vores 4. mest scorende spiller, Own Goal (helst Casemiro der sparker den i eget net, det svin). Godnat

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Alle fodbold fans i verden ud over Real fans..
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ba sai luo na »

Ja - det er sku træls Real nu igen kommer I finalen.... ÆV!

Men det er altså Ikke deres skyld at bayern ikke scorer på deres chancer og hold da op en bommert af målmanden.
Man kan s.. ikke forvente at banke Real madrid ud , når en målmand laver et drop som fortjener en top 5 I kategorien største drop ever!!! - taget kampens betydning i betragtning.

Jeg synes ogsaa marginalerne har været med dem mange gange - men det er ikke hele forklaringen.
Real taber ikke 3-0 , 4-0 , 3-0 til PSG , Juventus , Roma. Det gør Barca og derfor er barcalona blevet et kvartfinale hold - deværre! Derudover har de altså en gut som banker 15+ mål ind. Som vi alle ved så vinder mål altså fodbold kampe. Har barca overhovedet scoret 15 mål I denne udgave af CHL.

Jeg ville fryde mig hvis Real madrid røg ud eller bare kunne være pisse uheldige - men jeg er ogsaa nået dertil hvor man bare maa sige , Det er sku godt gået.
For 4 år siden var det overtids-maal held , for 2 år siden råbte alle lodtræknings held , sidste år råbte alle dommerhjælp og I år er det så marginalerne som skal have æren for deres finale plads. Måske - eller måske skulle man bare erkende at real madrid har den helt rigtige mentilatet i truppen til disse kampe. Måske er det bare skæbnen.

Angående Ronaldo. Vi ved jo at Messi er en langt bedre fodboldspiller. Mere detaljeret statistikker taler jo sine tydelige sprog. Det behøver vi da ikke en balon eller en BEST pokal til at bekræfte.
Men Ronaldo har og er mega kampafgørende på den store scene - I Champions leauge og det fylder desværre alt for meget I sådan en afstemning. Folk der ser highlights vil synes Ronaldo er bedst. Folk der ser fodbold kampe vil aldrig være i tvivl - Messi .

Lad os nu bare nyde at barca har vundet en double! - Hvem havde troet det I August 2017. Hvad der sker I madrid har intet med Barca at gøre. Barca har været en succes . Lad os nyde det !
og hvad så hvis real vinder CHL igen....det vel også OK . Så har de sat overlæggeren for hvad Barca kan prøve at opnå.
Spansk fodbold beholder sin dominans. I kan nok forstille jer hvilket mareridt det bliver hvis liverpool vinder....
Saa vil alle engelske fans sige " 4.bedste hold I england kan vinde CHL....premier leauge er verdens bedste" ..final proof. :lol: ....orker det næsten ikke altså.........

Barca er langt bedre end Madrid - det mener jeg virkelig. Men I CHL I de store kampe mangler barca lige de sidste 3% figher vilje. at ofre sig selv 100%. Barca mangler en indpisker.

Det eneste rigtige der er at gøre.......Barca skal tage sig sammen og vinde næste års CHL.
- og hvis nu Messi lige kunne vinde VM saa ville det ogsaa vaere super :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

De danske aviser er til grin med deres overskrifter. Man har ikke lyst til at læse videre
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Nietzsche havde ret. Fodboldgud er død.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Ba sai@

Beundrer din optimisme!! Men jeg havde gerne solgt ligaen til Atletico, for en Bayern sejr.

Goaaal@

Som du skrev.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:En eller anden, har I set om lewan er i live? Jeg har ikke set ham over to kampe .....
Jeg så ham ellers bliver skubbet i ryggen af Carvajal, hevet ned af Carvajal og torpederet af Ramos. Men ja, ellers var han sgu ikke meget værd.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster