21/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Hvis vi kan spille kampen færdig på denne måde og fortsætte takterne i den kommende Clásico, ville det forbedre sæsonen med 36%

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Reevenge skrev:
A$AP skrev:Messi's timing og beslutningstagen er helt ved siden af hans normale niveau, og har været det i et langt stykke tid imo. Han ligner en der har brug for et langt hvil.
Messi virker bare ugidelig og lad, håber for vores skyld det er et spørgsmål om træthed snarere end et problem med indstillingen. Hvad ligner det at gå med bolden, når man i forvejen intet løbepensum har?
Han gøre det helt fint. Ingen er perfekt ;-)
MDCCCXCIX

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Spiller vi som i dag, hvor spillet foregår på vores på præmisser med bolden i fødderne, så er Iniesta stadigvæk en af verdens bedste midtbanespillere. Der en grund til han stadigvæk er den måske vigtigste spiller for det spanske landshold.. Han har bare at blive, niveauet er til det.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Effektivt spil, flotte kombinationer. Ikke så meget spil inde centralt, da Sevilla ikke pakker sig, men vi udnytter vores backs og bredde midt rigtigt godt.


Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Rotation, det taktiske oplæg og intensiteten fra første sekund har gjort forskellen ift. kampen i Rom, i min optik. Jeg tror ærligt vi havde taget CL, hvis vi havde mødt Real eller Bayern og Valverde havde roteret imellem de 2 kvartfinaler, alene fordi spillerne ville have det ekstra gear som vi manglede mod Roma på Olimpico.

Men fantastisk første halvleg af hele holdet, det er jo ren Power Play. Don Andres har lagt sin sjæl på banen idag, kommer til at savne ham så meget i blaugrana.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Valverde skal fortsætte med at sætte holdet op som i dag. Hvis han gør det så bliver det virkelig sjovt i næste sæson.
Senest rettet af Piquénbauer lør apr 21, 2018 10:22 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:Fremragende afsked fra Iniesta so far. Spillet er flydt fantastisk.
Han har været fuldstændig enestående. Måske de mest perfekte 35 minutter jeg længe har set fra en fodboldspiller. Han virkelig ikke sat en fod forkert.
Enig. Det gør mig en smule blød om hjertet.
Samme her. Jeg har faktisk en mindre krise lige nu. Jeg kan slet ikke lige overskue, at det måske er sidste gang vi får lov at se Iniesta udfolde sig sådan. Det er forfærdeligt at skulle forholde sig til. For mig er det værre end Xavi og Puyol, selvom begge vel sikkert var mere indflydelsesrige på holdet. Iniesta er bare den mest elegante spiller jeg nogensinde har set. Det er så ubesværet og flydende. Det er ikke en førsteberøring, tre træk og en aflevering for Iniesta. Det er én bevægelse, en dans med bolden som partner og modstanderne som tilskuere. Elegance på et niveau, hvor ikke engang Laudrup eller Zidane kan være med. Jeg håber han bliver taget ud, så han kan få den vildeste hyldest formentlig fra begge fangrupperinger.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Lopezzz skrev:
Reevenge skrev:
A$AP skrev:Messi's timing og beslutningstagen er helt ved siden af hans normale niveau, og har været det i et langt stykke tid imo. Han ligner en der har brug for et langt hvil.
Messi virker bare ugidelig og lad, håber for vores skyld det er et spørgsmål om træthed snarere end et problem med indstillingen. Hvad ligner det at gå med bolden, når man i forvejen intet løbepensum har?
Han gøre det helt fint. Ingen er perfekt ;-)
Jeg lavede en unjinx, jo. Kansas City Shuffle. The Upside Down. The Butterly Effect. En bakke snagvendt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Hvad er det reelt der er med Messi?? Noget er der jo! Syntes at man kan se paralleller til perioden før og under VM 14, når man ser hans måde at sprinte på. Som om det ser lidt ekstra anstrengt ud. Sådan så det også ud under seneste VM..

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Vild halvvej. Jeg har savnet det spil! Messi må gerne finde hans succesfulde driblinger frem snart igen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:
Blaugrana92 skrev:
DeanCassady skrev:Fremragende afsked fra Iniesta so far. Spillet er flydt fantastisk.
Han har været fuldstændig enestående. Måske de mest perfekte 35 minutter jeg længe har set fra en fodboldspiller. Han virkelig ikke sat en fod forkert.
Enig. Det gør mig en smule blød om hjertet.
Samme her. Jeg har faktisk en mindre krise lige nu. Jeg kan slet ikke lige overskue, at det måske er sidste gang vi får lov at se Iniesta udfolde sig sådan. Det er forfærdeligt at skulle forholde sig til. For mig er det værre end Xavi og Puyol, selvom begge vel sikkert var mere indflydelsesrige på holdet. Iniesta er bare den mest elegante spiller jeg nogensinde har set. Det er så ubesværet og flydende. Det er ikke en førsteberøring, tre træk og en aflevering for Iniesta. Det er én bevægelse, en dans med bolden som partner og modstanderne som tilskuere. Elegance på et niveau, hvor ikke engang Laudrup eller Zidane kan være med. Jeg håber han bliver taget ud, så han kan få den vildeste hyldest formentlig fra begge fangrupperinger.
Præ-cis!

Messi er den bedste nogensinde, Iniesta spiller den smukkeste fodbold nogensinde.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Med dette spil kunne vi have vundet mesterskab med 15-20 point til RM! Ohhh wait.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Det eneste der gør lidt mere ondt er at Iniesta ikke scorede på den chance
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Forstår ikke at Ini ikke tager en sæson som super sub for Barca? Spille de “lette” kampe mod mindre hold hvor Barca er i kontrol... måske et motivationsspørgsmål når man har været en af de bedste i verden i så mange år.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

28 mål i 27 finaler :lol:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster