14/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Vi spiller ikke som et hold. Det er hver kæde for sig selv. Og så sidder jeg med en fornemmelse af at vi er for dårlige på bolden til at spille os ud af presset og for langsomme til selv at presse.

Det er ikke kønt. Og valverde bliver nødt til at skifte Roberto ud. Han bliver løbet over.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:Meh.. Ikke så meget at sige om denne halvleg. Roma havde det sidste held med sig, det har Valencia ikke. Coutinho er reduceret til en ordinær spiller derude. INGEN af hans helt stærke kompetencer kan blive udnyttet på den position.
Er det en slags Valverde specialitet? Altså, tage verdensklasse spillere og reducere dem til tandløse boldflyttere. :mrgreen:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:Pique ud. Vermalen ind.

Dembele ind. Hvem ud?
Paulinho. Gå over til 4-3-3 med Coutinho og Iniesta på den centrale midt. Dembélé i venstre, Leo i højre.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af LeoMessi »

Reevenge skrev:Er vi (stadig) alt for afhængige af Messi? Ja. Er han i elendigt spillehumør for tiden? Ja.

Er jeg den eneste der er bekymret for Messi's efterhånden nedadgående form på det mest afgørende tidspunkt af sæsonen? Jeg synes ikke han har lignet sig selv, siden landskampspausen. Noget vi har set i en del sæsoner efterhånden. Mon han får råd fra Cesc?
Han har næsten været afgørende hele sæsonen igennem, også i de store kampe - Atlético Madrid, Real Madrid, Sevilla, Juventus, Chelsea. Det er klart, at han på et tidspunkt rammer en periode, hvor han egentligt bare bliver mentalt træt, fordi nærmest alt skal komme fra ham.

Man er nødt til, at have spillere rundt omkring ham så man eventuelt kan lette dette pres, men det er lidt svært når man f.eks. har en helt højre side bestående af to højre backs, for så er det egentligt ret simpelt for modstanderholdet - alle mod Messi, der ihvertfald altid cirka fem spillere rundt omkring ham, og så kan FC Barcelona lige pludseligt knapt så meget fremadrettet.
Senest rettet af LeoMessi lør apr 14, 2018 5:08 pm, rettet i alt 2 gange.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Pique ud. Vermalen ind.

Dembele ind. Hvem ud?
Paulinho. Gå over til 4-3-3 med Coutinho og Iniesta på den centrale midt. Dembélé i venstre, Leo i højre.
Så skal Valverde besvime først og ansvaret overlades til pedellen.

Desværre.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Vi er så apatiske. Suarez viser i det mindste lidt vildskab. Ind med Dembele, ud med Ini

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Dytrax »

Guardiola skrev:Vi er så apatiske. Suarez viser i det mindste lidt vildskab. Ind med Dembele, ud med Ini
Jeg tror ikke, at Valverde ændrer noget i pausen. Desværre

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Pique ud. Vermalen ind.

Dembele ind. Hvem ud?
Paulinho. Gå over til 4-3-3 med Coutinho og Iniesta på den centrale midt. Dembélé i venstre, Leo i højre.
Suarez/Messi. Det har ikke fungeret med de 2 fremme i en 433 siden første sæson med MSN. Og hvis vi får bank i vores venstreside nu så vent til messi kommer derud og laver intet.

Ini og Pau på midten, Cou til venstre, Demb til højre og messi som 9'er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Ba sai luo na »

Ikke nogle god halvleg. Barca har vaeret umotiveret og Valencia ueffektive men godt spillende. Men fedt med 1-0

Pique slap for roedt kort men det gjorde Valencia saa ogsaa.
Messi virker doven og kan ikke heade....
Paulinho synes jeg saa faktisk har fightet fint men en laudrup bliver han nu aldrig.

Ter stegen holder niveau.

Det var godt vi fik koebt ham dembele. :cool: ...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af MessiPogba »

Jeg har sagt det før, og siger det meget gerne igen.

Valverdes elendige management og røvsyge filosofi betyder, at alt kreativt skal komme fra Messi. Vi er det mest forudsigelige hold, som spiller noget af det mest røvsyge fodbold, jeg længe har set.

Vi er i så mange omgange blevet reddet af Messis genialiteter og ter Stegens vilde redninger. Nu, hvor Messi ser lidt mæt ud for tiden, så ser vi, hvor meget på røven vi egentlig er.

Valverde skal simpelthen væk fra vores klub. Han er en alt for røvsyg pragmatiker. Han skal ikke spilde Messis sidste 2-3 år p åden absolut top med hans røvsyge form for fodbold. Messi skal fandme ikke i en alder af snart 31 år både være skaber, kreatør, dirigent og målscorer i en og samme person, men det er, hvad han er nødt til, når vi har så en røvsyg træner på bænken.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Umtiti for helved altså... du kan gå ned i løn kan du

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Reddet på stregen. Bogstaveligt talt. Kæmpe fejl af Umtiti.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Hoooold nu kæft en kamp.. Zzzzzzz. Coutinho er lammet af taktikken og Dembouz er bare lammet.

Vi er så heldige.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes ledelsen gør det rigtigt, når de holder igen med forlængelsen af Umtiti. Som han har spillet de sidste fire måneder, er han ikke i en position, hvor han kan kræve en enorm lønforhøjelse. For han gør det ærligt talt ad helvede til for tiden. Sådan virkelig elendigt.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Ha, og så scorer vi på et hjørne!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster