Basketball

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Gæt hvem der er fem hele kampe efter Minnesota, og ikke ligger til playoffs?
Hvem?
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:Gæt hvem der er fem hele kampe efter Minnesota, og ikke ligger til playoffs?
Hvem?
Gæt hvad der sker over tid? Ting forandrer sig. Eller. Nogle ting gør i hvert fald. Måske ikke lige dig, men ellers.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Ben Simmons er simpelthen for latterlig. Den knægt er for sindssyg allerede. 2.10 og spiller point guard. Lige lavet sin 9. triple double for sæsonen, og 3 i de sidste fire kampe.

Han lavede 11 point, 12 rebounds og 15 assist, og ingen turnovers. Det er altså godt klaret af en rookie.

Ham og Embiid har potentialet til at blive den nye Shaq og Kobe-par, hvis Simmons får sig et jumpshot. De siger, at Simmons henover sommeren vil arbejde intensiv på at udvikle sig en jumpshot, og gør han det, så bliver han fuldkommen ustyrlig, for han kan sgu ikke skyde, om det gjaldt hans liv.

De kan få sig en virkelig god firkløver med de to samt Saric og Fultz, hvis Fultz ikke bliver en bust.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Ben Simmons er latterlig. Siger det bare lige igen.

10 triple-doubles, og hans hold er relevante i hans rookie-år. Ham og Embiid er bare en force of nature.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Basketball

Indlæg af MessiPogba »

Du må være glad for KAT som Wolves-fan, Blau.

56 point i nat mod et ringe Hawks hold, men stadigvæk flot pointantal ligemeget hvad.

Men jeg er mest imponeret over, at KAT scorer 43,8 procent bag 3'eren som 5'er. Det er fandme flotte tal for sådan en big guy.

Han har også fået bygget på sit defence i år, selvom han faktisk blev anset som en meget dygtig forsvarsspiller i college og high school, så er det sgu det punkt, hvor han ikke har været allerbedst i hans tid i NBA.

Men han er så vild. Allerede top 15 spiller i NBA for mit vedkommende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Vild tæt kamp om playoff pladser. Hvem kvalificerer sig, hvem siger farvel?
Nuggets og Timberwolves er på vippen og de møder hinanden i allersidste kamp men Nurk og Blazers kan afgøre det på tirsdag hvis de vinder over Nuggets. Det kræver selvfølgelig også at Timberwolves vinder deres kamp mod Grizzlies.

Jeg håber at Jazz vinder hele lortet og hvis de ikke gøre det så må Blazers meget gerne gøre det :cool:
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Basketball

Indlæg af PuyolErGud »

Der er sgu spænding til det allersidste i år, og det kan nærmest ikke afgøres på en smukkere måde end med et indbyrdes opgør mellem Nuggets og Timberwolves om den sidste slutspilsplads. Bliver en forbudt for børn kamp. Samtidig skal Spurs og Pelicans som også er helt lige, sammen med Thunders, afgøre placeringerne i et indbyrdes opgør.

Jazz har desuden stadig mulighed for at nappe en 3. Plads med sejr over Warriors i nat, samt en sejr i det indbyrdes opgør mod Blazers.

I øst er den eneste spænding efterhånden om Cavaliers ender som 3/4, og dermed hvem af Boston og Raptors der evt får fornøjelsen af dem i 2'runde.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Og Timberwolves er på hjemmebanen i gyser kampen. Træls at de ikke spiller i weekenden så jeg kunne se kampen. Jeg hæpper på MT
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Basketball

Indlæg af Lopezzz »

Tonight is the night :glad: ...held og lykke!
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Basketball

Indlæg af ulrich »

Jeg håber KAT knepper Harden. Kan ikke fordrage basketballs svar på penaldo.

LeBron har spillet 82 kampe for første gang i regular season. Troede sgu han havde gjort det før.

GO Spurs GO! Tror dog ikke, de slår GSW. Ingen Kawhi ingen cookies. :(

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er glad i dag.

Billede

<3 <3 <3

Når nu playoffs får en ende efter første runde, har jeg bare tre ønsker, som er i både prioriteret og kronologisk rækkefølge:
1. Forlæng med Jimmy G. Buckets før noget som helst andet.
2. Fyr Thibs som headcoach, men tilbyd ham at forblive i rollen som president of basketball operations.
3. Ansæt Dave Joerger eller David Blatt.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Basketball

Indlæg af Kawhi »

Av for en foruroligende ringe spillet kamp af Cavaliers i går aftes. Deres fans må virkelig sidde med løftede øjenbryn efter den tamme indsats de leverede.

LeBrons første nederlag i første runde af en playoff-serie i 8 år. Han virkede fuldkommen idéforladt og uden energi i store dele af kampen.

Jeg elsker dog duellen mellem Lance Stephenson og LeBron - den bringer sjove minder frem fra da LeBron mødte ham i playoffs, da LeBron spillede i Heat.

Hvis I så kampen i går aftes, så forklar mig venligst lige hvordan Lance Stephenson kunne slippe afsted med en teknisk fejl for at smadre armen i hovedet på LeBron - det var godt nok ringe dommerarbejde i min optik.
Dog er der ikke en finger at sætte på Pacers' sejr. Oladipo er bare for vild en atlet. Jeg tror at det bliver en fantastisk serie mellem de to hold.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Basketball

Indlæg af Blaugrana92 »

Okay, jeg er stadig klar på at fyre Thibs. Det her er den mest åndssvagt latterlige offense, jeg nogensinde tror jeg har set i NBA playoffs. Du har en af de bedste offensive centers i hele ligaen, og han har en milliard mismatches i løbet af kampen. Han ender med at skyde 9 gange. Ni fucking gange, mens en knæløs Derrick Rose og en antik Jamal Crawford sammenlagt har 25 skud. Fuck. Det. Og fuck James Harden. Han fortjener helt seriøst at blive skadet, så han kan pakke sine ulækre antics væk. Jeg mener, hvad er det her? Simpelthen så ulækkert og grinagtigt at se på.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Basketball

Indlæg af Ronaldinho »

Blaugrana92 skrev:Okay, jeg er stadig klar på at fyre Thibs. Det her er den mest åndssvagt latterlige offense, jeg nogensinde tror jeg har set i NBA playoffs. Du har en af de bedste offensive centers i hele ligaen, og han har en milliard mismatches i løbet af kampen. Han ender med at skyde 9 gange. Ni fucking gange, mens en knæløs Derrick Rose og en antik Jamal Crawford sammenlagt har 25 skud. Fuck. Det. Og fuck James Harden. Han fortjener helt seriøst at blive skadet, så han kan pakke sine ulækre antics væk. Jeg mener, hvad er det her? Simpelthen så ulækkert og grinagtigt at se på.
44 <3
Ronaldinho Gaúcho

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster