8 - Andrés Iniesta Lujan

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

For det første, er jeg faktisk uenig i, at han ikke bidrager med noget mere. Han er blevet udstillet en del her i foråret, men jeg synes helt klart at det mere er udtryk for generelle, strukturelle problemer med midtbanen. Jeg synes, at han i efteråret viste, at han stadig har niveauet, når der er styr på organisationen både på midten og i forsvaret, hvad der ikke har været her i foråret. Jeg ser ham som vores næstbedste kontrollerende midtbanespiller efter Rakitic - altså Busquets ikke medregnet - og så sent som mod Valencia, fik han også vist, at han stadig har evnerne på bolden til at sætte fart i spillet og bryde linjerne. Det kræver dog så absolut dels at han ikke spiller venstrekant, dels at der er styr på strukturen i forsvaret og midtbanen. For det andet, kan jeg ærligt talt slet ikke forestille mig, at Iniesta er typen der gider trænerlivet. Jeg forestiller mig, at han er færdig med fodbolden, når hans karriere er forbi. Jeg tror at kone, børn, familie og vingård er vigtigere for ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig Blau! Da der var kontrol på holdet gjorde han det rigtig godt. Niveauet er faldet sammen med holdet. Her skal det selvfølgelig også med at Valverde ikke har roteret nok og at det selvfølgelig også har påvirket ini.

Med det sagt så synes jeg det vil være flot at sige farvel med en double og en sæson hvor han har vist et højt niveau!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Med det sagt så synes jeg det vil være flot at sige farvel med en double og en sæson hvor han har vist et højt niveau!
Absolut! Det ville være en smuk afsked, uden tvivl. Det er bare ikke så sjovt, at forestille sig Iniesta i en anden trøje. Det hjælper lidt, at det er i Kina. Så tager man det ikke helt så seriøst, som hvis det var Villarreal, Everton eller Freiburg, han pludselig spillede for. Med Xavi forestiller jeg mig jo også bare, at det er lidt ligesom old boys fodbold, det han render rundt og laver nu. Det er jo ikke sådan rigtig fodbold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe enig! Men for fanden hvor bliver det hårdt. Puyol, Xavi og nu ini. Det er altså ikke små spillere vi snakker om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Skydefinten »

Så er Kina vist en realitet.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Så er Kina vist en realitet.
Billede
Får lyst til at græde .........
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Skydefinten »

En af grundende til at Ini vælger Kina, er at familiens vin-dynasti skal promoveres i Kina.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

Drikker de ikke kun ting der er lavet på ris i Kina? ;)
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af ulrich »

Tak for alt Iniesta. Never forget 6/5-2009 <3

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af JonasV »

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


(Ja, det er samme gif - men de moves kan man ikke få for mange af!)

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Tello »

Åååh hvis vi dog havde beholdt Thiago, sagt ja tak til Kroos og nuppet Isco. Så havde vi 50% Ini sammenlagt i de 3. Puyi, Xavi, Ini og også Maschi. Damn man..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af Lopezzz »

Ini du skal blive :cry:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af zqa »

Det er egentligt utroligt, hvor hjernedødt inkompetent den sportslige ledelse har været i.. lang tid!
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:En af grundende til at Ini vælger Kina, er at familiens vin-dynasti skal promoveres i Kina.
37 mio. euro brutto i årsløn har sikkert også overtalt vores kære lille blegfis. Men han fortjener det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8 - Andrés Iniesta Lujan

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Åååh hvis vi dog havde beholdt Thiago, sagt ja tak til Kroos og nuppet Isco. Så havde vi 50% Ini sammenlagt i de 3. Puyi, Xavi, Ini og også Maschi. Damn man..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Busquets
Thiago - Kroos
Isco Messi Coutinho

Svagt teknisk offensiv
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster