Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Glæder mig til at Portugal ryger ud til VM mod Tyskland, Spanien, Brasilien eller allerhelst Argentina.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Messis planer for i dag.BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Flot mål af CR, bestemt. Det skulle jo også komme engang imellem, med hans millioner af afslutninger taget i betragtning.

Jeg er sikker på at Leo viser (igen) i aften, hvorfor han er markant verdens bedste.

Jeg gider ikke hidse mig op over BdO. I sidste ende vil jeg ALDRIG bytte CR ud med Leo - hverken nu eller for 10 år siden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Isco for fanden. Hvor ville jeg dog gerne have ham på holdet.

54/54 = 100%
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Flot mål! Hvad er det Juve's forsvar laver igennem hele det angreb?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

zqa skrev:Flot mål! Hvad er det Juve's forsvar laver igennem hele det angreb?
Hvilket forsvar? :sad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Jeg var så skuffet af Juve i går, så så skuffet.

Godt nok havde de ikke deres bedste 11 på banen, men alligevel, hjemme hvor de er så stærke, at fejle som de gjorde, er et no-go, i CHL.

Spurs scorede to nemme mål imod dem, Real scorede 3 imod dem, i hele Serie A har de lukket hvad, 5 mål ind på hjemmebane.

Over and out Juve, der skal ske ændringer i det defensive.
Allez...

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Jeg så Real-Juve med Barca-gutterne i går og vi måtte alle lægge os fladt ned for RMs præstation.
Som fan af spansk fodbold nød jeg at se Juve blive splittet ad, selv om de dog var ret godt med i kampen de første 60 min.

Det ser virkelig ud til at Real har fundet deres rytme i 2018. Samtlige spillere (på nær Benz) præsterer igen og jeg mener personligt at RM kan spille lige op med alle hold pt.
Jeg ved godt at det er ulovligt at mene herinde, men jeg er fandme imponeret af Ronaldo. Han har scoret i alle 10 CL-kampe den her sæson og har scoret 25 mål i 15 kampe i 2018... At nogle folk fortsat ikke vil anerkende hvilket monster han er i afgørende kampe er mig en gåde.

Hvis jeg som træner blev tvunget til at vælge mellem Ronaldo og Messi i den mest afgørende kamp, fx. en VM-finale, så ville jeg desværre vælge Ronaldo...
Og det er selvfølgelig ikke baseret på i går og al den hype han har fået det sidste halve døgn.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Okay, alt så egt. fornuftigt ud, indtil du vælger Ronaldo over Messi. Messi leverer langt mere til et HOLD end Ronaldo gør.

Desuden synes jeg, at RM så alt andet end skræmmende ud defensivt, og Juve lykkedes med at dominere spillet i flere længere sekvenser. Real Madrid kommer, efter min mening, til at få det MEGET svært med City/Barca.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

- Han er på samme niveau som Pelé og Maradona. Han er den eneste spiller sammen med Messi, der altid gør en forskel i de vigtige kampe, siger Buffon ifølge Marca.
Og alligevel, så kan han ikke nævnes alene.
Allez...

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »



Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Det er lidt svært at påstå, at Ballon d'Or ingen forskel gør, men har den egentligt en så stor indvirkning som nogle af os går og tror? Kaká har også en af disse titler, men der er mange andre spillere der efterlader sig et større eftermæle end han gør, selvom de ikke har sådan en titel. Det forekommer mig også en anelse sjovt, at Ronaldo stadig ikke bliver betragtet som The Greatest Ever, selvom han har udlignet Messi i de individuelle titler? Der har samtidig allerede været en (hvis ikke flere) anerkendte aviser, der har kåret Messi som den bedste nogensinde.

Jeg personligt er ihvertfald ikke i tvivl om, at titlen som den absolut bedste venter på Messi den dag han spiller sin sidste kamp for FC Barcelona, her vil han blive hyldet verden rundt som ingen andre før, og dette er et moment man ikke må glip af, uanset hvem man holder med.

Den glæde Messi bringer - til Barca fans men så sandeligt også til den neutrale fan - har Ronaldo aldrig formået, hvornår har Ronaldo egentligt sidst domineret en fodboldkamp fra start til slut? Ikke for at tage noget fra manden og hans magiske mål igår, men han shinede i to momenter, og var ellers ret så anonym resten af kampen, og derfor virker det lidt som om, at standarden er sat meget lavt når det kommer til at skulle bedømme Ronaldo, hvorimod Messi hele sæsonen igennem brillere i samtlige af spillets aspekter.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Tello skrev:BilledeBillede
Hans skæg går fra 0-100 hurtigere end en testarossa. Fantastik post i øvrigt. Synes dog måske, at du skulle have sluttet af med en lille baby dagen efter

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Guardiola skrev:
Tello skrev:BilledeBillede
Hans skæg går fra 0-100 hurtigere end en testarossa. Fantastik post i øvrigt. Synes dog måske, at du skulle have sluttet af med en lille baby dagen efter
Det er vist også på tide at han får en datter [emoji3]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

City har nok fået den sværeste modstander. Liverpool er en farlig modstander for City. Klopp er også en træner, Pep har haft det svært imod.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster