Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Hahahah, hvordan tabte vi 3-0 til det her hold. Større fiasko end PSG's sæsonen før. Se lige de stats for første halvleg. Største fiasko i CL.
Ernesto.
Ja det er seriøst en præstation af de helt store, at smide en føring på 3 mål og ryge ud. Hold da op, jeg siger det igen, det her var noget af det mest ringe jeg har set fra en træner længe. Og her er PSG og Emery medregnet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Men hvad har Roma ærlig talt også gang i? De er på udebane. Hvorfor fanden spiller de med så høj bagkæde, når Liverpool har denne sæsons mest giftige angriber, som er så latterlig hurtig, og en vanvidsraket på den anden kant i Mane?

Det andet mål er jo direkte idioti, at de kan lukke sådan et mål ind, når alle og enhver ved, at Liverpool med rum i bagrummet, 12 ud af 10 gange vil straffe dig. Hårdt og uden glidecreme.

Fandme amatør trænerarbejde af Di Francesco.

Men Salahs første mål. Hold nu kæft, det er godt sparket ind man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Mohamed bliver kåret som den bedste spiller hvis Liverpool vinder CL og han er nu endnu tættere på guldstøvlen. Uanset hvad kommer han i top 3 sammen med Messi og hende den anden
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Det må være fedt at være Liverpool fan. Spiller flot fodbold og stemningen på stadion kommer Camp Nou aldrig i nærheden.

Nå, jeg skal heldigvis på Brøndby stadion til de afgørende kampe, her er stemningen også fed.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

FCBSOCI skrev:Det må være fedt at være Liverpool fan. Spiller flot fodbold og stemningen på stadion kommer Camp Nou aldrig i nærheden.

Nå, jeg skal heldigvis på Brøndby stadion til de afgørende kampe, her er stemningen også fed.
Brøndby og Zorniger er Liverpool og Klopp-light. Samme mentalitet. Høj energi og 120 km/t i timen og svagt forsvar. Så du må i små doser vide, hvordan det er at være Pool-fan. BIF spiller det bedste fodbold i DK sammen med FCN.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Dembélé > Ox.
Suarez > Mané.
Coutinho > Firminho.
Messi > Salah.
Iniesta > Henderson.
Busquets > Milner.

Alba/Roberto >>>> Robertson/Arnold.

Og her taler jeg om deres topform, og har nævnt de positioner som imo deltager mest i offensiven, da jeg kun fokuserer på offensiven. Vores defensiv kan være akkurat lige så hullet som deres, forskellen er Mats.

Liverpool får så, så, så, så meget bedre offensiv fodbold ud af deres spillere end vi gør af vores, spillermateriale taget i betragtning. Klopp gør forskellen. Klopp!

Og voila!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Roma e simpelthen det dummeste hold jeg længe har set.

Hvem fanden spiller med høj bagkæde mod Klopps Liverpool på Anfield? Det er jo decideret selvmord. At give Salah at udnytte sin vanvidsfart i dag burde da være en no brainer, at man ikke skal give ham.

Tænk at vi røg ud til det katastrofehold der. Valverde er til grin.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Hvordan hvordan hvordan røg vi ud til Roma. Det er ikke til at forstå.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Jamial skrev:
A$AP skrev:Jeg vil så gerne tale aftens semifinale ned, det er nok den mindst interessante semifinale i lang tid for mig. Men vi røg ud til det ene hold efter et 3-0 nederlag, så der er ikke rigtigt noget at sige :lol:. Andet end det kunne/burde have været os. For mig er det bare en opvarmning til i morgen.

Jeg holder ikke rigtig med nogen i aften. Og dog, hvis Real absolut skal møde et af holdene så helst at det bliver Liverpool. Ikke at jeg tror nogle af de to hold rigtigt ville kunne gøre dem noget.
Jeg glæder mig til at se Liverpool flå Roma fra hinanden. :oops:
:lol: :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Hvordan hvordan hvordan røg vi ud til Roma. Det er ikke til at forstå.
Vi tabte 3:0 :lol:
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Hvordan hvordan hvordan røg vi ud til Roma. Det er ikke til at forstå.
Jeg gentager Blau. Ernesto!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Forskellen på Liverpool og os, er at de har en træner der er endnu dygtigere, men vigtigere endnu har han mod og repræsenterer en offensiv, positiv og chanceopsøgende fodboldfilosofi. Måske er det taktiske niveau mellem de to ikke enormt, men forskellen i mentalitet og udtryk er skræmmende.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Jeg er bare glad for at Real ikke fik lov at flække Roma.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Lol. Den ender 5 eller 6-0.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Goaal@

Tænkte netop det samme:)

Nå 4-0!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster