21/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Fantastisk kamp. Fantastiske Iniesta. Hvorfor har vi ikke spillet sådan lidt oftere under Valverde?

Det ærgrer mig stadigvæk, at vi tabte til Roma. Kan ikke helt slippe tanken om, at hvis Valverde havde sparet profilerne lidt mere, så var vi aldrig blevet slået ud af CL. Det får vi jo desværre aldrig opklaret, men jeg håber, at Valverde har lært lektien til næste år.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

@kklaus
Dette smukke foto går, på en eller anden sær måde, op i en højere enhed med din signatur. Som om en sørgmunter Leo udmattet hvisker til sin soldaterkammerat, Don Andrés:

Giv mig min sko tilbage, røv!
kklaus skrev:Billede

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Tillykke med den flotte kamp. Formentlig den bedste Barca-kamp, jeg har set i denne sæson. De kan jo godt.

Jeg gider ikke kommentere på Iniesta. Fornægtelse er angiveligt en effektiv forsvarsmekanisme mod ubehagelige følelser, så jeg prøver lige den strategi først.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

A$AP skrev:Find mig en klub der er bedre besat på målmandspositionerne end os. I'll wait.
Det her skal jeg jo sige, men United. De Gea, verdens bedste målmand, og Romero, 24 clean sheets i 37 United-kampe.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Den her sæson har lidt vist, at når Iniesta spiller, og spiller godt, så Spiller Barca godt. Det efterlader jo Barca med et reelt problem nu hvor den smukke afsked igår blev en realitet.

Hvad gør Barca? Man er, hvis man gerne vil spille som igår, dybt dybt afhængige af en stærk, teknisk og offensiv midtbane. Det har man bare ikke uden Ini. Hvis man ikke kan hente Eriksen til sommer, hvem kan så løse det problem? Der mangler min. 1 verdensklasse midtbanespiller

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Arthur....Busquets....Coutinho

Fixed
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg har lige genset minutterne fra Iniesta bliver skiftet ud til kampen bliver fløjtet af. Puha, man kommer godt nok til at svede lidt i øjenlågene.
I øvrigt rigtig flot, værdig kommentering i de øjeblikke fra Bischoff. Dejligt at høre at de også virker tydeligt bevægede.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
A$AP skrev:Find mig en klub der er bedre besat på målmandspositionerne end os. I'll wait.
Det her skal jeg jo sige, men United. De Gea, verdens bedste målmand, og Romero, 24 clean sheets i 37 United-kampe.
Den kan sagtens forsvares, for Romero er virkelig undervurderet, og var en af de bedste argentinere ved VM i 14, men Cillessen passer retfærdigvis bare så perfekt ind i Barcelona. Det er virkelig en fornøjelse, at have to målmænd, der begge er så gode med fødderne. Og sådan har det været i fire sæsoner nu, først med Bravo og ter Stegen, nu med ter Stegen og Cillessen. Det er et luksusproblem, for Cillessen er ret beset alt for god, til den rolle han har.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Marca “The Last Emperor”
As “ Iniesta Don’t Go!”
Sport “Long Live The King!”
MD “Eternal Champion”
Billede
Billede
Billede
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Jeg har lige genset minutterne fra Iniesta bliver skiftet ud til kampen bliver fløjtet af. Puha, man kommer godt nok til at svede lidt i øjenlågene.
I øvrigt rigtig flot, værdig kommentering i de øjeblikke fra Bischoff. Dejligt at høre at de også virker tydeligt bevægede.
Ligeså flot og værdigt var det også, da de simpelthen lod være med at sige noget i et minuts tid efterfølgende, så vi kunne nyde den fantastiske stemning, samt den hyldest Ini modtog i de minutter. De havde ellers lige, kort forinden, taget hul på en lang omgang gossip-agtig snak om Dembélé, så jeg havde lige nået at se mig gal på dem. Jeg forstår ikke, hvorfor to professionelle kommentatorer skal sidde og snakke gennemgående løse rygter om en 20-årigs privatliv på den måde.

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af TimBolin »

Hold da op en fed kamp.

Jeg græd også da Iniesta blev pillet ud, hold kæft han kæmpede igår og konge kamp af ham!
Més que un club

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:Jeg har lige genset minutterne fra Iniesta bliver skiftet ud til kampen bliver fløjtet af. Puha, man kommer godt nok til at svede lidt i øjenlågene.
I øvrigt rigtig flot, værdig kommentering i de øjeblikke fra Bischoff. Dejligt at høre at de også virker tydeligt bevægede.
Ligeså flot og værdigt var det også, da de simpelthen lod være med at sige noget i et minuts tid efterfølgende, så vi kunne nyde den fantastiske stemning, samt den hyldest Ini modtog i de minutter. De havde ellers lige, kort forinden, taget hul på en lang omgang gossip-agtig snak om Dembélé, så jeg havde lige nået at se mig gal på dem. Jeg forstår ikke, hvorfor to professionelle kommentatorer skal sidde og snakke gennemgående løse rygter om en 20-årigs privatliv på den måde.
Enig. Måske var det netop også en positiv overraskelse hvor godt, de forvaltede netop de minutter. Generelt kunne danske kommentatorers niveau godt trænge til en anseelig opstramning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Coutinho: "This is how Barça should always play." [sport]
Nemlig! Fremragende kamp!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af abx »

A$AP skrev:Billede

Find mig en klub der er bedre besat på målmandspositionerne end os. I'll wait.
Crusaders Belfast med Brian Nielsen 42 år, Michael Dougherty 38 år og unge Sean O’Niell 30 år


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster