7/4 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

Frisparksteknik fra en anden planet. Han er ustoppelig :clap:

Gooooooooooooooooooooooooooool!!
phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af A$AP »

Semedo skal arbejde på de der førsteberøringer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Blaugrana92 »

Det må være ekstremt frusterende at spille med Suárez. Alle ved jo, og nok især hans holdkammerater, hvor vanvittigt og tårnhøjt et niveau han potentielt har i sig, men det hele løber bare totalt ud i sandet for tiden (altså, sådan det sidste halvandet år). Det må være så irriterende at vide, at han rent faktisk har det i sig at sætte tre spillere og krølle den op i krogen, men alligevel har han problemer for tiden med bare at tæmme bolden eller slå en aflevering på fire meter.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Har eller havde? Han er en færdig mand, og truppen er forhåbentlig klar over det.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af zqa »

Haha. Alright.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:Det må være ekstremt frusterende at spille med Suárez. Alle ved jo, og nok især hans holdkammerater, hvor vanvittigt og tårnhøjt et niveau han potentielt har i sig, men det hele løber bare totalt ud i sandet for tiden (altså, sådan det sidste halvandet år). Det må være så irriterende at vide, at han rent faktisk har det i sig at sætte tre spillere og krølle den op i krogen, men alligevel har han problemer for tiden med bare at tæmme bolden eller slå en aflevering på fire meter.
Som min far for noget tid siden; "Jeg forstår ikke rigtig Suarez. Nogle gange laver han et mål som ingen andre ville kunne have lavet, men mange andre gange er han totalt boldmongol".

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

Suarez tre sidste la liga sæsoner med Barca

35 kampe, 40 mål
35 kampe, 29 mål
26 kampe, 22 mål

Du finder ikke mange spidsangribere, der har performet bedre. En plads, som er er notorisk svær at spille i Barca, hvilket vi har set mange gange. Tror hans holdkammerater er pænt ligeglad med, om han ikke sætter tre mand for at krølle den op i krogen. Han scorer vanvittigt mange mål, og det er hans rolle.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev:Suarez tre sidste la liga sæsoner med Barca

35 kampe, 40 mål
35 kampe, 29 mål
26 kampe, 22 mål

Du finder ikke mange spidsangribere, der har performet bedre. En plads, som er er notorisk svær at spille i Barca, hvilket vi har set mange gange. Tror hans holdkammerater er pænt ligeglad med, om han ikke sætter tre mand for og krølle den op i krogen. Han scorer vanvittigt mange mål, og det er hans rolle.
Det er vel noget forsimplet. Målet mod Roma var f.eks. hans første i Champions League i over et år, hvilket ikke ligefrem er imponerende.

Men jo, han scorer fortsat regelmæssigt, og det er fint. Men han er simpelthen så absurd dårlig til stort set alt andet, at det ikke længere kan forsvares.

Og lur mig om Griezmann ikke kunne lave lige så mange mål for os som Suárez har gjort det seneste halvandet år.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Michman »

DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:Suarez tre sidste la liga sæsoner med Barca

35 kampe, 40 mål
35 kampe, 29 mål
26 kampe, 22 mål

Du finder ikke mange spidsangribere, der har performet bedre. En plads, som er er notorisk svær at spille i Barca, hvilket vi har set mange gange. Tror hans holdkammerater er pænt ligeglad med, om han ikke sætter tre mand for og krølle den op i krogen. Han scorer vanvittigt mange mål, og det er hans rolle.
Det er vel noget forsimplet. Målet mod Roma var f.eks. hans første i Champions League i over et år, hvilket ikke ligefrem er imponerende.

Men jo, han scorer fortsat regelmæssigt, og det er fint. Men han er simpelthen så absurd dårlig til stort set alt andet, at det ikke længere kan forsvares.

Og lur mig om Griezmann ikke kunne lave lige så mange mål for os som Suárez har gjort det seneste halvandet år.
Næppe.. Suarez er en af de bedste.. Dårlig til alt andet end at lave mål som er hans fucking job..? Come on..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Man kan velsagtens argumentere for, at hans job også er, ikke at være en decideret hindring for resten af holdet i opspillet.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Spændt på om vi skal underholdes eller lulles i søvn denne 2. Halvleg.. please lad os få lidt underholdning Valverde.
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

@DeanCassady
Nu er champions league et helt andet format end en national liga, så at sige over et år bliver meget misvisende, når der spilles så få CL kampe på et år. Men ja, han har kun scoret 1 mål i årets CL, men vi står stadig med det ene ben i semifinalen. Han har i øvrigt scoret 19 Cl mål i 37 CL kampe for hvis, hvilket er super flotte tal. Så Griezmann skulle have scoret 51 mål i 61 kampe som Suarez? Tvivler. Og uanset, så er Griezmann et meget dyrt tilkøb, og hører til på den absolut øverste hylde. Lidt urimeligt sammenligningsgrundlag, hvis det er 1-1 i forhold til, at du mener Suarez er så elendig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Michman »

DeanCassady skrev:Man kan velsagtens argumentere for, at hans job også er, ikke at være en decideret hindring for resten af holdet i opspillet.
Hvis du ikke ser hvad han har gjort og stadig gør for dette hold er du ganske enkelt blind.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

DeanCassady skrev:Man kan velsagtens argumentere for, at hans job også er, ikke at være en decideret hindring for resten af holdet i opspillet.
En decideret hindring? Han har da temmelig mange assist oven i alle målene

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev:@DeanCassady
Nu er champions league et helt andet format end en national liga, så at sige over et år bliver meget misvisende, når der spilles så få CL kampe på et år. Men ja, han har kun scoret 1 mål i årets CL, men vi står stadig med det ene ben i semifinalen. Han har i øvrigt scoret 19 Cl mål i 37 CL kampe for hvis, hvilket er super flotte tal. Så Griezmann skulle have scoret 51 mål i 61 kampe som Suarez? Tvivler. Og uanset, så er Griezmann et meget dyrt tilkøb, og hører til på den absolut øverste hylde. Lidt urimeligt sammenligningsgrundlag, hvis det er 1-1 i forhold til, at du mener Suarez er så elendig.
Det er da på ingen måde misvisende, eftersom jeg aldrig har hævdet, at der har været lige så rig mulighed for at score som i ligaen. Men rig mulighed har der været, og det er under alle omstændigheder relativt skuffende for en Barcelona-angriber. At vi står med det ene ben i semifinalen, kan næppe tilskrives Suárez' input.

Sammenligningsgrundlaget er netop gyldigt, eftersom Griezmann ret tydeligt er Suárez aldeles overlegen i det opbyggende spil. Jeg medgiver, at Suárez målhøst i ligaen er mere end tilfredstillende. Det ændrer dog ikke på det faktum, at han er undervældende til stort set alt andet.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster