29/4 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Sagt i kor

"Jeg dækker den side"

Billede


"Jeg dækkede jo ham der"

Billede

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Goaaal skrev:Messi er godt nok ringe for tiden.
Enig. Han laver ganske vist stadigvæk geniale ting, men han er i store perioder alt for anonym og sløset.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Messi sparer sig tydeligvis til VM hvilket går ud over hans spil hos os

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

whidgee skrev:Messi sparer sig tydeligvis til VM hvilket går ud over hans spil hos os
Til VM sparer han sig til sæsonen 18/19 hvor han vil gå efter the Treble, da Argentina ikke har formatet til at gå videre fra gruppespillet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

De La Barça skrev:
A$AP skrev:Hvad fuck laver Pique..

Godt vi købte Mina til at skræmme dem lidt med noget konkurrence om pladserne...
Vil mere sige det var Umtitis mål. Han gør Borja Valle onside og lader ham derefter spiller bolden ind i feltet.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Ved jeg sgu ikke. Jeg synes Piqué sover og Umtiti skal derfor dække to spillere i stedet for blot sin egen. Og i stedet for at kigge sig over skulderen for modspillere, så ender han bare med at stå i en ligegyldig position bag Umtiti, i stedet for at dække modspillerne og deres løb. Alba har to mænd derinde. Men hele forsvaret har bare været lort i stort set hele 2018. Det er sgu synd for Ter Stegen for han har fandme fortjent det Zamora trofæ.

phpBB [video]

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Messi er godt nok ringe for tiden.
Heldigvis stadig bedre end Dembélé. Jeg ved ikke, hvad han har i "Beslutninger" i FM 2018, men han fortjener et 1 tal. Sjældent har jeg da det en spiller spille så meget med hovedet under armen. Lige nu synes jeg ikke, at han er helt ulig Adama Traoré, bortset fra at Adama er umulig at pille bolden fra.
Jeg så en del Youtube klip med Dembele da han blev købt. Min helt store bekymring var at han har ret store bevægelser og mange lidt sjuskede/dårlige førstegangsberøringer. Det er som om at han med sin hurtighed kunne kompensere for disse svagheder og dermed ofte få tingene til at lykkes alligevel på hold som Dortmund. Min bekymring var at det ville falde lidt igennem for Barca, og indtil videre synes jeg også at det virker til at være hans helt store problem.

Han laver dog gode ting i næsten alle kampe han spiller synes jeg. Men håber på meget mere.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

PuyolErGud skrev:Nu håber jeg endnu mere at jeg kan få billet til Clasico næste søndag, meeeeen det virker svært...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det har jeeeeeg!!
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg savner Mascherano. Skide Kina.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

phpBB [video]


Lidt optur til gruppen. Fra Brooklyn Nine Nine. Bedste intro længe.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

A$AP skrev:
De La Barça skrev:
A$AP skrev:Hvad fuck laver Pique..

Godt vi købte Mina til at skræmme dem lidt med noget konkurrence om pladserne...
Vil mere sige det var Umtitis mål. Han gør Borja Valle onside og lader ham derefter spiller bolden ind i feltet.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Ved jeg sgu ikke. Jeg synes Piqué sover og Umtiti skal derfor dække to spillere i stedet for blot sin egen. Og i stedet for at kigge sig over skulderen for modspillere, så ender han bare med at stå i en ligegyldig position bag Umtiti, i stedet for at dække modspillerne og deres løb. Alba har to mænd derinde. Men hele forsvaret har bare været lort i stort set hele 2018. Det er sgu synd for Ter Stegen for han har fandme fortjent det Zamora trofæ.

phpBB [video]
Ja, Piqué kommer til at stå dumt efter afleveringen til Borja Valle, men mener stadig Umtiti skulle have trukket op på linie med Piqué, så Borja Valle havde været i offside.


Visca el Barça i Visca Catalunya

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

zqa skrev:
PuyolErGud skrev:Nu håber jeg endnu mere at jeg kan få billet til Clasico næste søndag, meeeeen det virker svært...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det har jeeeeeg!!
Hvordan har du fået billet? Via rejsebureau eller med sæsonkort?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Der må være de første 100 spillere i Europa, som kan byde ind med det som Dembele leverer i kampene.

Har han aldrig lært at gå ind i en nærkamp?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Kan vi lave en swap-deal med Real Madrid for Isco og sende Dembouz den anden vej?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

De La Barça skrev:
A$AP skrev:
De La Barça skrev:
A$AP skrev:Hvad fuck laver Pique..

Godt vi købte Mina til at skræmme dem lidt med noget konkurrence om pladserne...
Vil mere sige det var Umtitis mål. Han gør Borja Valle onside og lader ham derefter spiller bolden ind i feltet.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Ved jeg sgu ikke. Jeg synes Piqué sover og Umtiti skal derfor dække to spillere i stedet for blot sin egen. Og i stedet for at kigge sig over skulderen for modspillere, så ender han bare med at stå i en ligegyldig position bag Umtiti, i stedet for at dække modspillerne og deres løb. Alba har to mænd derinde. Men hele forsvaret har bare været lort i stort set hele 2018. Det er sgu synd for Ter Stegen for han har fandme fortjent det Zamora trofæ.
Ja, Piqué kommer til at stå dumt efter afleveringen til Borja Valle, men mener stadig Umtiti skulle have trukket op på linie med Piqué, så Borja Valle havde været i offside.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Ja, har lige set hele målet igen og de kommer begge to til at se virkelig dårlige ud, på hver deres måde. Vi er heldige, de kun har lavet et.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Reevenge skrev:Kan vi lave en swap-deal med Real Madrid for Isco og sende Dembouz den anden vej?

Tror Dembele ville være modbydelig på et Real hold der spiller så meget på omstillinger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster