Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:Jeg skrev det for et par dage siden, men altså.

Det er jo få mennesker, der ser alle Ronaldo og Messis kampe igennem en hel sæson, så folk udplukker, og der er altså bare langt mere fokus på CL end, der er på La Liga, hvor Messi har simpelthen været altoverskyggende.

Men Ronaldo vælger at bombardere i de meget, meget højprofilerede kampe, og det er altså sådanne kampe, der står stærkest i folks meningsdannelse om en spillers sæson. Du husker bare bedre end CL-kvartfinale end en runde 31 kamp mod Sevilla i La Liga, når pøblen skal danne deres menniger og påvirke de individuelle kåringer.
Har Messi ikke lige scoret 3 mod chelski?

Nu må i altså lige slappe lidt af. Vi har roma i morgen hjemme. Det er en kamp hvor Messi kan vise sig frem og så er han den bedste. Det skrifter fra runde til runde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Senest rettet af Piquénbauer tirs apr 03, 2018 10:43 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Nu har jeg lige set 90 minutters tortur, og jeg har ikke set Ronaldo være i nærheden af det som Messi leverer i løbet af en kamp. Messi kan levere 15 succesfulde driblinger, 5 skudforsøg, 2 assists, 1 mål og 20 key passes - har ikke en fucking skid styr på stats, remser bare op - og alligevel går han fra banen og ser helt ordinær ud, og studiet ville næppe hylde ham på samme måde. Messi er alle fucking vegne på en fodboldbane og han dominerer, Ronaldo dominerer intet men dukker op på akkurat det rigtige tidspunkt, også som der også bliver nævnt herinde, så har medierne en ekstrem betydning.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:Jeg skrev det for et par dage siden, men altså.

Det er jo få mennesker, der ser alle Ronaldo og Messis kampe igennem en hel sæson, så folk udplukker, og der er altså bare langt mere fokus på CL end, der er på La Liga, hvor Messi har simpelthen været altoverskyggende.

Men Ronaldo vælger at bombardere i de meget, meget højprofilerede kampe, og det er altså sådanne kampe, der står stærkest i folks meningsdannelse om en spillers sæson. Du husker bare bedre end CL-kvartfinale end en runde 31 kamp mod Sevilla i La Liga, når pøblen skal danne deres menniger og påvirke de individuelle kåringer.
Har Messi ikke lige scoret 3 mod chelski?

Nu må i altså lige slappe lidt af. Vi har roma i morgen hjemme. Det er en kamp hvor Messi kan vise sig frem og så er han den bedste. Det skrifter fra runde til runde.

Problemet er at Ronaldo slet ikke behøver at spille i nærheden af Messi for at vinde. Det kan du se de sidste 2 år. Han er, ud fra de sidste 2 års stemmer, kæmpe favorit i år. Kæmpe.

Real river Chl med langt større SS end Barca Chl er Messis eneste chance udover VM. Han vinder dog ingen af dem. Desværre.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Jordan havde ingen reel udfordrer. Det er Ronaldo pga. medier, Reals Chl succes og stats blevet. Det er forskellen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ikke noget der kan gøre dette forum mere nedtrykt end Ronaldo og bdo. Jeg har allerede brugt for meget energi på det.

Men jeg afslutter lige hvor jeg startede: Ronaldo vinder ikke bdo. Bum.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Lol, Messi laver to i morgen og et par tuneller og så er alle de reaktionære fodboldfans på Messi's vogn. Real Madrid har altså stadig en semifinale og en finale. Og det bliver hverken PSG eller Juventus i nogle af dem. Heller ikke Atletico. Og Portugal kan nemt få et flop VM, og så er en eventuel sejr i CL ikke så væsentlig.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Det er det eneste han tænker på så det kan sgu godt passe.
Men selv med hans elendige efterår vandt han Balon D'or. Indtil videre har han høvlet mål ind hele foråret. Derfor kan han sagtens vinde den igen. Jeg har skrevet før at Messi ikke vinder den, men mindre vi vinder CL. Alternativt skal Messi vinder VM, blive topscorer og Cristina skal være skadet.

Niels Christian Frederiksen åbnede den allerede tidligere. At med målene i aften, så banker han på til at vinde den. Det er medieverden, der bestemmer det i det lange løb og Cristina er mere "spændende" end Messi.
Tja... Han har ikke været bedre end Messi. Og Messi kan også stadig vinde cl. Hvis Messi laver et par stykker i morgen så vinder han den.
:lol: hvorfor er det hele pludselig blevet til, at b d'or afgøres af, hvem der scorer flest mål denne runde?
Seriøst når vm går i gang, så er CL hurtigt glemt for hovedparten af fodboldseere. Der vil komme en helt anden hype. Der er klart, at har de to er ca ligeværdigt vm, så kommer cl til at tælle meget

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

I øvrigt, så rører det mig ikke en skid, at CR vinder Bdo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.
Sjovt du nævner lebron. En spiller der heller ikke har vundet ret mange mvp'er selvom alle ved at han er den bedste i denne tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Goalshow bekræfter mig i alt jeg har sagt. Fucking fake news verden.


PS. Hader mig sig for at gå op i den b’dor

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.
Vandt Jordan flest mvp?
Mange eksperter mener også, at Lebron er bedre, men altså, sådan kan man ikke stille det op. Hvad så med Oscar? Bdo betyder en del for eftermælet. Det kan så godt være, at du mener noget andet, men de almindelige fodboldfans vil mene det modsatte af dig, det er jeg ret sikker på.
Sjovt du nævner lebron. En spiller der heller ikke har vundet ret mange mvp'er selvom alle ved at han er den bedste i denne tid.
Har været i virkelig mange finaler. MVP har nok ikke samme betydning som Bdo. Bdo har en enorm betydning, selvom du ikke mener, at det har.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

true mvp

phpBB [video]

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Elkjær og Lerby er gået i selvsving over Ronaldo. Nu er der ingen i nærheden af ham. Hold nu fuc.... kæft.

Nu må Messi godt give svar på tiltale i morgen, selvom Elkjær & Co. allerede har tildelt BDO i 2018 til Ronaldo.
Men Ronaldo er jo også den bedste ifølge bold.dk, da han har flest følgere på Facebook. Nu har han både flest følgere og scoret mange mål, så han er naturligvis i en liga for sig. Vor herre bevares. Men ok, jeg må give ham, at han har en fantastisk næse for mål, men så heller ikke så meget mere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster