FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Selvfølgelig betyder det noget. At se Real Madrid lave en æresport for Barcelona, på Camp Nou, vil være enorm ydmygelse af Real Madrid, og deres spillere. Det vil jeg fandme gerne se.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg skal selv ned og se kampen på stadion. Det ville da være fint i de der ca. 30 sekunder. Hvis det ik' sker så er jeg fuldstændig ligeglad tbh.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Lol.

https://as.com/videos/2018/04/13/en/152 ... autoplay=1

Messi skulle have forladt træningen efter kun en time. Efter ikke at have været særligt engageret.

Detaljeret “status” video om Messi og Pique fra dagens træning.

phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Bøde
MDCCCXCIX

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

A$AP skrev:Lol.

https://as.com/videos/2018/04/13/en/152 ... autoplay=1

Messi skulle have forladt træningen efter kun en time. Efter ikke at have været særligt engageret.

Detaljeret “status” video om Messi og Pique fra dagens træning.

phpBB [video]
Håber de er sure på sig selv - de spillede begge virkelig dårligt.
Socio. no. 54.257

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Enig. Jeg har virkelig været fortaler for suarez og ment at Valverde har gjort det eneste rigtige ved at forsøge at få ham igang. 22 mål og 6 assist i la ligs lyder selvfølgelig ok, men jeg mener simpelthen at han den sidste halvanden sæson har været uacceptabelt dårlig. Hans CL (mangel på) scoringer i år er egentligt fyringsgrund i sig selv.

Jeg er også tilbøjelig til at være skuffet over Messi. Sgu ikke meget vildskab han har bragt de sidste par CL.


Hvor mange mål tror I egentligt at Paco havde scoret hvis han havde fået suarez minutter og rolle? Dembele? En mellemklasse angriber fra en anden klub? Mit bud; det samme eller flere og samtidig bedre i det opbyggende spil.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Suarez har sine øjeblikke, hvor han viser hvorfor, at han er blandt de bedste angribere i verden. Desværre er det bare kun ca. 10% af tiden. Hans boldomgang er dårligere end.. folk der ikke får penge for at spille fodbold. Så meget som jeg elsker Suarez (ik' så meget faktisk), så vil jeg hellere have en bedre boldspiller og så lidt færre mål.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Suarez minder mest af alt bare om ham drengen der gjorde hvad den populære i klassen gjorde. Sådan som han har spillet siden februar burde han være den første på træningsbanen og den sidste der forlod den. Han er ikke berettiget til en skid.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Goaaal skrev:Enig. Jeg har virkelig været fortaler for suarez og ment at Valverde har gjort det eneste rigtige ved at forsøge at få ham igang. 22 mål og 6 assist i la ligs lyder selvfølgelig ok, men jeg mener simpelthen at han den sidste halvanden sæson har været uacceptabelt dårlig. Hans CL (mangel på) scoringer i år er egentligt fyringsgrund i sig selv.

Jeg er også tilbøjelig til at være skuffet over Messi. Sgu ikke meget vildskab han har bragt de sidste par CL.


Hvor mange mål tror I egentligt at Paco havde scoret hvis han havde fået suarez minutter og rolle? Dembele? En mellemklasse angriber fra en anden klub? Mit bud; det samme eller flere og samtidig bedre i det opbyggende spil.
Ca halvdelen

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Guardiola skrev:
Goaaal skrev:Enig. Jeg har virkelig været fortaler for suarez og ment at Valverde har gjort det eneste rigtige ved at forsøge at få ham igang. 22 mål og 6 assist i la ligs lyder selvfølgelig ok, men jeg mener simpelthen at han den sidste halvanden sæson har været uacceptabelt dårlig. Hans CL (mangel på) scoringer i år er egentligt fyringsgrund i sig selv.

Jeg er også tilbøjelig til at være skuffet over Messi. Sgu ikke meget vildskab han har bragt de sidste par CL.


Hvor mange mål tror I egentligt at Paco havde scoret hvis han havde fået suarez minutter og rolle? Dembele? En mellemklasse angriber fra en anden klub? Mit bud; det samme eller flere og samtidig bedre i det opbyggende spil.
Ca halvdelen
Tror du virkelig det? Kan være du har ret. Jeg synes der er blevet skabt mange chancer til ham ift. antal scoringer.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Goaaal skrev:
Guardiola skrev:
Goaaal skrev:Enig. Jeg har virkelig været fortaler for suarez og ment at Valverde har gjort det eneste rigtige ved at forsøge at få ham igang. 22 mål og 6 assist i la ligs lyder selvfølgelig ok, men jeg mener simpelthen at han den sidste halvanden sæson har været uacceptabelt dårlig. Hans CL (mangel på) scoringer i år er egentligt fyringsgrund i sig selv.

Jeg er også tilbøjelig til at være skuffet over Messi. Sgu ikke meget vildskab han har bragt de sidste par CL.


Hvor mange mål tror I egentligt at Paco havde scoret hvis han havde fået suarez minutter og rolle? Dembele? En mellemklasse angriber fra en anden klub? Mit bud; det samme eller flere og samtidig bedre i det opbyggende spil.
Ca halvdelen
Tror du virkelig det? Kan være du har ret. Jeg synes der er blevet skabt mange chancer til ham ift. antal scoringer.
Det er jo selvfølgelig et gæt og et bud, vi kan ikke vide det. Men der er for mig intet der skulle indikere, at Paco fx vil kunne score med samme frekvens som Suarez. Suarez har brugt ca. 110 min pr mål i La Liga i år, Paco har brugt ca 188. Pacos højeste antal mål i ligaen er 13 med Valencia på en sæson, med 186 min mellem hvert mål.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Never forget

MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A meeting between the heavyweights at Barça took place recently in the dressing room and they discussed their loss.

They talked about their fatigue and how they don't have many game changing players on the bench. They also expressed their dislike of subs late in game. [sport]


A source close to the club overheard the players and told Sport, "Now, when they look at the bench, they don't accuse the coach, but they feel sad for Valverde because the lack of options he has been given."

Heavyweights at Barça demand world class players this summer. [sport]

Additionally, many heavyweights noticed that most of their world class players that Barça have signed recently have been forwards (Ibra, Neymar, Dembélé, and Coutinho for example).

They're unhappy that the same attention is not given to the defense and midfield. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Paco og Denis kunne sagtens være supersubs, men der ligger fejlen hos Ernie. Gomes ville være en god sub, men han bruges for det meste forkert, også har det her forløb mærket ham. Vidal er jeg lidt hmm ved, for han har kampe hvor han er vild, og andre kampe not so much. Digne skal bare have rigtige kampe, eksempelvis mod bundhold på Camp Nou. Semedo skal bare spilles ffs, manden er god! Flyt Roberto op på midten.

Ikke det hele, men meget af det falder tilbage på Ernie.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Er Valverde også journalist hos sport? Vi har jo ikke folk på kørestole ude på bænken? Er det nogens skyld at spillerne har været trætte, så er det trænerens. Vi har købt 11 spillere siden 16-17 sæsonen. Og hvad er dog det for en hegemoni der er i klubben, hvis det virkelig er den opfattelse de bærende spillere har af deres holdkammerater. At de ligefrem har sympati med træneren pga dem. Flere af dem burde sgu kigge sig i spejlet.

Vi fik vores højreback, men ham har Valverde til en hvis grad forsømt. Valverde fik sin Paulinho til midtbanen. Vi har en 140+ mio spiller, som Valverde fuldstændigt forsømte i Roma kampen og i stedet brugte Sergi Roberto på hans plads. En af de værste kampe fra Sergi nogensinde. Var det Dembeles skyld? Bare kig på Valverdes udtalelser om Yerri Mina i går. ''Jeg har ikke noget at sige''. ''Han kom på et dårligt tidspunkt, han er god, men vi har andre gode forsvarsspillere.'' Han vil hellere spille en skadet Pique den ene kamp efter den anden. Vores bænk er bedre end den var for 2-3 år siden. Mandskabsplejen i denne sæson siger sgu mere om Valverde som træner, end spillerne på bænken. Vi har for fanden haft Dembele og Coutinho fra januar af. Begge kunne have spillet i stedet for Messi og Suarez. Min opfattelse af Valverde er, at han slet ikke er typen der kan motiverer en trup og spillere som disse. Hans udtalelser og interviews er jo mere demotiverende end noget andet. Der var lige et slap to the face til Mina.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster