29/4 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jamen Marca...

"Din Liga"

Billede

Det er så vanvittigt at vi får den titel uden disse esser:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7689
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Hvorfor er det, at vores vigtigste spillere ikke får kredit? Hleb, Petit, Oleguer, Mathieu, Douglas og Arda f.eks? Det er snyd. Tu Liga my ass, Marca. Giv de rigtige helte noget opmærksomhed!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Lopezzz skrev:
Xavi6Smede skrev:
Goaaal skrev:Er det dårlig stil at fejre det så meget lige på den her bane og i den kamp hvor de andre endegyldigt rykker ned? Jeg er splittet.
Det føles i hvert fald totalt forkert, når man ser udtrykkene hos Deportivos spillere og fans. Dem har jeg sgu ondt af. Det bliver forhåbentlig en større fest næste weekend.
Jeg er ligeglad. Vi skal ikke vise respekt for nogen mere. Ingen respekterer os
Ja man, det os imod alle andre wuhuu!!

.. Selvfølgelig skal vi vise respekt. Deportivo viste også respekt, ved at lave en æresport de slet ikke behøvede at lave. Når det er sagt, så skriver jeg på intet tidspunkt at jublen var forkert eller mangel på respekt, selvfølgelig skal man fejre det når man har vundet ligaen. Det fremstod bare forkert eftersom der var så meget fokus på de stakkels Deportivo-fans, der var ved at drukne i deres egen sorg, det var der ikke meget fest over.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu vil jeg gerne rose en som mange ikke har haft megen fidus til:

Denis Suarez.. Han er vild talentfuld.. viser det igen med sit indhop igår. Sure, han har haft dårlige kampe.. ligesom alle de andre.. men han er mega talentfuld, teknisk og med gode pasningsevner, samt overblik for samspillet med bla. Messi.

Han SKAL blive... så midtbanen har flg. spillere:
Denis
Coutinho
Busquets
Rakitic
Roberto
(Arthur eller Fabian)

De spillere som jeg ikke synes har niveauet og som gerne må skippes videre og erstattes er:
Paco
Vidal
Digne - men ikke uden evener
Pau
Gomes


Can I get a high five on that?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14923
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1111 gange
Kontakt:

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Nu vil jeg gerne rose en som mange ikke har haft megen fidus til:

Denis Suarez.. Han er vild talentfuld.. viser det igen med sit indhop igår. Sure, han har haft dårlige kampe.. ligesom alle de andre.. men han er mega talentfuld, teknisk og med gode pasningsevner, samt overblik for samspillet med bla. Messi.

Han SKAL blive... så midtbanen har flg. spillere:
Denis
Coutinho
Busquets
Rakitic
Roberto
(Arthur eller Fabian)

De spillere som jeg ikke synes har niveauet og som gerne må skippes videre og erstattes er:
Paco
Vidal
Digne - men ikke uden evener
Pau
Gomes


Can I get a high five on that?
Jeg var lige ved at give dig high five men jeg så Pau på din liste. Synes han fortjener en sæson mere hos os ;-)
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

SpillerSomMESSI skrev:Nu vil jeg gerne rose en som mange ikke har haft megen fidus til:

Denis Suarez.. Han er vild talentfuld.. viser det igen med sit indhop igår. Sure, han har haft dårlige kampe.. ligesom alle de andre.. men han er mega talentfuld, teknisk og med gode pasningsevner, samt overblik for samspillet med bla. Messi.

Han SKAL blive... så midtbanen har flg. spillere:
Denis
Coutinho
Busquets
Rakitic
Roberto
(Arthur eller Fabian)

De spillere som jeg ikke synes har niveauet og som gerne må skippes videre og erstattes er:
Paco
Vidal
Digne - men ikke uden evener
Pau
Gomes


Can I get a high five on that?
Tjaaa Pau...medmindre vi får en lignede type med hurtigere fødder/kvalitet, så skal vi nok bruge ham næste år også. Paco føler jeg egentligt er god nok til en bænkeplads, men han får jo aldrig chancen til at vise sig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg vil hellere ha Roberto til at spille Pau’s plads.. og lade Semedo spille back.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:Jeg synes også, Rakitic bør fremhæves.
Ja, også ham. Glemte ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det samme skal Pique og Roberto. Ja egentlig hele holdet. Vi har spillet som et hold i denne sæson hvilket var det vi havde brug for. Sidste sæson var det hver kæde for sig selv men i år har vi i store dele af sæsonen spillet som et hold.

Og så er der selvfølgelig hadeobjekt nummer 1 herinde - valverde. Han har taget et hold som ingen forventede noget af, et hold hvor man mistede ney og et hold der var omringet af kaos (mistillidsvotum, politiske problemer, dårligt transfervindue osv) og ført dem til et mesterskab uden nederlag. Bevares spillet har ikke været smukt og der har været problemer med rotationen men som første sæson på højeste niveau har han gjort det fremragende.

Jeg glæder mig til næste sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Personligt ville jeg hellere have tabt ligaen - med blændende spil...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det skal jeg se før jeg tror på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Det skal jeg se før jeg tror på det.

Tro på det.. Selvom mesterskabet kom i hus uden nederlag, så har jeg ikke kunnet huske så kedelig en omgang fodbold siden starten af 00'erne

Selv LE's Barca var god i forhold til denne grå, kyniske - defensive sæson.

Hurra for mesterskabet - Øv for måden..

Husk på.. hvis vi havde spillet blændende spil ville der være stor håb forude for en gylden periode.. nu er der blot håb for at vores rivaler er ligeså dårlige som i denne sæson, så vi kan hulte os igennem endnu en sæson uden seværdig spil.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men det gør jeg ikke. Jeg har set hvordan fans reagerer på dårlige resultater og jeg tvivler på at "blændende fodbold" ville gøre folk mere tilfredse med at se Ronaldo fejrer et mesterskab/cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Men det gør jeg ikke. Jeg har set hvordan fans reagerer på dårlige resultater og jeg tvivler på at "blændende fodbold" ville gøre folk mere tilfredse med at se Ronaldo fejrer et mesterskab/cl.
Forstår du ikke pointen? Hvis vi havde spillet blændende men tabt mesterskabet ville vi have troet på fremtiden med seværdig spil.. ligesom da vi tabte til Inter i CHL i 2010.. vi VIDSTE jo at vi var meget bedre og det var fluke held at de slog os ud...

Har du den fornemmelse omkring CHL og La liga i år?

Vores rivaler har været ringere end os i ligaen.. helt mystisk ringe.. men i CHL har vi vist hvor vores sande niveau ligger..

Er du fortrøstningsfuld pga af liga titlen?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det gør jeg. Jeg tror på at et hold kan udvikle. Jeg tror på at trænere udvikler sig og lærer af deres fejl. Folk er besatte af at have ret og slå ting på plads. Det er dog sjældent så firkantet i virkeligheden.

Det er desuden en meget mærkelig konklusion du kommer frem til med la liga og cl. Hele ligaen har været ringe i 33 kampe men i vores 10 cl kampe har vi vist vores niveau? Jeg ville ellers sige at 33 kampe er en lidt bedre målestok end 10 men ok.

Det har ikke været den bedste sæson spilmæssigt men vi har vist at vi kan få resultater. Nu skal der bygges på og det tror jeg sagtens man kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster