Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Er Mølby ikke Liverpool fan? Hvis ja, så håber jeg, City taber til Spurs, så Liverpool er under pres vedr. den tredjeplads i ligaen. City behøver kun 6 point ud af de 18 for at blive mestre. De har råd til pointtab.
Hvorfor er 3. pladsen da vigtigt lige her? 1-4 er direkte kvalificeret til CL gruppespillet fra næste sæson af pga. de nye regler med, at de fire bedste ligaer har fire direkte med i gruppespillet. Så i princippet er det efterhånden ligegyldigt om du er er 3. eller 4. udover den lille prestige der er, og så lidt ekstra præmiepenge, men for en engelsk klub er det ligegyldigt om de får 20-30 mio kroner mere eller mindre.

Men ja, Mølby er så et ligegyldigt menneske. Begriber ikke at hna kan tjene boksen på at kommentere fodbold. Hans analystiske evner er ikke-eksisterende.
Aha ok, det anede jeg ikke, så ved jeg det.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Det var i øvrigt ret skizo. Hvis jeg ikke tager meget fejl var der, i optakten til kampen, et interview med Mølby, hvor han snakkede om at Pep spillede for naiv, Pep-agtig fodbold - og at det havde kostet dem avancement i CL. Han sagde at Pep burde tænke lidt mere som Mourinho...
Under selve kommenteringen af Spurs-City sad han så og brokkede sig over at Pep på det sidste have lavet små taktiske eksperimenter, fremfor at spille på præcis den måde, de spillede på i starten af sæsonen.
Han er muligvis ved at blive lidt gammel og forvirret. Og ellers er det mig der er gammel og forvirret. Det er heller ikke usandsynligt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Tillykke til City med mesterskabet og tillykke til den bedste træner i verden :clap:
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Jose Mourinhos reign at #MUFC summed up by this picture
Billede

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Årets hold i Premier League, kåret af PFA:
https://twitter.com/PFA/status/986535005903048710
Billede
GK | David De Gea
RB | Kyle Walker
CB | Jan Vertonghen
CB | Nicolás Otamendi
LB | Marcos Alonso
MID | David Silva
MID | Kevin De Bruyne
MID | Christian Eriksen
FWD | Harry Kane
FWD | Mohamed Salah
FWD | Sergio Agüero
Tillykke til Eriksen!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »



Åh gud.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »

Ja, så blev det vidst officielt at Arsène Wenger stopper i Arsenal efter sæsonen. Ærgerligt, at han skal behandles med en så manglende respekt blandt nogle af Arsenals komplet tåbelige fans.

Måske FC Barcelona burde signe ham (-; Men kun på den betingelse, at han ikke har det sidste ord når der skal købes ind.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Ja, så blev det vidst officielt at Arsène Wenger stopper i Arsenal efter sæsonen. Ærgerligt, at han skal behandles med en så manglende respekt blandt nogle af Arsenals komplet tåbelige fans.

Måske FC Barcelona burde signe ham (-; Men kun på den betingelse, at han ikke har det sidste ord når der skal købes ind.
Argh, Wengers naive sind og ufattelige stædighed har i flere år negligeret de rigtige indkøb til holdet for at gøre dem konkurrencedygtige.

Det er IMO helt forståeligt, at somme Arsenal-fans til sidst bare fik brækket nakken af den håbløshed, som Wenger til tider har styret klubben med i de sidste 10 års tid. År efter år begået de samme fejl og ikke købt godt nok ind.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Ja, så blev det vidst officielt at Arsène Wenger stopper i Arsenal efter sæsonen. Ærgerligt, at han skal behandles med en så manglende respekt blandt nogle af Arsenals komplet tåbelige fans.

Måske FC Barcelona burde signe ham (-; Men kun på den betingelse, at han ikke har det sidste ord når der skal købes ind.
Argh, Wengers naive sind og ufattelige stædighed har i flere år negligeret de rigtige indkøb til holdet for at gøre dem konkurrencedygtige.

Det er IMO helt forståeligt, at somme Arsenal-fans til sidst bare fik brækket nakken af den håbløshed, som Wenger til tider har styret klubben med i de sidste 10 års tid. År efter år begået de samme fejl og ikke købt godt nok ind.
Jeg er så vidt enig i, at han er enorm naiv i forhold til at få købt rigtigt ind og bruge de penge der nu engang skal bruges, for man kan ikke forvente at være konkurrencedygtig i en liga, hvor de andre hold bruger milliarder. Så det er helt sikkert en kæmpe svaghed han har som manager, og det er ærgerligt for jeg synes han er dygtig til at sætte sine spillere op på banen.

Jeg kan udemærket godt forstå nogle af Arsenal fansenes frustrationer, men i sidste ende er han altså blot ansat i en kæmpe organisation, så frustrationen burde i sidste ende rettes mod ledelsen, som åbenbart har været glade, så længe det økonomiske spillede.

Nu hvor han så endeligt siger op og er væk til sommer, så kan man godt vise en smule respekt og sige tak for alt. Det var trods alt ham der satte Arsenal på landskortet.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Just saying.. Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Eriksen er virkelig en vidunderlig spiller. Jeg håber virkelig Tottenham vinder FA cuppen, det fortjener det projekt Pochettino har sat igang. Dejligt fodboldhold.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Alle de millioner United har fyret af, og så kig lige på den forsvarskæde.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

A$AP skrev:Alle de millioner United har fyret af, og så kig lige på den forsvarskæde.
Det skrækkeligt.. og alligevel er det et stærkere forsvar, end det Pep overtog i City. Håbløst!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Xavi6Smede skrev:Eriksen er virkelig en vidunderlig spiller. Jeg håber virkelig Tottenham vinder FA cuppen, det fortjener det projekt Pochettino har sat igang. Dejligt fodboldhold.
Pochettino er vel på vej til at arbejde på en farm i Argentina...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Lol, Pochettino. Lol, Tottenham. Selv Mourinho driver gæk med Poch gang på gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster