Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana al vent skrev:
Lopezzz skrev:Der findes ingen forsvarsspiller i verden i dag og heller ikke i sidste 5 år som kan stoppe Cristina. Det er dybt tragisk. Portugal vinder VM. That's it!!...og alle aviser i hele verden vil have Cristina på forsiden. Og hans grimme fjæs bliver vist hver gang vi tænder for TV og hver gang vi går på nettet. Når hans karriere slutter så kommer der bare en anden klam selvisk spiller som ham som selvfølgelig vil spille for Real. Det vil ikke undre mig hvis hans søn også vinder BDO mindst 5 gange...
Ronaldo kan skyde med begge ben. Han kan heade, han kan assistere, han kan sætte en mand med sin fart, han kan skyde frispark og straffe og så er han bombende farlig i feltet. Messi derimod, han kan score, han kan assistere, han kan skabe de farligste angreb fra midten af banen, han kan slå en dybdebold der giver en 100% chance, han kan ikke miste bolden, han kan drible 3-4 mand og score. Ronaldo sammenlignes ud fra en angribers parametre. Messi sammenlignes ud fra en midtbane- og angrebsspillers parametre. Det er forskellen. Det kan deres titler og statistik ikke ændre på.
Fodboldmæssigt er han et beast men hans personlighed er så fucking irriterende og klam at jeg hader ham med hele mit hjerte. Han er ikke normal. Han fejler et eller andet. Han er misundelig og jaloux. Han kan ikke tåle eller acceptere at nogen er bedre end ham. Sådan en personlighed hader jeg generalt hos mennesker...
Og hvorfor er han sådan? Hvad er mening med det? Han har succes, han mangler ikke penge, han har alt. Hvorfor søger han opmærksomhed stadigvæk? Hvad er hans problem?
Og så har jeg læst at han vil være skuespiller når han er færdig med fodbold. Føj for satan!!
Jeg er sikker på at alle vil acceptere og respektere ham, inkluderer mig selv, hvis bare hans personlighed er ikke så fucking egoistisk.
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Tello »

Hans problem er og har altid været Messi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:
Blaugrana al vent skrev:
Lopezzz skrev:Der findes ingen forsvarsspiller i verden i dag og heller ikke i sidste 5 år som kan stoppe Cristina. Det er dybt tragisk. Portugal vinder VM. That's it!!...og alle aviser i hele verden vil have Cristina på forsiden. Og hans grimme fjæs bliver vist hver gang vi tænder for TV og hver gang vi går på nettet. Når hans karriere slutter så kommer der bare en anden klam selvisk spiller som ham som selvfølgelig vil spille for Real. Det vil ikke undre mig hvis hans søn også vinder BDO mindst 5 gange...
Ronaldo kan skyde med begge ben. Han kan heade, han kan assistere, han kan sætte en mand med sin fart, han kan skyde frispark og straffe og så er han bombende farlig i feltet. Messi derimod, han kan score, han kan assistere, han kan skabe de farligste angreb fra midten af banen, han kan slå en dybdebold der giver en 100% chance, han kan ikke miste bolden, han kan drible 3-4 mand og score. Ronaldo sammenlignes ud fra en angribers parametre. Messi sammenlignes ud fra en midtbane- og angrebsspillers parametre. Det er forskellen. Det kan deres titler og statistik ikke ændre på.
Fodboldmæssigt er han et beast men hans personlighed er så fucking irriterende og klam at jeg hader ham med hele mit hjerte. Han er ikke normal. Han fejler et eller andet. Han er misundelig og jaloux. Han kan ikke tåle eller acceptere at nogen er bedre end ham. Sådan en personlighed hader jeg generalt hos mennesker...
Og hvorfor er han sådan? Hvad er mening med det? Han har succes, han mangler ikke penge, han har alt. Hvorfor søger han opmærksomhed stadigvæk? Hvad er hans problem?
Og så har jeg læst at han vil være skuespiller når han er færdig med fodbold. Føj for satan!!
Jeg er sikker på at alle vil acceptere og respektere ham, inkluderer mig selv, hvis bare hans personlighed er ikke så fucking egoistisk.
Det er altså et temmeligt normal mentalitet blandt sportsatleter, at de anser dem selv som den bedste. At du kan klandre ham for det, finder jeg noget sjovt, for det er jo den drivekraft, der har gjort, at han stadigvæk her 16 år inde i sin professionel karriere er relevant i fodboldverdenen. Mange havde jo stopept efter 2-3 år på toppen. Se bare vores egen elskede Ronaldinho, som ikke gad mere efter et par pår.

Du kan da se på f.eks. i basketballverdenen, at de alle sammen ser dem som den bedste. Du er da nødt til at have en vis portion selvtillid som minimum, hvis du skal kunne håndtere den massive pres, der hviler på en superstjerne som Ronaldo og den enorme verdensstatus, han har. Han er altså den mest indtjenende sportsstjerne de sidste to år og en af de allerstørste sportsnavne, vi har set i verden de sidste 25 år.

Det er for mig lidt vildt, at du hater på manden som menneske, når vi kun kender til ham som fodboldspilleren. Ronaldo laver jo bl.a. en del humanitært arbejde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

https://www.youtube.com/watch?v=xMAYYf3VbQk

Kæmpe straffe til Ronaldo. Den mand filmer bare aldrig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Cornelius :lol: Hvilken joke.

Spil nu Daniel Wass derude.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Firmino skal starte foran jesus.

Edit: Og så scorer han!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af miklas1911 »

Nogen, der har et link til Spanien-Argentina?

EDIT: Nevermind, har fundet et.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvor er Jon Dahl?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Sig lige at det ikke er rigtigt at pique er blevet skadet?!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:Sig lige at det ikke er rigtigt at pique er blevet skadet?!
Altså, han er da ikke blevet skiftet ud, så tænker der intet er?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af miklas1911 »

Spaniens pasningsspil foregår godt nok i et vanvittigt tempo for et landshold. Isco har især været god i første halvleg. Helt forrygende hold de har.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

En bekymret Messi.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg så Tyskland mod Brasilien. Brasilien ser stærke ud også defensivt. Kun en træningskamp så ingen grund til at lægge for meget i resultatet.

Paulinho ligner en hund i et spil kegler. Tung, langsom boldomgang, men fysisk stærk.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af miklas1911 »

Pinligt, Argentina...
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster