Cykling

Anden sport uden forbindelse til Barca

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Magnus Cort nu også ude. Han røg ned i samme styrt som Mads, og har slået sine hænder for meget, til at kunne fortsætte. Lad os håbe, at han ikke har brækket noget. Nådesløs start på løbet. Allerede et par meget voldsomme styrt, hvor særligt Nélson Oliveiras så vildt ud. Forhåbentlig bliver Arenberg ikke ligeså vild en omgang, som det var forrige år, hvor Mitch Docker næsten fik flået hele sit ansigt af.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Fransk tv melder, at lægerne var nødt til at bruge defibrilator på Michael Goolaerts, der var den Vérandas Willems-Crelan rytter, der røg i asfalten kort efter Mads' og Magnus' styrt. Virkelig ikke nogen god start på det her løb.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Mads skulle være okay, efter omstændighederne. Fyldt med sår og hudafskrabninger, og han skulle have mere ondt i hoften, end i skulderen og kravebenet. Forhåbentlig er det bare slaget, men røntgenbillederne skal selvfølgelig nok fortælle sandheden. Men godt, at han ikke er mere medtaget end man først kunne frygte.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Michiel Elijzen, sportsdirektør hos Vérandes Willems-Crelan, skulle have fortalt, at Goolaerts blev genoplivet efter sit styrt, og at han efterfølgende har haft mistet bevidstheden flere gange. Virkelig uhyggelige nyheder.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Mindes ikke en Roubaix-start, der har været fyldt med så meget kaos. Kaos er fedt, men det er så voldsomme og mange styrt ikke. Virkelig skrækkeligt med Goolaerts..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi6Smede skrev:Mindes ikke en Roubaix-start, der har været fyldt med så meget kaos. Kaos er fedt, men det er så voldsomme og mange styrt ikke. Virkelig skrækkeligt med Goolaerts..
Lige præcis. Punkteringer, defekter, gemene styrt, splittelse, kaos og mano-a-mano cykelløb er noget af det fedeste, men brækkede knogler, iturrevne ansigter og hjertestop vil vi meget gerne slippe for.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Mads skulle være okay, efter omstændighederne. Fyldt med sår og hudafskrabninger, og han skulle have mere ondt i hoften, end i skulderen og kravebenet. Forhåbentlig er det bare slaget, men røntgenbillederne skal selvfølgelig nok fortælle sandheden. Men godt, at han ikke er mere medtaget end man først kunne frygte.
Og så kom den også fra Dennis Ritter. Suck it, TV2. Jeg var hurtigere ude med den end I var! :lol:

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg mister fuldstændig lysten til at se løbet når jeg hører om Goolaerts' hjertestop. Jeg ved godt, at livsfarlige styrt og dødsfald engang imellem finder sted i cykelsporten, men det er lige slemt hver gang.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg sidder lige nervøs hver gang feltet kører ind på Arenberg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor er det sejt forsøgt af Sagan. Ekstremt modigt kørt. Det kan vise sig at være dumt, og det kan vise sig at være genialt. Uanset hvad, så emmer det af panache, og det er lige præcis sådan her, man gerne vil se Paris-Roubaix blive kørt!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg håber så meget, at Sagan tager den i dag. Kom så!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

KOM NUUU SAGAAAN! Hold den, for fanden, hold den! Smukt, hvis han kører den her hjem!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Cykling

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg forstår ikke Dillier, men jeg er vild med det. Hvor er det stort hvis han holder hjem, altså Sagan!!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cykling

Indlæg af Flax_Generous »

Xavi6Smede skrev:Jeg forstår ikke Dillier, men jeg er vild med det. Hvor er det stort hvis han holder hjem, altså Sagan!!
Hvis de bliver hentet, så får Dillier ingenting, så det har også været i hans interesse at klø på. Men ja, nu er den ved at være sikker - minus punkteringer og styrt - og så skal han måske til at køre lidt taktisk.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cykling

Indlæg af Blaugrana92 »

Dillier er ekstremt stærk, men det er ikke desto mindre en åndssvagt vild mandfolkepræstation, han lige nu har gang i. Jeg husker dog tydeligt, hvordan han slog Stuyven i en opadgående spurt på 6. etape af Giro'en sidste år, efter Mads P havde knoklet røven ud i bukserne, for at sætte Stuyven op til sprinten. At slå Stuyven i sådan en spurt, siger lidt om Dilliers format.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster