10/4 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nå, så bliver det jo

Real vs Roma
Bayern vs Liverpool

Og Real vs Liverpool i finalen

Liverpool vinder finalen
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.

Jeg så det helt anderledes. Jeg synes der var en lad attitude som vi har set nogle gange den her sæson, hvor man tror man kan lalle den hjem. Jeg synes seriøst at der mangler ledere. Jeg er dog helt med på at noget tyder på Valverde har sat dem helt helt helt galt op idag.
Der mangler ledere? VI har Iniesta og Messi. To spillere, der konstant har været og er vant til at tage teten, når det gælder. Hvad vil du have? En Vinnie Jones, der går rundt og smadrer folk ned og slår sig selv på brystet ved hver tackling? Er det lederegenskaber?

Det her er helt og aldeles Big Noses fejl. Han kan ikke motivere vores spillere nok. VI spiller som afskræmte hunde, som var det Mourinho, der stod bag vores hold.

Vi har skidt og helligt nok på Cruyffs ånd og sjæl med at hae Valverde rendende i klubben. Han er en for dårlig træner til en klub af vores størrelse.

Real Madrids håbløse start på sæsonen samt MAtS og Messi er grunden til, at vi fører ligaen. Valverdes største bedrift har været at bilde nogle fans herinde, at vi har spillet defensivt, fordi vi har manglet nogle af vores offensive spillere.

Selv med fucking Coutinho, Dembele, Semedo, Alba, Messi, Suarez, Iniesta på banen samtidig, og vil ville stadigvæk spille som en flok kujoner.

Altså jeg er med på at vi er uenige om Valverdes sæson, men det er simpelthen (næsten) faktuelt forkert at postulere at Messi og Ini er ledere. Hvis man skal nævne en af de få fejl de 2 fantastiske fodboldspillere og ambassadører for sporten netop har så er det at de på ingen måder er ledertyper. På ingen måder. Der mangler ledere på Barcas hold. Det har været et problem siden Xavi og Puyol stoppede.

Altså, nu er det ikke fordi at vores hold er lig det hold Frankrig havde til EM i 2012. Vi har altså små ledere over det hele på banen. Hvad end det er Piqué eller Alba, Mats, Iniesta, Messi eller Suarez. Også Busquets. ''Attituden'' og indstillingen kommer jo som resultat af noget andet. Her, Valverde og hans taktik. Der er jo ikke noget at sige til, at spillerne ikke sprinter rundt på banen og ikke er helt klar oppe i hovederne. De er langsomt men godt og grundigt, blevet kørt totalt døde. Før nogen andre, så hænger den her 100% på Valverde. Det er amatøragtigt og under al kritik, den måde han har kørt holdet på. Noget andet havde været, hvis vi i det mindste havde spillet godt fodbold, men det har vi heller ikke.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Nå, nu vil jeg ind og flække samtlige EFL2-hold med min FIFA 18 Pro Player (som er udlånt til Crewe Alexandra) og forhåbentligt score en fed kontrakt i the Championship om 4 timer.

Godnat, drenge.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Det måtte jo ske på et tidspunkt med det lorte spil vi har vist hele sæsonen, heldet måtte jo slippe op på et tidspunkt :mad:

Godnat!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Har lige set målene. Særligt de to første, hvorfor er forsvaret så utilgiveligt passivt. Hvorfor hjælper Umtiti ikke, men lunter ved siden af og kigger på. Og hvad laver Pique. Han burde have fået rødt også ret beset

Valverde, samt anførerne, bærer en kæmpe del af skylden. Helt forkert spændingsniveau

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Reevenge skrev:Nå, nu vil jeg ind og flække samtlige EFL2-hold med min FIFA 18 Pro Player (som er udlånt til Crewe Alexandra) og forhåbentligt score en fed kontrakt i the Championship om 4 timer.

Godnat, drenge.
God fornøjelse og godnat

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Hvis andre skal have lidt ekstra selvpineri kan man evt. læse lidt på andre fodboldsider hvor meget Barca og Messi bliver latterliggjort. Det påstås desuden at Messi efter slutfløjt røg ned som nummer 2 på bookmakernes B'dor spil....

Brækker mig. Og fuck Preben.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Dytrax skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har haft en af de hårdeste/værste uger i flere år (komplikationer med min kærestes graviditet) og så får man lige smækket sådan en kamp i hovedet. Jeg havde egentlig ikke forventet noget specielt udover at vi gik videre. Men det er simpelthen utilgiveligt. Og det er lige fra de dårlige taktiske valg og mangle på ændringer til spillernes elendige attitude.

Det var bare ikke i orden. Sjældent jeg bliver sur men for fanden hvor var dette en mavepuster.
Ja, god bedring til kæresten.

Og mht fodbolden...suk.
God bedring Piquen. I den sammenhæng er fodbolden helt ligegyldig.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Nu håber jeg, at De Rossi får en CL. Han er en fucking boss!
#jesuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Guardiola skrev:Har lige set målene. Særligt de to første, hvorfor er forsvaret så utilgiveligt passivt. Hvorfor hjælper Umtiti ikke, men lunter ved siden af og kigger på. Og hvad laver Pique. Han burde have fået rødt også ret beset

Valverde, samt anførerne, bærer en kæmpe del af skylden. Helt forkert spændingsniveau
Jeg har sagt set mange gange men IMO er Umtiti overvurderet fordi han er god på bolden. Jeg er langt mere tryg når Verm er med i stedet og tror vi ville have haft mere ro i forsvaret.

Havde sådan håbet på et godt CL-run i år. Forhelvede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Valverde: "We were not able to play our game, everything went well for them. They scored early and we were not able to get into the game."
Valverde in presser: "They pressed us from minute 1 to 90, we could not play our game, took risks in midfield, and we were not able to get past their press, had to play long."
Valverde: "It was a bad day for us, as we could not overcome their pressing. They were very good, and we were not so good, could not play our game."
Valverde: "If the opponent takes such risks pushing their midfield so high, you always think you can play a ball behind and punish them. We tried but could not achieve that."
Valverde: "When you lose a game you always wonder about all the decisions you made. The same when you win, but more when you lose, as the person responsible for the team."
Det der er jo næsten mere frustrerende end kampen selv. Som om, at holdet aldrig har prøvet det mod bedre hold før? Det er jo Bilbao-træneren der snakker.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Har lige set målene. Særligt de to første, hvorfor er forsvaret så utilgiveligt passivt. Hvorfor hjælper Umtiti ikke, men lunter ved siden af og kigger på. Og hvad laver Pique. Han burde have fået rødt også ret beset

Valverde, samt anførerne, bærer en kæmpe del af skylden. Helt forkert spændingsniveau
Vi var der bare ikke. Taktikken var alt for passiv. I stedet for at holde i bolden sparkede vi langt konstant. Og den dårlige taktik satte sig nærmest i spillerne der gik helt i stå. Det var et komplet sammenbrud og noget som valverde får meget svært ved at ryste af sig. Det går bare ikke i en klub som Barca.

For mig er den største fejl den manglende rotation. Hvis man vil gå efter cdr (som vi åbenbart vil - ved i hvem der ikke gør det? Hint: De er ret gode i cl) så skal der simpelthen roteres. Programmet er fuldstændig sindssygt efter jul og de samme spillere kan umuligt klare det. Det har valverde ikke formået og derfor ser vores stamme fuldstændig færdige ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal lade være med at købe narrativ om den lade attitude. Træneren gjorde ikke sit arbejde ordentligt. Det ideløse spil har stået på længe. I dag betalte man så prisen, modsat de andre gange.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:Den almindelige og gængse brug af ordet er ondskabsfuld, og den anden brug er en ældre. Som det fremgår af retskrivningsordbogen, dansk sprognævn, gyldendahls store danske, mv.
Jeg er også ufatteligt konservativ og gammeldags. Uanset hvordan du nu har lyst til at vende eller dreje det, så betyder gemen altså også almindelig, og jeg vil da vove skindet i en påstand der lyder, at det var nemt nok at gennemskue, at det var hvad jeg mente i mit indlæg.
Ja, du har sgu nok ret. Kendte ikke den betydning, men så bliver man da klogere. Ligesom jeg lærte ordet bæverding i går.

Sidder efter en aften som i aften, og bliver lidt misundelig på Klopp.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Valverde raus. Elendigt.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster