10/4 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Nu skal i høre om en masse brugte penge.
Humba, humba, og Dembélé han er spildt.
Før han spiller skal vi vente rigtig længe.
Humba, humba, og cirkusset er vildt.

Åh åh åh ååååh.
Sådan kan det gå når Valverde passer på.

Så fik vi købt os en gammel brasilianer.
Humba, humba, og han var jo iih så god.
Og nu får vi spildt os en ung colombianer.
Humba, humba, til pragmatismen vi er tro.

Åh åh åh ååååh.
Lad Mina vente for Umtitis fejl er iih så få.

Paco og Denis de sidder altid og venter.
Humba, humba, og ligaen bliver sikkert tabt.
Når Ernesto ikke bruger de folk vi henter.
Humba, humba, og Cruyff's filosofi er drabt.

Åh åh åh ååååh.
Sådan kan det gå når Messi ikke er på.

Vi har en striker som heldigvis kan score.
Humba, humba, men han er sgu boldmongol.
Men han begraver altid vores opspil i jorden.
Humba, humba, og han har højt kolesterol.

Åh åh åh ååååh.
Sådan kan det gå når man ingen krav kan få.

Jeg tror Cruyff han både vender og drejer
Humba, humba, og vi får sgu ingen fest.
Det vigtigste er jo at være ubesejret.
Humba, humba, pragmatismen er jo bedst.

Åh åh åh ååååh.
Sådan kan det gå når own goal ikke er på.

Os fans som altid om flot spil drømmer.
Humba, humba, det skider de højt og helligt på.
Det bliver jo meget bedre når Griezmann kommer.
Humba, humba, Copa Catalunya kan vi få.

Åh åh åh ååååh.
Sådan kan det gå når tiki taka ikke er på.

Og til slut:

Tak til Bartomeu for det lort han har på sinde.
Humba, humba,og Ernestos manual.
Messis genialiteter har gjort os alle blinde.
Humba, humba, for det er sgu helt galt.


Åh åh åh ååååh.
Sig til Qatar at de skal lade Xavi gå.
Åh åh åh ååååh.
Hør på Blau og lad os Sarri få.
Åh åh åh ååååh.
Når han ser kampene så bliver Puyi grå.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

Fyr Valverde. Tak

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Kom til at se højdepunkter. Vi var ikke mødt op til kampen.

Se lige 2-0 målet igen. Umtiti....hvorfor hvorfor går han dog ikke hen og hjælper Pique i/før den brydekamp, som giver straffe. Utilgiveligt.

phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Spoiler
Vis
phpBB [video]


Sjældent har jeg set en så opgivende Messi, som det var tilfældet i går. Han troede slet ikke på det efter de kom foran 2-0.

Billede

''Hvis vi bliver ved med at spille sådan her, så taber vi''

Billede

Det er en kæmpe skændsel. Resultaterne i CL taler for sig selv. Vi har lavet 2 mål på udebane, et af dem var et selvmål. Selv under Lucho's sidste sæson kæmpede vi til det sidste. Hjemmekampen mod Juve sidste år, vi var bagud 3-0 fra første kamp, men vi spillede med det vi havde, vi var bedre end dem og fansene på stadion lavede ikke andet end at støtte holdet 100% hele kampen igennem. Lucho tog også altid skylden selv, før noget andet. Valverde kom ned nogle latterlige undskyldninger.

Det her kommer ikke til at ændre sig markant. Dembele og Coutinho vil aldrig komme op på 100% under Valverde og hans tilgang til fodbold. Iniesta har vist dårligt niveau, men hvad fanden skal han gøre derude mod et fysisk stærkt Roma-hold? Vi spiller ikke for at vinde, men for ikke at tabe. Det er uhørt med de spillere vi har. Forhåbentligt har ledelsen lært af Lucho og Tata, Valverde skal væk asap.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Blaugrana92 skrev:
A$AP skrev:Billede
Det er en slagen mand, hvis jeg nogensinde har set en. Så oprevet mindes jeg ikke at have set Iniesta, siden han skulle sætte ord på sin dedikering af det VM-vindende mål til Dani Jarqué. Dengang var det lige dele glæde og sorg. I dag er det vist bare godt gammeldags træls.
Han skal bare tænke på, at han har en dejlig vingård at falde tilbage på.


Når Romas præsident Pallotta gør dette, så er det ok at de går videre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Hvis man vil glemme kampen igår, ved at se noget ENDNU dårligere; Day of the Dead: Bloodline - den er på netflix, og den er forfærdelig!

You're welcome!
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

- Det er en meget hård og sørgelig aften, som vi skal glemme. Vi er nødt til at undskylde over for vores fans på grund af måden, vi faldt, siger Sergio Busquets.

- Det her er den største skuffelse, jeg har oplevet i hele min tid i Barcelona på grund af måden, det skete på, fortæller den 29-årige midtbanespiller, der har spillet hele sin seniorkarriere i Barcelona.
Det her siger alt. Hold da op, dagen derpå og jeg synes stadig Valverde er en decideret ringe træner!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af MarkMenace »

Meget har jeg kunnet acceptere, fordi resultaterne har været med os, og jeg inden sæsonen ikke havde nogen forventninger grundet omstændighederne fra i sommers, men hvad vi var vidne til igår, var mere end jeg kunne klare.

Hold nu op hvor var det skidt. Den her bliver ikke glemt, og det må den heller ikke.
Resten af sæsonen føles allerede ligegyldig.

Ny træner, tak!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

10 sidste kvart- og semi udekampe i Europa. 6 nederlag. 2 sejr og 2 afgjort.

0-0 Milan
1-0 Chelsea
2-2 PSG
4-0 Bayern
1-0 Atlético
1-3 PSG
3-2 Bayern
2-0 Atlético
3-0 Juventus
3-0 Roma
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er jo pga. den måde, man forsvarer på. Lad alt initiativ til Roma og så forsvare dybt. På et eller andet tidspunkt ville heldet ophøre, og det skete så i går. I øvrigt for latterlige udtalelser af Valverde.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Kan det virkelig passe, at Messi er den med de fleste minutter på holdet i denne sæson? Udover Mats? Det er i hvert fald hvad samtlige stats hjemmesider siger. Han har også spillet flere minutter end stjernerne fra de andre ligaer/klubber. De andre nøglespillere på holdet er også oppe på absurd høje minutter. Selv med skader har de spillet.

Det er så sigende for hans taktiske færdigheder som træner. Et ord; begrænset. Lad os nu få en træner ind der kan give Messi, Busquets, Pique, Alba osv en fest, de næste 3-4 år. År der meget vel kan blive deres sidste på toppen. Jeg kan i hvert fald mærke, at jeg ikke kan være helt glad så længe Valverde er her.

Og jeg er begyndt at se lyset i forhold til Griezmann. Suarez skal af holdet. Om Griezmann så får en Villa rolle, eller en 9'er rolle er underordnet. Han har farten og de tekniske færdigheder til begge roller. Suarez skal bare spilles af holdet. Messi og Suarez på holdet samtidig er en hæmsko mere end noget andet. Hvilket angreb har to så stillestående spillere gående rundt på den sidste tredjedel? Suarez laver ikke mål i øjeblikket, og når han ikke gør det så kommer der ikke en skid fra ham. Overhovedet. Messi har travlt nok med at redde kampene selv, han skal ikke også forsørge Suarez med det ene mål efter det andet. Jeg så godt Messi kom helt ind på sin f 9 rolle. Griezmann som inside forward. Hvis han da har et højreben.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det her indlæg er næsten et halvt år gammelt ...
Der er enormt stor forskel på at satse naivt, og så på at investere bare en lille smule i offensiven. Det gør Valverde bare ikke. Det er jo fuldkommen utvetydigt åbenlyst, at han satsede mere på at spille uafgjort, end han satsede på at vinde i dag. Opstillingen siger det hele. At Alba bliver skiftet ind på venstrekanten slår sidste søm i kisten. Hvad jeg til gengæld synes er ekstremt naivt, er at tro at en 20-årig, en Luis Suárez, der har været elendig siden oktober 2016, og så en eller anden ukendt spiller, der måske eller måske ikke kommer til i januar, skal vende op og ned på det her idéforladte spil.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Han ville kunne have roteret mere, hvis han havde investeret mere i midten. Alt for et dimensionelt spil i offensiven. Cou og Dembele har heller ikke spillet nok, de burde have fået langt flere minutter i ligaen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Det her indlæg er næsten et halvt år gammelt ...
Der er enormt stor forskel på at satse naivt, og så på at investere bare en lille smule i offensiven. Det gør Valverde bare ikke. Det er jo fuldkommen utvetydigt åbenlyst, at han satsede mere på at spille uafgjort, end han satsede på at vinde i dag. Opstillingen siger det hele. At Alba bliver skiftet ind på venstrekanten slår sidste søm i kisten. Hvad jeg til gengæld synes er ekstremt naivt, er at tro at en 20-årig, en Luis Suárez, der har været elendig siden oktober 2016, og så en eller anden ukendt spiller, der måske eller måske ikke kommer til i januar, skal vende op og ned på det her idéforladte spil.
... og det er i øvrigt præcis også derfor, at vi ikke må lade os snyde til at tro, at det hele ordner sig til sommer, når bare vi får hentet Griezmann og Arthur, og får forfremmet Carles Aleñá til førsteholdet. Indkøb og nye spillere kommer ikke til at gøre nogen som helst forskel, før end Valverde radikalt ændrer sin tilgang til spillet. Udover 35 fine minutter på Leganés, har Dembélé og Coutinho ikke gjort nogen markant forskel. Coutinho virker hæmmet i den rolle han på venstrekanten er blevet tildelt, og Dembélé har ofte ikke engang mulighed for at bidrage, da Sergi Roberto bliver foretrukket i en tilbagetrukket og forsigtig rolle på højrekanten. Valverde er det gennemsyrende problem for vores spil. Det handler ikke om, at vi ikke har nok dygtige offensive spillere. Det handler om prioriteter, om disponering og om spilfilosofi. Indtil Valverde fralægger sig Athletic-mentaliteten, så vil spillere som Messi, Dembélé og Coutinho ikke kunne udfolde sig fuldt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Valverde investere rigeligt i midten. Det er også derfor at dembele ikke har fået særlig meget spilletid da valverde længe har foretrukket flere cm'er i opstillingen. Tidligere på sæsonen gav det os kontrol og en stabil defensiv. Nu giver det ikke noget.

Omkring offensive er jeg enig men det har tværtimod ikke handlet om midten men derimod om at få kanter involveret. Noget som vi endnu ikke rigtigt har brugt. Mest fordi det efterlader vores ekstremt langsomme midtbane uden den støtte de har brug for.

Men snakken om valverde og denne skal fyres er irrelevant da det ikke kommer til at ske. Og det skal det selvfølgelig heller ikke når man er tæt på en double. Han skal dog udvikle sig i næste sæson og hvis det ikke sker så er det farvel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster