Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.
Sjovt du nævner lebron. En spiller der heller ikke har vundet ret mange mvp'er selvom alle ved at han er den bedste i denne tid.
Har været i virkelig mange finaler. MVP har nok ikke samme betydning som Bdo. Bdo har en enorm betydning, selvom du ikke mener, at det har.
Ja det er derfor folk ikke kan stoppe med at snakke om van basten når emnet falder på de absolut bedste.

Man kan ikke rigtigt spå om hvordan folk vil blive husket. Men på nuværende tidspunkt ser jeg en del mere snak om Messi som en af de bedste nogensinde fremfor Ronaldo. Det er i det hele taget ikke ret tit Ronaldo bliver nævnt blandt pele, maradona osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Kan i huske dengang Madridista plejede at gå amok, hver gang Leo scorede? Det her minder så meget om den tid. Real har ikke vundet noget som helst endnu, det er langt fra sikkert at de vinder C.L. Barca med Leo i spidsen vinder med stor sandsynlighed Ligaen. De er i pokalfinalen, med gode chancer for at vinde, og i morgen møder Leo og Barca Roma. Det er et hold, som man burde vinde over.

Og så for at berolige dem, der er bange for at eksperter pludselig mener det ene og det andet. De udenlandske eksperter skriver næsten på ugentlig basis, at Leo redder Barca igen igen.. Ekstraordinær Leo redder ordinær Barca... og jeg mener Ben Hayward skrev så sent som i går, at denne udgave af Leo er måske den bedste udgave af ham. Det siger lidt. Hvorfor er deres ord pludselig mindre betydningsfulde, end en dansk ekspert.

Folk skal tage den med ro, ærlig talt. Vent til C.L finalen er spillet færdig. Vinder Real den, så kan i snakke om BdO, indtil VM starter.

Med det sagt, det var virkelig et flot mål han scorede.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Jamen det kan sgu da heller ikke komme bag på nogen, at Ronaldo har gyldne, glatte kugler. Mere end Messi. Tror han smører dem ind i olivenolie, og krammer dem om natten. Messi er mere den behårede type

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Jamen det kan sgu da heller ikke komme bag på nogen, at Ronaldo har gyldne, glatte kugler. Mere end Messi. Tror han smører dem ind i olivenolie, og krammer dem om natten. Messi er mere den behårede type


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.
Sjovt du nævner lebron. En spiller der heller ikke har vundet ret mange mvp'er selvom alle ved at han er den bedste i denne tid.
Har været i virkelig mange finaler. MVP har nok ikke samme betydning som Bdo. Bdo har en enorm betydning, selvom du ikke mener, at det har.
Ja det er derfor folk ikke kan stoppe med at snakke om van basten når emnet falder på de absolut bedste.

Man kan ikke rigtigt spå om hvordan folk vil blive husket. Men på nuværende tidspunkt ser jeg en del mere snak om Messi som en af de bedste nogensinde fremfor Ronaldo. Det er i det hele taget ikke ret tit Ronaldo bliver nævnt blandt pele, maradona osv.
Jep, tiden vil vise det, men Bdo har en enorm betydning. Jordan havde i øvrigt vundet 6 ud 6 finaler, så måske lidt forkert sammenligning med MVP og Bdo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.
Sjovt du nævner lebron. En spiller der heller ikke har vundet ret mange mvp'er selvom alle ved at han er den bedste i denne tid.
Har været i virkelig mange finaler. MVP har nok ikke samme betydning som Bdo. Bdo har en enorm betydning, selvom du ikke mener, at det har.
Ja det er derfor folk ikke kan stoppe med at snakke om van basten når emnet falder på de absolut bedste.

Man kan ikke rigtigt spå om hvordan folk vil blive husket. Men på nuværende tidspunkt ser jeg en del mere snak om Messi som en af de bedste nogensinde fremfor Ronaldo. Det er i det hele taget ikke ret tit Ronaldo bliver nævnt blandt pele, maradona osv.
Jep, tiden vil vise det, men Bdo har en enorm betydning. Jordan havde i øvrigt vundet 6 ud 6 finaler, så måske lidt forkert sammenligning med MVP og Bdo.
Og messi har vundet 4 ud af 4 cl finalerr. Og utallige andre titler. Flere end Ronaldo.

MVP er en fin indikator for at man ikke behøver personlige titler for at blive husket som den største. Tværtimod. Maradona og Pele har ikke en BdO (fordi de ikke kun få dem) men de har de store titler.

Og som jeg sagde så bliver Messi allerede nu omtalt sammen med pele og maradona. Det gør Ronaldo ikke. Og det vil han heller ikke gøre selvom han vinder en til BdO.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg er ved at være en af de ældre herrer her på forum, så tillad mig at sige:

Slaaaaaaap af. Godnat.
Forumlegende

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Tror desværre, at når Ronaldo og Messi slutter kariereren og man diskuterer, hvem der har været den bedste i historien, så vil antallet af BDO spille ind. Det vil blive brugt som argument, hvis CR7 vinder BDO oftere end Messi, desværre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:Lol, Messi laver to i morgen og et par tuneller og så er alle de reaktionære fodboldfans på Messi's vogn. Real Madrid har altså stadig en semifinale og en finale. Og det bliver hverken PSG eller Juventus i nogle af dem. Heller ikke Atletico. Og Portugal kan nemt få et flop VM, og så er en eventuel sejr i CL ikke så væsentlig.
Messis driblinger, tunneler og assists tæller ikke en skid når det handler om Balon for ellers vil Iniesta og Xavi vinde prisen flere gange.
Ronaldo skal bare være topscorer i CL og det er nok.
Mens Messi skal være topscorer i La Liga, topscorer i CL, topscorer i VM, vinde CL og vinde VM for at blive kåret som den bedste. Det er trist men sådan er det.
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Drenge, lad os bare blive enige om en ting.

Spansk fodbold er stadigvæk altdominerende. Det er altid noget, når PL-fanboys havde tralvt med at tale PL op i vinters, fordi de havde fem hold med i knock-out.

De andre hold har langt til Barca og Real. Det bevidner også fire spanske CL-mestre de sidste tre år også alt om.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Virkeligt flot mål af Ronaldo, det må man bare tage hatten af for. Men Rooneys var lidt bedre, efter min mening. Ikke at det skal tage noget fra Ronaldos. Men er bedøvende ligeglad, Messi er en bedre og mere afgørende spiller. Messi er formentlig tændt i morgen, og særligt til VM. Ser faktisk for mig, hvordan Messi løfter trofæet

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Virkeligt flot mål af Ronaldo, det må man bare tage hatten af for. Men Rooneys var lidt bedre, efter min mening. Ikke at det skal tage noget fra Ronaldos. Men er bedøvende ligeglad, Messi er en bedre og mere afgørende spiller. Messi er formentlig tændt i morgen, og særligt til VM. Ser faktisk for mig, hvordan Messi løfter trofæet
Ingen af dem har noget på rivaldo...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

To selvmål af Sevilla simpelthen. Surt

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.
Sjovt du nævner lebron. En spiller der heller ikke har vundet ret mange mvp'er selvom alle ved at han er den bedste i denne tid.
Har været i virkelig mange finaler. MVP har nok ikke samme betydning som Bdo. Bdo har en enorm betydning, selvom du ikke mener, at det har.
Ja det er derfor folk ikke kan stoppe med at snakke om van basten når emnet falder på de absolut bedste.

Man kan ikke rigtigt spå om hvordan folk vil blive husket. Men på nuværende tidspunkt ser jeg en del mere snak om Messi som en af de bedste nogensinde fremfor Ronaldo. Det er i det hele taget ikke ret tit Ronaldo bliver nævnt blandt pele, maradona osv.
Jep, tiden vil vise det, men Bdo har en enorm betydning. Jordan havde i øvrigt vundet 6 ud 6 finaler, så måske lidt forkert sammenligning med MVP og Bdo.
Og messi har vundet 4 ud af 4 cl finalerr. Og utallige andre titler. Flere end Ronaldo.

MVP er en fin indikator for at man ikke behøver personlige titler for at blive husket som den største. Tværtimod. Maradona og Pele har ikke en BdO (fordi de ikke kun få dem) men de har de store titler.

Og som jeg sagde så bliver Messi allerede nu omtalt sammen med pele og maradona. Det gør Ronaldo ikke. Og det vil han heller ikke gøre selvom han vinder en til BdO.
CR er også blevet sammenlignet med Pelé og Maradona. I øvrigt har CR også vundet 4 CL samt EM. Bdo har en enorm betydning, både hos fans og muligvis også hos eksperter, men det er fair nok, at du er af en anden overbevisning.

Når alt det er sagt, så er jeg enig i, at Messi fører lige nu. CR og Real skal vinde CL, før CR vil være foran i løbet igen. Og mht. om hvem af dem, der vil huskes som den største, kan vi ikke rigtig vide noget om, det er jeg enig i, det må tiden vise.
Senest rettet af Kubala tirs apr 03, 2018 11:36 pm, rettet i alt 2 gange.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Først går Elkjær & Co. i selvsving over Real. Derefter skal vi høre alt om Liverpool mod City. Det er ok, men hvad med Barca mod Roma. Er det en ligegyldig kamp eller hvad?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster