10/4 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har haft en af de hårdeste/værste uger i flere år (komplikationer med min kærestes graviditet) og så får man lige smækket sådan en kamp i hovedet. Jeg havde egentlig ikke forventet noget specielt udover at vi gik videre. Men det er simpelthen utilgiveligt. Og det er lige fra de dårlige taktiske valg og mangle på ændringer til spillernes elendige attitude.

Det var bare ikke i orden. Sjældent jeg bliver sur men for fanden hvor var dette en mavepuster.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:Av av av... nu er Roma gemene
Du er godt klar over, at gemene har mere end én betydning, ikke?
Jeg tvivler, så lige for en sikkerheds skyld:
Spoiler
Vis
Betydninger
1.
nederdrægtig; tarvelig; ondskabsfuld
ORD I NÆRHEDEN kriminel luset nedrig lusket fordærvet lumpen bedærvet...vis mere
EKSEMPLER gemen tyveknægtikon for korpussøgning gemen mådeikon for korpussøgning
nazismens brutale magt voldtog et fredeligt lille folk på den mest gemene måde BeHjej87

2.
ganske almindelig
ORD I NÆRHEDEN forkølet hverdagsagtig visionsløs dusin- profilløs gennemsnitlig...vis mere
EKSEMPLER gemen tyveknægtikon for korpussøgning
Enten var jeg ved at blive astmatiker eller også var det bare gemen åndenød, hup KlLyng86
Jo jeg er, var selv i stand til at google det, hr pædagog
Aha, okay, hr jeg-er-aldrig-selv-provokerende-udover-når-jeg-så-lige-er-det
Den almindelige og gængse brug af ordet er ondskabsfuld, og den anden brug er en ældre. Som det fremgår af retskrivningsordbogen, dansk sprognævn, gyldendahls store danske, mv.

Skidt skidt kamp. Hvordan kan holdet præstere så gennemført elendigt. Mangler en rigtig leder på banen. Det er hverken Ini eller Messi. Mangler Puyol og Xavi

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.

Jeg så det helt anderledes. Jeg synes der var en lad attitude som vi har set nogle gange den her sæson, hvor man tror man kan lalle den hjem. Jeg synes seriøst at der mangler ledere. Jeg er dog helt med på at noget tyder på Valverde har sat dem helt helt helt galt op idag.
Der mangler ledere? VI har Iniesta og Messi. To spillere, der konstant har været og er vant til at tage teten, når det gælder. Hvad vil du have? En Vinnie Jones, der går rundt og smadrer folk ned og slår sig selv på brystet ved hver tackling? Er det lederegenskaber?

Det her er helt og aldeles Big Noses fejl. Han kan ikke motivere vores spillere nok. VI spiller som afskræmte hunde, som var det Mourinho, der stod bag vores hold.

Vi har skidt og helligt nok på Cruyffs ånd og sjæl med at hae Valverde rendende i klubben. Han er en for dårlig træner til en klub af vores størrelse.

Real Madrids håbløse start på sæsonen samt MAtS og Messi er grunden til, at vi fører ligaen. Valverdes største bedrift har været at bilde nogle fans herinde, at vi har spillet defensivt, fordi vi har manglet nogle af vores offensive spillere.

Selv med fucking Coutinho, Dembele, Semedo, Alba, Messi, Suarez, Iniesta på banen samtidig, og vil ville stadigvæk spille som en flok kujoner.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg kan virkelig ikke overskue endnu en sæson med Valverde. Det er ligemeget hvem vi køber til sommer. Griezmann, Jens Jakob Thomasen eller Mikkel Hansen. Han vil stadig forcere sin lorte middelklub mentalitet ind i vores spil. Han har fuldstændigt fejlet med Dembele og Coutinho, der har jo ikke engang været et tegn på, at de er ved at finde deres plads. Han er ikke træneren for et storhold, andet end Chelsea.

Han får mig til at Savne Lucho.

Kom så med udmeldingen Barto. I morgen, eller efter copa finalen.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Messi har ikke været i nogen semifinale i CHL de sidste tre år

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Piquénbauer skrev:Jeg har haft en af de hårdeste/værste uger i flere år (komplikationer med min kærestes graviditet) og så får man lige smækket sådan en kamp i hovedet. Jeg havde egentlig ikke forventet noget specielt udover at vi gik videre. Men det er simpelthen utilgiveligt. Og det er lige fra de dårlige taktiske valg og mangle på ændringer til spillernes elendige attitude.

Det var bare ikke i orden. Sjældent jeg bliver sur men for fanden hvor var dette en mavepuster.
Ked af at høre om din kæreste, Piquenbauer. God bedring til hende. Kampen var lort.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.
Det hele falder virkelig tilbage på Valverde og ingen anden. Han opfoerer sig stadigvaek som om han er Athletic eller Olympiakos traener. Det går ikke i en storklub og da slet ikke i en klub som Barca, med de traditioner der er.

Hvis vi kun fokuserer på denne kamp og ligger alle hans andre elendigheder lidt vaek, hvad havde han gang i? Foerst vaelger han den meget defensiv opstilling, han siger med andre ord til Roma, vi vil forsvare, men så er hans oplaeg og hans tilgang noget af det mest elendig jag laenge har set. Vi forsvarer og forsvarer, står dybere og dybere tilbage, loeser det ene bold vaek efter den anden og er generelt slet slet ikke interesserede i ät angribe. Dette goer at Roma begynder ät få mere og mere blod på tanden.

1-0 og ingen reaktion, men helt hjerbedoedt er det, når de scorer til2-0 og vader i chancer. Hvad er Valverdes loesning? Ja ikke ät foretage sig noget i foerste omgang, og da han endelig reagerer, er hans loesning at sende Gomes ind. Det sender endnu et signal til Roma, Barca er rystet og Bange. Han sender Dembele ind efter 3_0 og med 6 minuter tilbage.

Det her var helt gennemfoert elendig traenerarbejde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Jeg har haft en af de hårdeste/værste uger i flere år (komplikationer med min kærestes graviditet) og så får man lige smækket sådan en kamp i hovedet. Jeg havde egentlig ikke forventet noget specielt udover at vi gik videre. Men det er simpelthen utilgiveligt. Og det er lige fra de dårlige taktiske valg og mangle på ændringer til spillernes elendige attitude.

Det var bare ikke i orden. Sjældent jeg bliver sur men for fanden hvor var dette en mavepuster.
Ja, god bedring til kæresten.

Og mht fodbolden...suk.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.

Jeg så det helt anderledes. Jeg synes der var en lad attitude som vi har set nogle gange den her sæson, hvor man tror man kan lalle den hjem. Jeg synes seriøst at der mangler ledere. Jeg er dog helt med på at noget tyder på Valverde har sat dem helt helt helt galt op idag.
Der mangler ledere? VI har Iniesta og Messi. To spillere, der konstant har været og er vant til at tage teten, når det gælder. Hvad vil du have? En Vinnie Jones, der går rundt og smadrer folk ned og slår sig selv på brystet ved hver tackling? Er det lederegenskaber?

Det her er helt og aldeles Big Noses fejl. Han kan ikke motivere vores spillere nok. VI spiller som afskræmte hunde, som var det Mourinho, der stod bag vores hold.

Vi har skidt og helligt nok på Cruyffs ånd og sjæl med at hae Valverde rendende i klubben. Han er en for dårlig træner til en klub af vores størrelse.

Real Madrids håbløse start på sæsonen samt MAtS og Messi er grunden til, at vi fører ligaen. Valverdes største bedrift har været at bilde nogle fans herinde, at vi har spillet defensivt, fordi vi har manglet nogle af vores offensive spillere.

Selv med fucking Coutinho, Dembele, Semedo, Alba, Messi, Suarez, Iniesta på banen samtidig, og vil ville stadigvæk spille som en flok kujoner.

Hahaha, gode gamle Vinnie Jones! Ville elske at have ham på holdet, bare for at smadre samtlige med - og modspillere. Helst se ham starte med at rage sig uklar med træneren hvor det udvikler sig til regulær infight mellem Vinne og Iniesta, som skal 'redde' el Jefe. Shit jeg ville give penge for det scenarie, selv i animeret form.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg har haft en af de hårdeste/værste uger i flere år (komplikationer med min kærestes graviditet) og så får man lige smækket sådan en kamp i hovedet. Jeg havde egentlig ikke forventet noget specielt udover at vi gik videre. Men det er simpelthen utilgiveligt. Og det er lige fra de dårlige taktiske valg og mangle på ændringer til spillernes elendige attitude.

Det var bare ikke i orden. Sjældent jeg bliver sur men for fanden hvor var dette en mavepuster.

Kedeligt ät hoere. Håber alt ordner sig, positiv energi til jer herfra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.

Jeg så det helt anderledes. Jeg synes der var en lad attitude som vi har set nogle gange den her sæson, hvor man tror man kan lalle den hjem. Jeg synes seriøst at der mangler ledere. Jeg er dog helt med på at noget tyder på Valverde har sat dem helt helt helt galt op idag.
Der mangler ledere? VI har Iniesta og Messi. To spillere, der konstant har været og er vant til at tage teten, når det gælder. Hvad vil du have? En Vinnie Jones, der går rundt og smadrer folk ned og slår sig selv på brystet ved hver tackling? Er det lederegenskaber?

Det her er helt og aldeles Big Noses fejl. Han kan ikke motivere vores spillere nok. VI spiller som afskræmte hunde, som var det Mourinho, der stod bag vores hold.

Vi har skidt og helligt nok på Cruyffs ånd og sjæl med at hae Valverde rendende i klubben. Han er en for dårlig træner til en klub af vores størrelse.

Real Madrids håbløse start på sæsonen samt MAtS og Messi er grunden til, at vi fører ligaen. Valverdes største bedrift har været at bilde nogle fans herinde, at vi har spillet defensivt, fordi vi har manglet nogle af vores offensive spillere.

Selv med fucking Coutinho, Dembele, Semedo, Alba, Messi, Suarez, Iniesta på banen samtidig, og vil ville stadigvæk spille som en flok kujoner.

Altså jeg er med på at vi er uenige om Valverdes sæson, men det er simpelthen (næsten) faktuelt forkert at postulere at Messi og Ini er ledere. Hvis man skal nævne en af de få fejl de 2 fantastiske fodboldspillere og ambassadører for sporten netop har så er det at de på ingen måder er ledertyper. På ingen måder. Der mangler ledere på Barcas hold. Det har været et problem siden Xavi og Puyol stoppede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu skal man altså lige huske på at de samme spillere har gjort det flere gange over de seneste sæsoner. Vi kan alle blive enige om at taktikken i dag var elendig men spillerne bærer godt nok også en del af skylden. Tredje gang at vi ryger ud af cl så tidligt og det er stort set samme spillere.

Det virker imo som en kombination af dårligt træner arbejde og nogle spillere der bare ikke kan smide de sidste 10% det kræves. Når man ikke har det i cl så er det farvel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Så skete det så endelig. Vi er elendige. Endnu en gang - for en gangs skyld bliver vi så straffet.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Trænerens skyld. Ikke lad attitude eller noget. Og når man kommer bagud 2-0, så burde man reagere med det samme. Jeg vidste, at man var ude, da Roma scorede til 2-0.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:Den almindelige og gængse brug af ordet er ondskabsfuld, og den anden brug er en ældre. Som det fremgår af retskrivningsordbogen, dansk sprognævn, gyldendahls store danske, mv.
Jeg er også ufatteligt konservativ og gammeldags. Uanset hvordan du nu har lyst til at vende eller dreje det, så betyder gemen altså også almindelig, og jeg vil da vove skindet i en påstand der lyder, at det var nemt nok at gennemskue, at det var hvad jeg mente i mit indlæg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster