Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ba sai luo na »

Jeg er helt enig.
Det at de ikke vil lave en pasillo goer dem smaalige.

Ja - Barca fans havde da set frem til at Ronaldo m.m skulle klappe i deres haender , men det kun pga. Af den rivalisering der er og tildels ogsaa Ronaldo's personlighed.
At Real Madrid saa ser det som en ydmygelse af dem, fremfor anerkendelse af Barcelona og undviger med vage argumenter siger alt om den ledelse.
De maa havde et mindrevaerds kompleks eller ogsaa er det bare en del af deres "madridista aand " at vaere selvfede.

Maaske Barca bare skulle lave en passilo paa camp nou for Real Madrid - bare fordi.

Dog skal det dog siges at valverde tilsydeladende heller ikke ville have gjort det - saa maaske det bare er den vej sporten gaar.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Æresport rager mig en høstblomt... Synes det helt skal afskaffes.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kawhi »

Var pasillo'en blevet gennemtrumfet og Mourinho stadig havde været træner for Real, så var jeg ikke i tvivl om at Mou ville stille med C-holdet og lægge sig syg.

Længe siden at jeg har glædet mig mindre til El Clasico...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil vædde i hvad som helst at Ronaldo står bag denne beslutning. Tænk at han skal står der og klappe af Messi foran live kamera. Nej nej nej det vil være katastrofe for ham. Derfor er Ronaldo mest uudholdelige person der findes i fodbold. Ingen over ingen under. Føj for satan!!


PS: jeg HADER denne tråd!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:Jeg vil vædde i hvad som helst at Ronaldo står bag denne beslutning. Tænk at han skal står der og klappe af Messi foran live kamera. Nej nej nej det vil være katastrofe for ham. Derfor er Ronaldo mest uudholdelige person der findes i fodbold. Ingen over ingen under. Føj for satan!!


PS: jeg HADER denne tråd!
Stopper du aldrig dit rant? :lol: :lol: :lol: :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vil vædde i hvad som helst at Ronaldo står bag denne beslutning. Tænk at han skal står der og klappe af Messi foran live kamera. Nej nej nej det vil være katastrofe for ham. Derfor er Ronaldo mest uudholdelige person der findes i fodbold. Ingen over ingen under. Føj for satan!!


PS: jeg HADER denne tråd!
Stopper du aldrig dit rant? :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo! Den dag Ronaldo går ned på knæ og kysser Messis fødder :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
!Option skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vil vædde i hvad som helst at Ronaldo står bag denne beslutning. Tænk at han skal står der og klappe af Messi foran live kamera. Nej nej nej det vil være katastrofe for ham. Derfor er Ronaldo mest uudholdelige person der findes i fodbold. Ingen over ingen under. Føj for satan!!


PS: jeg HADER denne tråd!
Stopper du aldrig dit rant? :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo! Den dag Ronaldo går ned på knæ og kysser Messis fødder :cool:
Fair nok du ikke bryder dig om manden, gør jeg heller ikke personligt. Anerkender dog hans sportslige præstationer!

Men at påstå at han alene mand er kommet på ideen om at Real ikke skal lave pasilla er simpelthen for Sindsygt et tankemønster :lol: Næsten ligesom de konstante beskyldninger om at Real og Perez også køber sig til alt...
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
Lopezzz skrev:
!Option skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vil vædde i hvad som helst at Ronaldo står bag denne beslutning. Tænk at han skal står der og klappe af Messi foran live kamera. Nej nej nej det vil være katastrofe for ham. Derfor er Ronaldo mest uudholdelige person der findes i fodbold. Ingen over ingen under. Føj for satan!!


PS: jeg HADER denne tråd!
Stopper du aldrig dit rant? :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo! Den dag Ronaldo går ned på knæ og kysser Messis fødder :cool:
Fair nok du ikke bryder dig om manden, gør jeg heller ikke personligt. Anerkender dog hans sportslige præstationer!

Men at påstå at han alene mand er kommet på ideen om at Real ikke skal lave pasilla er simpelthen for Sindsygt et tankemønster :lol: Næsten ligesom de konstante beskyldninger om at Real og Perez også køber sig til alt...
Fair nok at du ikke bryder dig om det. Du har ret til dine og jeg har ret til mine holdninger.
Jeg håber en dag at man finder beviser på at Perez er korrupt og at Ronaldo har taget dopping i hele hans karriere lol :grin:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
!Option skrev:
Lopezzz skrev:
!Option skrev:
Lopezzz skrev:Jeg vil vædde i hvad som helst at Ronaldo står bag denne beslutning. Tænk at han skal står der og klappe af Messi foran live kamera. Nej nej nej det vil være katastrofe for ham. Derfor er Ronaldo mest uudholdelige person der findes i fodbold. Ingen over ingen under. Føj for satan!!


PS: jeg HADER denne tråd!
Stopper du aldrig dit rant? :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo! Den dag Ronaldo går ned på knæ og kysser Messis fødder :cool:
Fair nok du ikke bryder dig om manden, gør jeg heller ikke personligt. Anerkender dog hans sportslige præstationer!

Men at påstå at han alene mand er kommet på ideen om at Real ikke skal lave pasilla er simpelthen for Sindsygt et tankemønster :lol: Næsten ligesom de konstante beskyldninger om at Real og Perez også køber sig til alt...
Fair nok at du ikke bryder dig om det. Du har ret til dine og jeg har ret til mine holdninger.
Jeg håber en dag at man finder beviser på at Perez er korrupt og at Ronaldo har taget dopping i hele hans karriere lol :grin:
BÅde Ronaldo og Messi er superdopet. Ligesom en stor del af fodboldspillerne er.

Fuentes sagde jo i sin tid, at hvis han offentliggjorde sin klientliste, at Spanien ville miste deres VM og EM-titel. Der valgte den spanske regering at brænde hans liste.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

For dælen en skøn aften! Sergio Ramos udstillet.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Den dommer er altid liderlig efter opmærksomhed. Utroligt at Real-spillerne får lov at få den slags straffespark. Han står og flår i Sevillaspilleren!? Teatralske møgsvin i den klub.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det siger meget om Real Madrids ligasæson at man kan vågne og opdage at de har tabt 3-2 ude mod Sevilla og tænke "Nå ok, fint nok".

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

JonasV skrev:Det siger meget om Real Madrids ligasæson at man kan vågne og opdage at de har tabt 3-2 ude mod Sevilla og tænke "Nå ok, fint nok".
Det er altså en skamplet på deres historie som de har præsteret i Ligaen i år. Forstår ikke hvis Zidane overlever sommeren i Real. Chl succes til trods.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

Goaaal skrev:
JonasV skrev:Det siger meget om Real Madrids ligasæson at man kan vågne og opdage at de har tabt 3-2 ude mod Sevilla og tænke "Nå ok, fint nok".
Det er altså en skamplet på deres historie som de har præsteret i Ligaen i år. Forstår ikke hvis Zidane overlever sommeren i Real. Chl succes til trods.
3 ud af 3 CHL trofæer. Det forstår jeg så godt hvis han gør

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

8 titler indtil videre og på vej mod den 9., så helt ok, at de fortsætter med ham. Deres fans er vel også lidt ligeglade med spillet, eller de er vel ikke ligeså fanatiske omkring det, som Barca fans er? Så i det lys, helt ok at fortsætte med ham, som sagt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster