Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

I forhold til Griezmann kvaliteter, så tror jeg han ville passe rigtigt godt ind. Men der hvor jeg er i tvivl, er hvor han skal spille henne og får det bedste ud af ham, og så er han jo heller ikke den store individualist eller kreatør som jeg synes vi mere har brug for.

Jeg ser ham mere som en Suarez afløser, men jeg tror ikke vi sælger ham, og hvis de skal spille samtidig så er det Griezmann der komme til at spille en mere unaturlig position. Men fordelen er at Griezmann meget alsidig har spillet en del forskellige pladser både begge kanter, topangriber og hængende angriber, så han er mere egnet til det, men så får vi nok ikke det bedste ud af ham, hvis han fx. skal spille kant i en 4-4-2.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Som jeg tidligere har skrevet tror jeg ikke dette bliver et problem med Griez. For det første skal man lade være at hænge sig specielt meget i opstillinger da vores angrebsopstillinger alligevel splittes ud på alle mulige måder. Ligesom diskussionen om 442, 443 osv til tider er ikke relevant da spillet på banen ikke decideret giver udtryk for en specifik opstilling

og med det in mente, så tror jeg at Griez er så intelligent en fodboldspiller at det ikke bliver et problem. Han kan spille alle steder i front. At han ikke har Dembeles fart bliver kun et problem hvis vi fx spiller en decideret kontra. I det mere etablerede spil er fart ikke nødvendigvis vigtigt i Barca. Det er derimod placering, fodbold IQ, evne til at kombinere og spille i små rum og til dels antrit de første 5-10 meter. Parametre hvor jeg vil mene Griez er stærk

Og udover det har han evnen til at arbejde hårdt med lange returløb som det også ses i Atletico. Jeg kunne godt forestille mig han kunne blive rigtig giftig i samspillet med Messi og specielt med et udgangspunkt lidt mod højre, hvor der ofte mangler kvalitet når Messi trækker centralt og løber lidt mod venstre som han altid gør

Hvis det bliver en realitet vil jeg glæde mig afsindigt til at se hvad han kan i front sammen med Messi næste sæson.
Og så overvej lige at have Cou, Messi, Suarez og Griez på banen samtidigt. Så snakker vi 4 spillere der alle kan lave et hav af mål
Senest rettet af Rb88 tirs apr 03, 2018 7:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Har vi spillet 443? Syg opstilling!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror Ini stopper efter VM..

............... Stegen ...............
Roberto...Pique...Umtiti.....Alba
.........Rakitic.....Busquets.......
Dembele.....Messi.......Coutinho
.........Griezman.....Suarez......

/fixed
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Der er ikke nogen tvivl om, at det er meget, meget glædeligt, at Griezmann har spillet under Simeone, hvor ingen får lov til at gå frit for at ikke arbejde defensivt, så det vil ikke være en stjernenykker, vi ville få til klubben i Griezmann. Han er om nogen vant til, hvad holdsport er, og hvor langt man kan nå ved at arbejde stenhårdt 90 minutter hver tredje dag. Den belastning er han i den grad oplært og hærdet i til at bearbejde i Valverdes system.

Men jeg har virkelig mine bange anelser, hvordan han vil håndtere hele de her omstændigheder. Man har jo tidligere set andre store spillere næsten brække nakken at pludselig skulle blive Messis undersåt eller bare være en af mange enorme stjerner i Barca.

Det kræver en vis mentalitet at kunne klare den i Barcelona. Spotlightet er bare kraftigere. I Atletico har han altid kunne være den her lille underdog med hans klub, fordi folk ikke anser dem som de største.

Jeg kan rigtig godt lide Griezmann, men jeg må sgu sige, at jeg har lidt svært ved at kunne placere ham, og hvis han skal spille angriber, er det også et spørgsmål, jeg mangler svar på, fordi Griezmann har ofte være Messi i Atletico, forstået på den måde, at det er ham, der skaber spillet. Kan Griezmann godt gå med til, at han pludselig skal koncentere sig om at bare score mål og tage slåskampene og de mange dybdeløb, som skal skabe rum til Messi, hvis Griezmann skal spille centralt?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Når man ser på hvem Messi har spillet med i barca så er det efterhånden tydeligt at de fleste stjerner der kommer til hurtigt affinder sig med en mindre rolle pga Messi. Jeg kan vitterligt ikke se hvorfor griez ikke skulle kunne gøre det.

Jeg synes rb88 rammer hovedet på sømmet. Og hvis det nu alligevel går galt så kan vi uden tvivl få rigtig mange penge for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg tror Ini stopper efter VM..

............... Stegen ...............
Roberto...Pique...Umtiti.....Alba
.........Rakitic.....Busquets.......
Dembele.....Messi.......Coutinho
.........Griezman.....Suarez......

/fixed
Lækker opstilling hvis det var tilladt at spille med 12 spillere ;-)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rb88 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg tror Ini stopper efter VM..

............... Stegen ...............
Roberto...Pique...Umtiti.....Alba
.........Rakitic.....Busquets.......
Dembele.....Messi.......Coutinho
.........Griezman.....Suarez......

/fixed
Lækker opstilling hvis det var tilladt at spille med 12 spillere ;-)
Det var da dig der skrev 4-4-3 :-)
Jeg fixede den til 4-2-3-2
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

SpillerSomMESSI skrev:
Rb88 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jeg tror Ini stopper efter VM..

............... Stegen ...............
Roberto...Pique...Umtiti.....Alba
.........Rakitic.....Busquets.......
Dembele.....Messi.......Coutinho
.........Griezman.....Suarez......

/fixed
Lækker opstilling hvis det var tilladt at spille med 12 spillere ;-)
Det var da dig der skrev 4-4-3 :-)
Jeg fixede den til 4-2-3-2
Sorry. Tænkte ikke din kommentar var rettet mod jeg skrev 443, da jeg troede jeg skrev 433 så jeg troede den var rettet mod at den opstilling på papiret ikke har været anvendt meget. Min fejl - beklager

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... iksen.html

Så køb ham dog hvis vi stadig er interesseret, og har været det i så mange år efterhånden, selv om han nok kommer til at koste en jetjager :eek:

Vi har mere brug for en teknisk midtbane spiller ind Griezmann, selv om Griezmann hans kvaliteter og til 100 mil euro vil være et fantastisk køb. Coutinho bliver også mere brugt som kant alligevel, så han virker ikke helt som Iniesta afløseren.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Gündoğan var til lægetjek også vælger man Turan.. Argh men jeg gider ikke mere..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Gündoğan var til lægetjek også vælger man Turan.. Argh men jeg gider ikke mere..
Hvornår skulle dette her have været?

Gündogan har jo aldrig været sig selv siden 2013, hvor han måske var verdens bedste CM i den sæson for Dortmund, men han er jo bare i flere omgnage blevet nedlagt af diverse skader. Så i det hensigt kan jeg nu sagtens forstå, at man har været noget tilbageholden med Gündogan. Måske også derfor, at man har haft ham til lægetjek og derefter trukket sig tilbage.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Michman skrev:Gündoğan var til lægetjek også vælger man Turan.. Argh men jeg gider ikke mere..
Hvornår skulle dette her have været?
Svaret er vel i det indlæg du spørger ind til.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

City taler med Jorginho. Pep, please come back. Bernardo Silva, David Silva, De Bruyne, Sterling, Jorginho, Gündogan, Fernandinho osv. Shit.

Jamen jamen Coutinho, Dembele, Griezmann jamen jamen..

Og Paulinho, en Rakitic der svinger, Gomes, en gammel Iniesta og Busquets, der spiller 24/7, på midten. Til tider med Vidal på fløj. Denis er jo slettet fra Valverdes harddrive.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

https://en.as.com/en/2018/04/24/album/1 ... 83978.html

24 spillere hvis kontrakter udløber til sommer. Lad os lige hente Fellaini.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster