Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Lol
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Roma var ikke knoldparkere imod os! De spillede satme godt og pressede os på alle punkter.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ja. Specielt fordi vi har en træner som fremstå som den største kujon den aften. Det var jo klart at han havde banket det defensive tilgang i hovedet på spillerne. Ikke alene har vi ikke spillere til den tilgang, men de virkede også ekstrem hæmmet.

Helt seriøst, hvis Roma bare havde haft en vild halv time eller 20 minutter, så kunne man have givet spillerne skylden. Men når de over en hel kamp, stille og roligt fik os ned, er der kun en og en mand at bebrejde. Det er ham som stadig tror han er i Olympiakos eller Athletic.
Jeg giver ikke spillerne skylden. Den ligger klart mest hos valverde. Men jeg synes ikke det er for meget at forvente at vores hold på trods af en håbløs taktik kan løfte sig nok til at få et resultat mod så dårligt et hold.

Men det sker. Også for de mest talentfulde spillere. Ikke bare i fodbold men i sporten generelt.

Når du hæmmer dine spillere så meget, så er det ret så svært. Helt seriøst, efter deres første mål kunne jeg se det komme. Man kunne fornemme det, lugte det!
Men det samme skete for stort set de samme spillere 2 gange i sæsonen før? Var det også bare træneren der gjorde at vi tabte med hhv 4 til psg og 3 til Juve?
Ja? Det synes du måske ikke? Med tanke på Luchos sidste sæson? Det var netop i en periode, hvor alt var forvirrende. Træneren virkede som en der var kørt træt i det og uden gnist.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Jeg kan slet slet ikke holde Mølby ud.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg håber at Liverpool går videre, men jeg vil elske at høre Mølbys reaktion, hvis Roma laver et comeback :grin:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Knoldparkerene på vej tilbage i kampen. Kan nøjes med 3-0 I Rom fremfor 5-0! Hovsa.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Jeg kan slet slet ikke holde Mølby ud.
Han er også forfærdelig. Det gør det ikke ligefrem bedre, at han har Werge med sig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ja? Det synes du måske ikke? Med tanke på Luchos sidste sæson? Det var netop i en periode, hvor alt var forvirrende. Træneren virkede som en der var kørt træt i det og uden gnist.
Jo til dels. Præcis som med valverde. Men stort set de samme spillere har på udebane i ko kampe over de sidste 2 sæsoner tabt 3 kampe med en målscore på 10-0. Det siger sgu også lidt om at de har et ansvar.

Man kan ikke kun rose spillerne når vi vinder og så svine træneren når vi taber. Der er sgu et sted imellem. Og som sagt: Valverdes udgangspunkt var idiotisk. Intet mindre. En skandale. Men jeg forventer sgu at vi har bare et par spillere blandt de startende 11 der kan gøre et eller andet når vi er i frit fald.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Visca El Barca skrev:
JonasV skrev:Jeg kan slet slet ikke holde Mølby ud.
Han er også forfærdelig. Det gør det ikke ligefrem bedre, at han har Werge med sig.
“Hvad den ene ikke har, mangler den anden”

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

Og jo, Mølby, der var straffe.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:
Ja? Det synes du måske ikke? Med tanke på Luchos sidste sæson? Det var netop i en periode, hvor alt var forvirrende. Træneren virkede som en der var kørt træt i det og uden gnist.
Jo til dels. Præcis som med valverde. Men stort set de samme spillere har på udebane i ko kampe over de sidste 2 sæsoner tabt 3 kampe med en målscore på 10-0. Det siger sgu også lidt om at de har et ansvar.

Man kan ikke kun rose spillerne når vi vinder og så svine træneren når vi taber. Der er sgu et sted imellem. Og som sagt: Valverdes udgangspunkt var idiotisk. Intet mindre. En skandale. Men jeg forventer sgu at vi har bare et par spillere blandt de startende 11 der kan gøre et eller andet når vi er i frit fald.
Var det ikke også, på en måde, det Pique prøvede på ved 2-0 til Roma..? At råbe Valverde op.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:
Ja? Det synes du måske ikke? Med tanke på Luchos sidste sæson? Det var netop i en periode, hvor alt var forvirrende. Træneren virkede som en der var kørt træt i det og uden gnist.
Jo til dels. Præcis som med valverde. Men stort set de samme spillere har på udebane i ko kampe over de sidste 2 sæsoner tabt 3 kampe med en målscore på 10-0. Det siger sgu også lidt om at de har et ansvar.

Man kan ikke kun rose spillerne når vi vinder og så svine træneren når vi taber. Der er sgu et sted imellem. Og som sagt: Valverdes udgangspunkt var idiotisk. Intet mindre. En skandale. Men jeg forventer sgu at vi har bare et par spillere blandt de startende 11 der kan gøre et eller andet når vi er i frit fald.
Var det ikke også, på en måde, det Pique prøvede på ved 2-0 til Roma..? At råbe Valverde op.
Jeg ville hellere at han ikke lavede et idiotisk straffespark. Det havde hjulpet os meget mere.

Eller at han lige havde haft lidt tjek på vores forsvar så umtiti, alba og mats ikke sov ved deres første mål.
Senest rettet af Piquénbauer tirs apr 24, 2018 10:36 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Roma vinder 3-0 hjemme...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Kender jeg Reals held ret, så går Roma videre 3-0, og så taber de kasketten mod Real i finalen og vinder for tredje år i træk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Håber at Lewandowski laver 4 mod Real igen imorgen

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det føles som om, at vi lige er røget ud igen :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster