Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ba sai luo na »

Den der med Real og lodtræknings held holder vist ikke mere. Hvis de vinder over Bayern må man sku bare erkende at de mega stabile og gode . Men lad os da håbe Bayern kan finde formel til sejr ellers begynder Real jo snart at virke uovervindelige i chl ... puha

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Bayern har i øvrigt offentliggjort Niko Kovac som ny træner efter Heynckes. Satset og modigt valg. Enten bliver det en genistreg, eller også er han fyret efter et halvt år. Måske skal Heynckes bare forberede sig på endnu en kort pension.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Ba sai luo na skrev:Den der med Real og lodtræknings held holder vist ikke mere. Hvis de vinder over Bayern må man sku bare erkende at de mega stabile og gode . Men lad os da håbe Bayern kan finde formel til sejr ellers begynder Real jo snart at virke uovervindelige i chl ... puha
Det er jo let at vinde, når du konstant får dommerhjælp. Så kan man møde et All-Star-hold brstående af Citys, Bayern, Barcas hold og Real vil stadigvæk vinde.

Det er jo helt grotesk, at de for 3. år i træk konstant får den hjælp, de har brug for, når det hele kniber.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Muligivis endestationen for Real Madrid.

FC Bayern har nu Jupp Heynckes ved roret, og jeg tror ikke på, at de igen er så heldige med, at have marginalerne med sig i forhold til fatale dommerfejl. Samtidig ser jeg dem overhovedet ikke lige så stærke som forrige år, deres offensiv ser en anelse tam ud, når de møder en forholdsvis stabil forsvarslinje.

Jeg holder ihvertfald med Klopp & Liverpool fremover, den type fodboldspil de praktiserer, uanset omstændighederne, kan man ikke andet end have respekt for.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »



o_O

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Bayern virker heller ikke stærke, så lad os nu se. Real kunne godt være i deres tredje CL-finale. Møder de så Roma, så kører de dem over, men møder de Liverpool, bliver det en spændende kamp.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Hvordan formår real at få hjemmebanen i sidste kamp HVER GANG. læste engang statistik på at det hold det slutter på hjemmebanen går videre i 60-70 procent at gangene. Det er ikke en helt uvæsentlig statistik

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Kan kun holde med Roma. Kan ikke fordrage de 3 andre hold.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Ba sai luo na skrev:Den der med Real og lodtræknings held holder vist ikke mere. Hvis de vinder over Bayern må man sku bare erkende at de mega stabile og gode . Men lad os da håbe Bayern kan finde formel til sejr ellers begynder Real jo snart at virke uovervindelige i chl ... puha
Enig. Selv som Barca fan bliver jeg sgu træt af de evigt mange undskyldninger folk hiver op af hatten for at nedtone RMs præstationer. Det er kun os selv, som har et nogenlunde godt tag i Real efterhånden.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Rb88 skrev:Hvordan formår real at få hjemmebanen i sidste kamp HVER GANG. læste engang statistik på at det hold det slutter på hjemmebanen går videre i 60-70 procent at gangene. Det er ikke en helt uvæsentlig statistik

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
De sluttede ude mod Napoli sidste år og i år sluttede de ude mod PSG?
Da de vandt CL i 2014 sluttede de både ude mod Dortmund og Bayern?

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

Kawhi skrev:
Rb88 skrev:Hvordan formår real at få hjemmebanen i sidste kamp HVER GANG. læste engang statistik på at det hold det slutter på hjemmebanen går videre i 60-70 procent at gangene. Det er ikke en helt uvæsentlig statistik

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
De sluttede ude mod Napoli sidste år og i år sluttede de ude mod PSG?
Da de vandt CL i 2014 sluttede de både ude mod Dortmund og Bayern?
Ja måske. Føler bare altid de slutter hjemme

Når de trækker de svære som Juventus og Bayern nu så slutter de hjemme begge gange. Men det er nok ligeligt fordelt ja

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Rb88 skrev:
Kawhi skrev:
Rb88 skrev:Hvordan formår real at få hjemmebanen i sidste kamp HVER GANG. læste engang statistik på at det hold det slutter på hjemmebanen går videre i 60-70 procent at gangene. Det er ikke en helt uvæsentlig statistik

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
De sluttede ude mod Napoli sidste år og i år sluttede de ude mod PSG?
Da de vandt CL i 2014 sluttede de både ude mod Dortmund og Bayern?
Ja måske. Føler bare altid de slutter hjemme

Når de trækker de svære som Juventus og Bayern nu så slutter de hjemme begge gange. Men det er nok ligeligt fordelt ja

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Lige min pointe. Det er ikke for at jeg skal sidde og forsvare dem - jeg synes bare at folk har for travlt med deres lodtrækninger hver gang.
Havde de trukket Liverpool havde det været "nemt" kun at møde englands 3./4. bedste hold.
Havde de trukket Roma havde alle sikkert også råbt op.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Apropos lodtrækninger, så kig lige på Liverpools de seneste mange år:

09/10:
Champions League: Fiorentina, Lyon og Debrecen (bliver 3'er og ryger i EL)
Europa League: Lille, Benfica, Atletico Madrid

10/11:
Europa League: Napoli, FCSB, Utrecht. KO-kampe mod Sparta Prag, Braga

12/13:
Europa League: Anzhi, Young Boys, Udinese. KO-kampe mod Zenit

14/15:
Champions League: Real Madrid, Basel Ludogorets

15/16:
Europa League: Sion, Kazan, Bordeaux. KO-kampe mod Ausburg, Man U, Dortmund, Villarreal, Sevilla

17/18:
Champions League: Sevilla, Sp. Moska, Maribor. KO-kampe mod Porto, City, Roma

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Ba sai luo na skrev:Den der med Real og lodtræknings held holder vist ikke mere. Hvis de vinder over Bayern må man sku bare erkende at de mega stabile og gode . Men lad os da håbe Bayern kan finde formel til sejr ellers begynder Real jo snart at virke uovervindelige i chl ... puha
Det er jo let at vinde, når du konstant får dommerhjælp. Så kan man møde et All-Star-hold brstående af Citys, Bayern, Barcas hold og Real vil stadigvæk vinde.

Det er jo helt grotesk, at de for 3. år i træk konstant får den hjælp, de har brug for, når det hele kniber.
De har slået følgende ud de sidste to sæsoner: Napoli med 6-2, Bayern med 6-3, Atletico med 4-2, Juventus med 4-1, PSG med 5-2 og Juventus med 4-3. Kun imod Bayern havde dommeren en indflydelse, og det var slet ikke en så stor skandale som mange gør det til.
At brokke sig så meget over Real Madrids succes, er ligeså patetisk som dengang vi blev omtalt som Uefalona.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Må man nu ikke have lov til, at brokke sig over Madrid? Hvad er det for en verden vi lever? ;)
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster