10/4 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Valverde var fin nok som overgangstræner, god en sæson og til at styre kaosset efter Ney. Nu har han ikke mere at byde på. Farvel

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Hvor er det dog fortjent at Roma går videre!

Vi mødte aldrig op og fortjente at ryge ud samlet.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.

Jeg så det helt anderledes. Jeg synes der var en lad attitude som vi har set nogle gange den her sæson, hvor man tror man kan lalle den hjem. Jeg synes seriøst at der mangler ledere. Jeg er dog helt med på at noget tyder på Valverde har sat dem helt helt helt galt op idag.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Med det spil , den indstilling og det taktiske oplæg - så hører vi vel nærmere hjemme i Toto Cup .

Nå , fuck it. Roma er min barndomsklub. Skulle det ske, så skulle det være dem


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Tror bare jeg vender tilbage i morgen. Men en sidste ting. Hvordan synes du selv det gik i dag, Bager?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Vi har været håbløse i CHL de sidste tre sæsoner. Absolut håbløse

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af abx »

De lange bolde var uden tvivl bevidst taktik mod Romas høje pres. Det fejlede totalt og kostede fuldstændig spillernes normale stil. Raki blev ved og ved med at slå dem - til trods for at Roma pillede dem ned med bind for øjnene .

En komplet uintelligent kamp af alle involveret i Roma stab og spillertrup


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Men altså, den første kamps resultat var jo også totalt misvisende. Roma fik ikke to straffespark. Det falder tilbage på træneren, om man vil det eller ej. Man skal ikke ud til AS Roma. Skandaløst.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Dytrax skrev:Tænker at det må være pænt fedt at være Roma tilhænger nu. Det er fortjent. Har sjældent haft det sådan her i forbindelse med et nederlag.

Og værre endnu: Snart skal Gustav stå og slikke på en Guldbold, fordi han jo er galaksens bedste spiller. :roll:
Hvis Real vinder CL, er Ronaldo jo en værdig vinder? Elsker Messi, men er så FUCKING træt af at vi antager han er decideret berettiget til samtlige Ballon D'or's alene på sit renommé; han skal jo vise det, også i netop disse kampe. Valverde er en amøbe, men Messi er kaptajnen for holdet når Iniesta ellers er ude på bænken og få blodplasma intravenøst, så jeg har personligt en forventning om at han også i det mindste bringer noget fandenivoldskhed og intensitet med sig og det kan røre på sig, hos resten af spillerne.

Det så vi INTET af idag, ingen gejst, ingen fucking vilje. Ronaldo har om ikke andet egoet og vindermentaliteten til at fokusere al energi på det der er udslagsgivende, for hans egen målsætning om at vinde B'Dor - i stedet for at klandre Glitterik Smørhår, skal vi hellere forvente af Messi, Suarez og de andre løntunge verdensstjerner, at de som minimum udviser samme sult og iver som vor rivaler. Er så træt af den lade indstilling. Messi 2018 er lysår fra Prime Messi IMO. Og det er mest af alt Valverde's skyld, desværre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Reevenge skrev:
Lopezzz skrev:Hvorfor har vi travlt nu? :roll: Glem det, vi har ikke fortjent det.
Desværre, har vi vitterligt ikke fortjent det. Ville ikke gøre mig det mindste at smide Copaen og ligaen også, det har været så resultatorienteret og ulækkert. New Public Management stil fra Valverde, fucking grå dinosaur. Han kan skride tilbage til Grækenland, gamle nar.
Vi må ikke fucke op ligaen og heller ikke copaen. Champions League tager vi i 2028
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hahahah, det skulle ikke undre mig at Valverde begynder at spare spillere nu. Vi har jo en copa del rey finale.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Der fik Ronaldo vel Ballon d'Or ....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Reevenge skrev:
Dytrax skrev:Tænker at det må være pænt fedt at være Roma tilhænger nu. Det er fortjent. Har sjældent haft det sådan her i forbindelse med et nederlag.

Og værre endnu: Snart skal Gustav stå og slikke på en Guldbold, fordi han jo er galaksens bedste spiller. :roll:
Hvis Real vinder CL, er Ronaldo jo en værdig vinder? Elsker Messi, men er så FUCKING træt af at vi antager han er decideret berettiget til samtlige Ballon D'or's alene på sit renommé; han skal jo vise det, også i netop disse kampe. Valverde er en amøbe, men Messi er kaptajnen for holdet når Iniesta ellers er ude på bænken og få blodplasma intravenøst, så jeg har personligt en forventning om at han også i det mindste bringer noget fandenivoldskhed og intensitet med sig og det kan røre på sig, hos resten af spillerne.

Det så vi INTET af idag, ingen gejst, ingen fucking vilje. Ronaldo har om ikke andet egoet og vindermentaliteten til at fokusere al energi på det der er udslagsgivende, for hans egen målsætning om at vinde B'Dor - i stedet for at klandre Glitterik Smørhår, skal vi hellere forvente af Messi, Suarez og de andre løntunge verdensstjerner, at de som minimum udviser samme sult og iver som vor rivaler. Er så træt af den lade indstilling. Messi 2018 er lysår fra Prime Messi IMO. Og det er mest af alt Valverde's skyld, desværre.
Er mere eller mindre enig.

Altså, så gerne at Messi vandt B'dor så længe han trækker vejret, for så god er han. Men der måles jo netop på andre parametre i forhold til B'dor. Og der ville det pynte, om Messi havde ladet sig inspirere af Puyol fx.

Lorteaften, det her.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Når Barcelona lægger op til Champions League-ball under skyfrie himmelstrøg...


Du ved det altid bliver magisk! Vores nye CL-hymne, drenge


phpBB [video]

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Real- Liverpool i semi

Real - Roma i finalen

B'dor til Ronaldo.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster