10/4 Roma - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldt fortjent over 2 kampe. Vi trak den nemmeste modstander og forsøgte at forsvare og gå os videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

ValFuckingVerde skal fyres lige med det samme!!!!!!!!!!!!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Drake skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:Barcas internationale anerkendelse får tæsk de her år. Messis nok også. B’dor og Cl væk. Synes godt nok at Messi skuffer lidt i de vigtige kampe de sidste par sæsoner. Stadig goat dog.
Det er svært at præstere som offensiv spiller, når man bliver druknet i defensive dessiner fra en kujon af en træner.
Spillernes attitude og kampgejst idag har været ulækker!!! Roma vil det mere.
Det afspejler vel bare trænerens :mad:

Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Tænker at det må være pænt fedt at være Roma tilhænger nu. Det er fortjent. Har sjældent haft det sådan her i forbindelse med et nederlag.

Og værre endnu: Snart skal Gustav stå og slikke på en Guldbold, fordi han jo er galaksens bedste spiller. :roll:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hold da op en kollaps af dimensioner. Elendig traenerarbejde! Det her er serioest noget af det vaerste jeg laenge har det fra en traener på dette niveau.

Det her KAN IKKE undskyldes!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Dytrax skrev:Tak for kampen, drenge. Nu vil jeg grave mig ned i haven
Er du sikker på, at den er tøet op endnu?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Dytrax skrev:Flot, at Valverde lige vil fedtspille den hjem. I en fucking CL kvartfinale. Flot, bare flot.

Tak for kampen, drenge. Nu vil jeg grave mig ned i haven
En ting er at gå ind til kampen med en plan, der hedder: "Spild tiden, prøv at holde dem fra chancer og ellers højst tab med 2 mål", men ikke at ændre på noget som helst før 81. minut, trods det at Roma vader i chancer og dominerer fuldstændigt...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Tænk lige en ordentlig dagsorden, struktur og plan med Dembélé, Messi, Iniesta, Suarez, Alba, Denis, Paco m.m.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Fortjent sejr, Roma gik efter det og spillede deres chance. Fedt at se deres jubel, kan godt unde dem succes, når vores egne spillere med en lortetræner i spidsen, er så 'berettiget' at tro at vi automatisk er videre, uden at lægge en helhjertet indsats for dagen.

Jeg mener dybt alvorligt at Valverde bør fyres efter sæsonudgangen, han har i den grad været historien om et skridt frem, 2 tilbage.

Selvom det er brutalt at ryge ud på så ydmygende facon, er det en bittersød fornemmelse, hvis det netop er kampen der tipper vægtskålen og får Valverde med sit defensive alibibold ud af vagten; vi har alligevel ikke formatet til at vinde CL i år, det har været mere og mere tydeligt jo længere ind i turneringen vi er kommet.

Valverde skal ud og han skal tage Gomes med sig; Paulinho bliver næppe skippet videre (Arda 2.0?) efter én enkelt sæson, men vi mangler intensitet på midtbanen og den kan man ikke købe sig til. Den vigtigste udskiftning til sommer bliver igen på trænerposten.
Senest rettet af Reevenge tirs apr 10, 2018 10:41 pm, rettet i alt 1 gang.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Ronaldinho »

Forfærdelig offensiv fra start til fucking slut, og ikke mindst vælger idioten at undlade med at indskifte Dembele indtil vi er bagud 3-0. Men ikke nok med det, han vælger fandme også at indskifte boldmongooen Andre Gomes ved stillingen 2-0. Denne kamp havde set anderledes ud hvis han ikke var så skide passiv på sidelinjen. Dembele skulle være skiftet ind fra 2 halvleg start.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Spillere, træner osv. Vi kan give 1000 ting skylden. En ting er dog sikkert - det er uacceptabelt. Jeg er ligeglad med hvem der bærer skylden. Det skal ordnes. Nu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvad går Tata rundt og laver i disse dage?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Blaugrana92 skrev:
Dytrax skrev:Tak for kampen, drenge. Nu vil jeg grave mig ned i haven
Er du sikker på, at den er tøet op endnu?
Mine varme, salte tårer skal nok varme jorden op

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Valverde baerer skylden. Punktum!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/4 Roma - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:Jeg er med på at hate for vildt (og for tjent) på Valverde efter den her kamp! Men gider I godt F-......ng hate på spillerne også!?!?! Om så Valverde har fucket totalt op så kan det jo ikke passe at spillerne først begynder at kæmpe efter de matematisk er ude! Uacceptabelt! Der skal fandme nogle ledertyper ind på det hold! Messi er GOAT men ikke en leder.
Det passer altså ikke, at spillerne først begyndte at kæmpe efter 3-0 målet. Rakitic, Roberto, Suárez, Alba, Umtiti, Messi og Iniesta var alle ekstremt involveret i rigtig mange nærkampe. De var ikke bare involverede i dem, de var også investerede i dem. Særligt Suárez og Iniesta fik rigtig mange hug, mens Rakitic var ved at komme op at slås, med den sidste mand fra det Roma-hold, man har lyst til at slås med. Roberto løb også solen sort, som han plejer, og knoklede røven ud af bukserne. De var både investerede og involverede, men rammerne for at de kunne udfolde sig var så håbløst elendigt ringe, at ethvert forsøg på at skabe noget positivt, kreativt og offensivt var et spildt forsøg. Det hele, og jeg mener virkelig det hele, falder tilbage på Valverde.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst