Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Wolves er et keglehold. Hvordan Fuck kan du tillade 50point i mod dig i en playoffkamp på hjemmebane? Thibs gør et ringe stykke arbejde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jazz med første matchbold kommer foran med 24 point i 3. kvarter og smider det hele væk på 5 minutter. Shit en nedtur :sad:
MDCCCXCIX

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Lopezzz skrev:Jazz med første matchbold kommer foran med 24 point i 3. kvarter og smider det hele væk på 5 minutter. Shit en nedtur :sad:
De var faktisk foran med hele 25 points.
Ret vildt, at Westbrook nåede helt op på 39 FGA. Og skuffende endnu en gang at Melo kun disker op med 7 pts...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Westbrook er vågnet fra de døde. Han kommer til at straffe Jazz rigtig hårdt hvis de ikke får styr på ham.

Og ham LeBronaldo er heller ikke til at stoppe lige nu
MDCCCXCIX

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Det er for risky at satse på Westbrook for OKCs side af. Hans præstationer er alt for svingende.
Men der er ikke mange alternativer desværre... Hvis ikke Playoff P eller Westbrook rammer dagen, så er der ingen til at hjælpe dem. Det er klart, at det bliver two men army i hver kamp. Jeg tror desværre at Jazz lukker serien i Salt Lake City.

I øvrigt rart at se LeBron og co. blive udfordret. Men hans hold præsterer dog heller ikke som de burde. JR Smith med 0 pts på 32 minutter. Det er ikke sådan man leverer i playoffs som starter.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

uuuuuuuuuuuuuuuTAAAAAAAAAAAH!! :glad: thank you thank you and thank you!!
Jeg var lige ved at skide i bukserne til sidst.. puuhaa!!
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Westbrook må vitterlig være den mest hovedrystende holdkammerat at spille med. For satan, hvor har han bare ikke courtvision som en ægte PG. Hans statpadding overskygger vitterlig, at han ikke har en særlig stor basketball IQ. Han er en absurd vanvittig atlet, og han kan score mange point, fordi han er så aggressiv, men når han mister de første skridt pga. han bliver ældre, så vil man se et nedfald af hans niveau, som er vildere end Carmelos.

Paul George er 100 procent den der er skredet. Han gider ikke Westbrooks pis mere.

Jeg elsker Westbrook, men han er altså ikke en leder.

Rubio er en langt bedre PG end Westbrook er. Westbrook burde gå tilbage til sit gamle jeg, som han var i college, hvor han var SG. Så ryk Roberson op som SF, og så hent en ægte PG til holdet, så han kan styre holdet, og så skal Westbrook bare score point. Det ville gavne dem langt bedre.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Kan Rockets overhoved spille basketball? Deres eneste våben er at skyde 3 point :roll: :thumbdown:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Kan Rockets overhoved spille basketball? Deres eneste våben er at skyde 3 point :roll: :thumbdown:
Øøøøøøh? Om de kan spille basket? De spiller fantastisk basketball. De har lige kørt en af de allerbedste defensive hold helt rundt. Selvfølgelig er det en stor, stor fordel, at Utah lige er kommet fra en halvhård serie, og kun har haft en fridag inden denne kamp, mens Rockets har haft flere dage fri og dermed mere energi.

Men ja, Rockets kan i den grad spille basket. De kan køre forskellige lineups, big og small, og de kan forsvare i denne sæson i modsætning til sidste sæson med tilføjelsen af PJ Tucker, Mbah Moute og CP3.

Det bliver en fuldkommen vanvittig serie mellem Rockets og Warriors, antaget at Curry kommer tilbage i fulde omdrejninger inden.

Men fandme ærgerligt at Rubio er ude med en forstrækning, og nok er først tilbage ved kamp 4 eller 5. Hans playmaking skills havde været vitalt for Spider. Der er alt, alt for meget kreativt pres på ham nu.

Utah er virkelig en eller to spiller fra, hvor den ene er en stabil 20-23 point scorer pr. sæson fra at have et fantastisk stærkt hold og contender til titlen. Der er alt, alt for meget scoringspres på Spider.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Men jeg så kampen i går og i næsten hver angreb der forsøgte de at score 3 point. De scorede 17 gange ud af 32 forsøg. For mig er det en kujon måde at vinde kampe på. Og ja, Jazz er meget svækket uden Rubio men jeg håber at han er tilbage inden det er for sent. Rockets er også kæmpe favoritter men alt kan ske og uanset hvad der sker så har det været en supergod sæson for Jazz
MDCCCXCIX

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Basketball

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Lopezzz skrev:Men jeg så kampen i går og i næsten hver angreb der forsøgte de at score 3 point. De scorede 17 gange ud af 32 forsøg. For mig er det en kujon måde at vinde kampe på. Og ja, Jazz er meget svækket uden Rubio men jeg håber at han er tilbage inden det er for sent. Rockets er også kæmpe favoritter men alt kan ske og uanset hvad der sker så har det været en supergod sæson for Jazz
De spillede vel også sådan, fordi de kom så stort foran så tidligt. De var foran med omkring 20 point fra starten af anden periode og resten af kampen.

De gav bolden til Harden, lod ham drible og skyde. Hvis de satte to mand på Harden og lod en anden Rockets spiller stå åben, kom afleveringen fra Harden og skuddet fra den åbne spiller. De behøvede ikke mere for at vinde.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Men jeg så kampen i går og i næsten hver angreb der forsøgte de at score 3 point. De scorede 17 gange ud af 32 forsøg. For mig er det en kujon måde at vinde kampe på. Og ja, Jazz er meget svækket uden Rubio men jeg håber at han er tilbage inden det er for sent. Rockets er også kæmpe favoritter men alt kan ske og uanset hvad der sker så har det været en supergod sæson for Jazz
Altså hvis det at skyde 3'er er kujonagtigt at vinde basket på, så forstår jeg ikke helt, hvorfor du ser basket. Siden Steve Kerr og Warriors opblomstring, har det været stilen i NBA, at you live or die by the three.

Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor det er kujonagtigt at skyde 3'ere. Du får en point mere sammnelignet, hvis du scorer i painten, og det kræver altså meget talent at ramme sine 3'ere, som ofte er contested.

Hvis du virkelig synes, at Rokets er kujoner, så vil jeg gerne høre, hvad du synes om Warriors.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Men jeg så kampen i går og i næsten hver angreb der forsøgte de at score 3 point. De scorede 17 gange ud af 32 forsøg. For mig er det en kujon måde at vinde kampe på. Og ja, Jazz er meget svækket uden Rubio men jeg håber at han er tilbage inden det er for sent. Rockets er også kæmpe favoritter men alt kan ske og uanset hvad der sker så har det været en supergod sæson for Jazz
Altså hvis det at skyde 3'er er kujonagtigt at vinde basket på, så forstår jeg ikke helt, hvorfor du ser basket. Siden Steve Kerr og Warriors opblomstring, har det været stilen i NBA, at you live or die by the three.

Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor det er kujonagtigt at skyde 3'ere. Du får en point mere sammnelignet, hvis du scorer i painten, og det kræver altså meget talent at ramme sine 3'ere, som ofte er contested.

Hvis du virkelig synes, at Rokets er kujoner, så vil jeg gerne høre, hvad du synes om Warriors.
Jeg kan godt lide Rockets men come on kan de ikke spille lidt anderledes. De har sikkert scoret over 50 point på 3'er i gennemsnit pr kamp. For mig er det ikke underholdende
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Men jeg så kampen i går og i næsten hver angreb der forsøgte de at score 3 point. De scorede 17 gange ud af 32 forsøg. For mig er det en kujon måde at vinde kampe på. Og ja, Jazz er meget svækket uden Rubio men jeg håber at han er tilbage inden det er for sent. Rockets er også kæmpe favoritter men alt kan ske og uanset hvad der sker så har det været en supergod sæson for Jazz
Altså hvis det at skyde 3'er er kujonagtigt at vinde basket på, så forstår jeg ikke helt, hvorfor du ser basket. Siden Steve Kerr og Warriors opblomstring, har det været stilen i NBA, at you live or die by the three.

Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor det er kujonagtigt at skyde 3'ere. Du får en point mere sammnelignet, hvis du scorer i painten, og det kræver altså meget talent at ramme sine 3'ere, som ofte er contested.

Hvis du virkelig synes, at Rokets er kujoner, så vil jeg gerne høre, hvad du synes om Warriors.
Jeg kan godt lide Rockets men come on kan de ikke spille lidt anderledes. De har sikkert scoret over 50 point på 3'er i gennemsnit pr kamp. For mig er det ikke underholdende
Hvorfor skal de spille anderledes, når de tydeligvis har noget, der virker og ofte udraderer deres modstandere? Det ville være lidt ligesom at bede i Pep-æraen at spille anderledes, fordi vi havde bolden for meget.

Det er altså flot basket ROckets spiller. Jeg er personligt mere til Warriors, hvor de indlemmer meget mere alle fem spillere i angrebet, mens Rockets kører med iso med enten CP3 eller Harden, men afleverer den til en fri skytte, hvis de bliver dobbelteamet, men Rockets har tydeligvis en stil, der fungerer og er offensivt.

Bare lige for at nævne det igen. De smaskede lige et Utah-hold, som defensivt er fuldkommen fantastiske.

Selvfølgelig ser du ikke ligeså meget atletisk spil fra Rockets, fordi de skyder så meget udefra, men det kræver altså sit talent at have så mange dygtige skytter i en stil, der i sidste ende fungerer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er ikke uenig med dig og jeg ved godt at hvis man har et par dygtige 3p skytter på holdet så er det med garanti at holdet kommer langt. Jeg elsker også følelsen når man slår buzzer med 3p.
Det giver også flest point og man kan hurtig samle mange point på kort tid og nemt afgøre kampe men tænk hvis alle hold vælger at spille sådan så bliver det alt for kedeligt
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster