Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Måske for det bedste, at Dybala bliver hjemme til sommer. Icardi derimod, han kunne blive vild hvis han ellers først kunne komme i gang på landsholdet.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Goaaal skrev:
Piquénbauer skrev:
De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:
Goaaal skrev:River han Messis 91 målrekord i år?
Nej. Og han vinder heller ikke bdo.
Ikke vær så sikker. Vinder Ronaldo CL for tre år i træk, og han fortsætter denne målstime, så skal du nok forvente Ronaldo godt kan blive vinderen af den. CL tæller mere end blot ligaen.
Jeg skal se det før jeg tror det. Real kommer til at møde modgang på et tidspunkt. De kan umuligt fortsætte med at ride på en bølge. Der må simpelthen kommer en afgørelse som går imod dem eller noget.
Real mødte vel ikke andet end modstand hele efteråret. Godt nok "kun" i ligaen, men alligevel.
Det gjorde de nemlig og hvor var Ronaldo der?

Næste runde i cl bliver rigtig hård og jeg kan sagtens se real ryge ud der.
B’dor er for 2018 så super ligegyldigt. Han er langt foran Messi i 2018 til b’dor. Super urimeligt men sådan er det desværre.
Argh slap nu af... Folk gik også helt amok da Messi lavede 2 mod chelski. Det skifter fra runde til runde. Og nu hvor det kun gælder 2018 så er Messi vel ikke så langt efter i cl?

Så nogle stats for Chl og generelt og der var han desværre langt foran. Siden virker dog ikke lige nu. Det er så absurd at han vandt sidste år hvor hans efterår tæller med.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Og nu ender jeg med at snakke bdo igen. Verdens mest ligegyldige pris som aldrig nogensinde vil ændre på at Messi vil blive anset som den bedste af de to.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Goaaal skrev:River han Messis 91 målrekord i år?
Nej. Og han vinder heller ikke bdo.
Og det bygger du på hvad? Han spiller det klart bedste fodbold han har spillet i årevis, os hvis man ser bort fra målene. Vinder de CL, som de er store favoritter til, så må han da være stor favorit til BDO.
Husk der er VM. Det er nok det mest afgørende.
Medmindre det er enten Portugal eller Argentina vinder VM, så tror jeg, at vi kan skyde en pil efter, at den skulle være altafgørende. Sneijder var jo f.eks. fuldkommen fantastisk i 2009/2010 og var i VM-finalen, men han var ikke engang i top 3 ved kåringerne.

Det var i fortiden, at VM betød så meget, men denne Ronaldo-Messi-rivalisering har ændret kåringsgamet for altid.
Sneijder havde et skrækkeligt efterår under Benitez, så selvfølgelig var han under Xavi, Iniesta og Messi på listen.
- Selvom man kan argumentere for, at Ronaldo har bevist, at efteråret ikke betyder noget for BDO.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Det er det eneste han tænker på så det kan sgu godt passe.
Men selv med hans elendige efterår vandt han Balon D'or. Indtil videre har han høvlet mål ind hele foråret. Derfor kan han sagtens vinde den igen. Jeg har skrevet før at Messi ikke vinder den, men mindre vi vinder CL. Alternativt skal Messi vinder VM, blive topscorer og Cristina skal være skadet.

Niels Christian Frederiksen åbnede den allerede tidligere. At med målene i aften, så banker han på til at vinde den. Det er medieverden, der bestemmer det i det lange løb og Cristina er mere "spændende" end Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

MessiPogba skrev:
Guardiola skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Goaaal skrev:River han Messis 91 målrekord i år?
Nej. Og han vinder heller ikke bdo.
Og det bygger du på hvad? Han spiller det klart bedste fodbold han har spillet i årevis, os hvis man ser bort fra målene. Vinder de CL, som de er store favoritter til, så må han da være stor favorit til BDO.
Husk der er VM. Det er nok det mest afgørende.
Medmindre det er enten Portugal eller Argentina vinder VM, så tror jeg, at vi kan skyde en pil efter, at den skulle være altafgørende. Sneijder var jo f.eks. fuldkommen fantastisk i 2009/2010 og var i VM-finalen, men han var ikke engang i top 3 ved kåringerne.

Det var i fortiden, at VM betød så meget, men denne Ronaldo-Messi-rivalisering har ændret kåringsgamet for altid.
Nej, der er selvfølgelig ikke altafgørende. Det har jeg heller ikke påstået. Men en god præstation ved VM, er mere værd for kåringen end en god præstation i CL, det mener jeg helt sikkert. Det er en langt større scene

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Så nogle stats for Chl og generelt og der var han desværre langt foran. Siden virker dog ikke lige nu. Det er så absurd at han vandt sidste år hvor hans efterår tæller med.
Altså der er spillet 2 (3) runder i cl i 2018. Og her hedder den:

Messi: 3 mål og 1 assist.

Ronaldo: 5 mål.

Umiddelbart ved jeg ikke hvorfor Messi er så langt bagefter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Med CL, så vinder CR Bdo. Jeg tror ikke på, at Argentina kan vinde VM. Real og CR skal selvfølgelig først vinde CL, så det. Det er dog ikke umuligt, da Real klart er en af favoritterne til at vinde det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Det er det eneste han tænker på så det kan sgu godt passe.
Men selv med hans elendige efterår vandt han Balon D'or. Indtil videre har han høvlet mål ind hele foråret. Derfor kan han sagtens vinde den igen. Jeg har skrevet før at Messi ikke vinder den, men mindre vi vinder CL. Alternativt skal Messi vinder VM, blive topscorer og Cristina skal være skadet.

Niels Christian Frederiksen åbnede den allerede tidligere. At med målene i aften, så banker han på til at vinde den. Det er medieverden, der bestemmer det i det lange løb og Cristina er mere "spændende" end Messi.
Tja... Han har ikke været bedre end Messi. Og Messi kan også stadig vinde cl. Hvis Messi laver et par stykker i morgen så vinder han den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:
De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Det er det eneste han tænker på så det kan sgu godt passe.
Men selv med hans elendige efterår vandt han Balon D'or. Indtil videre har han høvlet mål ind hele foråret. Derfor kan han sagtens vinde den igen. Jeg har skrevet før at Messi ikke vinder den, men mindre vi vinder CL. Alternativt skal Messi vinder VM, blive topscorer og Cristina skal være skadet.

Niels Christian Frederiksen åbnede den allerede tidligere. At med målene i aften, så banker han på til at vinde den. Det er medieverden, der bestemmer det i det lange løb og Cristina er mere "spændende" end Messi.
Tja... Han har ikke været bedre end Messi. Og Messi kan også stadig vinde cl. Hvis Messi laver et par stykker i morgen så vinder han den.
Jeg har heller ikke sagt, at han har været bedre end Messi, men nu er det jo heller ikke mig, der uddeler Balon D'or. Og ja, vinder vi CL, vinder Messi den. Ellers ikke.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Niels Christian Frederiksen er fuld af lort. Han lavede på twitter en liste over de flottest spillende fodboldhold og på listen var Mourinhos Real hold, og de var ret højt oppe.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:
Så nogle stats for Chl og generelt og der var han desværre langt foran. Siden virker dog ikke lige nu. Det er så absurd at han vandt sidste år hvor hans efterår tæller med.
Altså der er spillet 2 (3) runder i cl i 2018. Og her hedder den:

Messi: 3 mål og 1 assist.

Ronaldo: 5 mål.

Umiddelbart ved jeg ikke hvorfor Messi er så langt bagefter.
Må være totalen for 2018 så. Synes det var rimeligt vilde stats Ronaldo rev. Fuck it. Jeg tror desværre at han ender med fuldstændig ufortjent at vinde den både 17 og 18. Og jeg tror modsat dig desværre at det får betydning for eftermælet for begge.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jeg skrev det for et par dage siden, men altså.

Det er jo få mennesker, der ser alle Ronaldo og Messis kampe igennem en hel sæson, så folk udplukker, og der er altså bare langt mere fokus på CL end, der er på La Liga, hvor Messi har simpelthen været altoverskyggende.

Men Ronaldo vælger at bombardere i de meget, meget højprofilerede kampe, og det er altså sådanne kampe, der står stærkest i folks meningsdannelse om en spillers sæson. Du husker bare bedre end CL-kvartfinale end en runde 31 kamp mod Sevilla i La Liga, når pøblen skal danne deres menniger og påvirke de individuelle kåringer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:
De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Det er det eneste han tænker på så det kan sgu godt passe.
Men selv med hans elendige efterår vandt han Balon D'or. Indtil videre har han høvlet mål ind hele foråret. Derfor kan han sagtens vinde den igen. Jeg har skrevet før at Messi ikke vinder den, men mindre vi vinder CL. Alternativt skal Messi vinder VM, blive topscorer og Cristina skal være skadet.

Niels Christian Frederiksen åbnede den allerede tidligere. At med målene i aften, så banker han på til at vinde den. Det er medieverden, der bestemmer det i det lange løb og Cristina er mere "spændende" end Messi.
Tja... Han har ikke været bedre end Messi. Og Messi kan også stadig vinde cl. Hvis Messi laver et par stykker i morgen så vinder han den.
Jeg har heller ikke sagt, at han har været bedre end Messi, men nu er det jo heller ikke mig, der uddeler Balon D'or. Og ja, vinder vi CL, vinder Messi den. Ellers ikke.
Jeg ved ikke om det er fordi man er barcafan men Messi får altså ekstremt meget ros i denne sæson. Det er ikke fordi Ronaldo overstråler ham i medieverden. Messi kan godt vinde den selvom han ikke vinder cl. Ronaldo er derimod nødsaget til at vinde cl.

Jeg ser stadig messi som kæmpe favorit da han faktisk er tæt på at vinde noget. Ronaldo har lang vej igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Bdo betyder en del for eftermælet. Det er jo fodboldens svar på Oscar.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster