Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Igår var han på vej tilbage til Barcelona...
#jesuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

zqa skrev:Igår var han på vej tilbage til Barcelona...
Og i morgen er han på vej til City...
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Ponte skrev:
MessiPogba skrev:
De La Barça skrev:Neymar skulle, via hans far, have meddelt PSG at han ikke har tænkt sig at spille mere for klubben. En anden artikel på ABC.es melder at PSG sheikhen nu er rejst til Brasilien for at tale med Neymar.

https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... sg-6680323

Real skulle være klar til at betale mellem €250 og €300 mio.

Gad vide hvad det ender med?
Tillykke til Real.

Den er så sikker som amen, at Neymar allersenest 2019 er Real-spiller, hvis ikke i år. Men senest 2019 så har Perez hentet Neymar.

Ronaldo og Neymar ... Battle of the egos. Gad vide, hvordan det ender.
Begrund gerne din så sikre påstand på et meget løst rygte?
Det er gået op for Neymar, hvilken fejltagelse, han har begået. Han er kommet til en liga, hvor han nok har overvurderet hele perspektivet i klubben. Han ved, at han mere eller mindre har lidt et meget stort knæk i sin jagt på Balon D'Or ved at spille i Ligue 1. Hans hold er lige blevet fuldkommen neutraliseret, ydmyget og gjort til grin foran hele verden mod Real Madrid. Et hold, der har haft deres problemer igennem hele sæsonen, men stadigvæk alt for gode til PSG.

Han har i flere omgange ikke spillet ligakampe, fordi han ikke har gidet at spille dem. Han bliver slet ikke stimuleret, for ellers ville man ikke se dette.

Real Madrid har snart brug for en ny superstjerne, som skal varetage det globale image, som CR7 snart ikke kan, og da Neymar har verdens størst mulige PR-værdi jf. flere aviser, der har kåret ham, så er han som en gave sendt fra himlen til Florentino Perez. Real har sparet en del penge de senere år, og jeg tror, at hvis Neymar er så utilfreds, så trumfer han et skifte igennem, og så er der kun Real, der kan hente ham. City er også en mulighed, men hans personlighed tror jeg ikke, at Pep er så interesseret i, og han har pt. Leroy Sane på den position, som er storspillende, så er det en gamble for dem, der er værd at tage? Det tror jeg ikke.

Det efterlader kun Real, og Real har brug for en ny arvtager, og de skal have en ny verdensklasse spiller til deres offensiv, der pt. består af en aldrende CR7, en skadesplaget Bale, som er langt fra fordumsstyrke og ligner en på vej væk, og så Benzema, der arbejder godt, men slet ikke er produktiv nok.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBSOCI »

Ingen dage uden nye rygter om Ney. Det er det mest utrolige man hører, og hver dag er der historier om Ney i de fleste spanske sportsaviser (el Mundo Deportivo, SPORT, AS, Marca m.fl.). Seneste nye (eller er det i virkeligheden en gammel nyhed, jeg kan ikke følge med længere?) er, at Real kan købe Ney for beskedne €400 millioner LOL. For at få råd vil RM sælge Isco, Bale m.fl. Det er lidt lige som når man handler i et Supermercat, betaler med en €5 seddel og siger keep the change. Ha, ha.

Tror I på, at Ney måske vender tilbage til Barca? Jeg har svært ved at tro det, men fodboldverden er fuld af overraskelser - heldigvis.

Fortsættelse følger...

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

MessiPogba skrev:
Ponte skrev:
MessiPogba skrev:
De La Barça skrev:Neymar skulle, via hans far, have meddelt PSG at han ikke har tænkt sig at spille mere for klubben. En anden artikel på ABC.es melder at PSG sheikhen nu er rejst til Brasilien for at tale med Neymar.

https://www.sport.es/es/noticias/real-m ... sg-6680323

Real skulle være klar til at betale mellem €250 og €300 mio.

Gad vide hvad det ender med?
Tillykke til Real.

Den er så sikker som amen, at Neymar allersenest 2019 er Real-spiller, hvis ikke i år. Men senest 2019 så har Perez hentet Neymar.

Ronaldo og Neymar ... Battle of the egos. Gad vide, hvordan det ender.
Begrund gerne din så sikre påstand på et meget løst rygte?
Det er gået op for Neymar, hvilken fejltagelse, han har begået. Han er kommet til en liga, hvor han nok har overvurderet hele perspektivet i klubben. Han ved, at han mere eller mindre har lidt et meget stort knæk i sin jagt på Balon D'Or ved at spille i Ligue 1. Hans hold er lige blevet fuldkommen neutraliseret, ydmyget og gjort til grin foran hele verden mod Real Madrid. Et hold, der har haft deres problemer igennem hele sæsonen, men stadigvæk alt for gode til PSG.

Han har i flere omgange ikke spillet ligakampe, fordi han ikke har gidet at spille dem. Han bliver slet ikke stimuleret, for ellers ville man ikke se dette.

Real Madrid har snart brug for en ny superstjerne, som skal varetage det globale image, som CR7 snart ikke kan, og da Neymar har verdens størst mulige PR-værdi jf. flere aviser, der har kåret ham, så er han som en gave sendt fra himlen til Florentino Perez. Real har sparet en del penge de senere år, og jeg tror, at hvis Neymar er så utilfreds, så trumfer han et skifte igennem, og så er der kun Real, der kan hente ham. City er også en mulighed, men hans personlighed tror jeg ikke, at Pep er så interesseret i, og han har pt. Leroy Sane på den position, som er storspillende, så er det en gamble for dem, der er værd at tage? Det tror jeg ikke.

Det efterlader kun Real, og Real har brug for en ny arvtager, og de skal have en ny verdensklasse spiller til deres offensiv, der pt. består af en aldrende CR7, en skadesplaget Bale, som er langt fra fordumsstyrke og ligner en på vej væk, og så Benzema, der arbejder godt, men slet ikke er produktiv nok.
Egentlig undrer jeg mig blot over dit helt umotiveret tillykke til Real og dit postulat om, at det er så sikkert som amen at et skifte sker senest i 2019, baseret på aldeles løse rygter uden hold i. Men kommenterer da gerne på dine afsnit.

1. Er enig i, at den generelle tilværelse for Ney i Paris nok er sværere end den han havde hos os. Han vidste dog nøjagtig hvilken liga han tog til inkl. det spillemæssige niveau. IMO er det at negligere spillere som f.eks. Cavani, Thiago Silva, Veratti og Mbappé ved at sige, at det at spille i Ligue 1 hæmmer dine chancer for vinde Ballon d'or. Jeg har en teori om, at Ney udemærket godt vidste hvilken liga, der for ham, ville være nemmest at vinde den i = Ligue 1. Her skulle han ikke kæmpe direkte imod Messi og Ronaldo, han kunne nemt profilere sig som den ubestridte stjerne og han havde samtidig et hold af store spillere omkring sig. Alle tre faktorer er ting har han brug for på samme tid, hvis han skal vinde Ballon d'or.
Han ville få langt sværere ved at vinde den i England, Italien eller Tyskland for den sags skyld.
Ney forsøgte at tage en genvej, der i år har slået fejl.

2. Han har simpelthen ikke gidet spille ligakampe fordi han ikke blev stimuleret?, aaarh come on.

3. Hvorfor skulle f.eks. City, United, Chelsea, en rig kinesisk eller russisk klub ikke være ligeså opsat som Real på at hente ham, hvis hans PR-værdi er så høj som du beskriver? Jeg nævnte kun City for at understøtte påstanden om, at rygter flyver rundt uden noget konkret. Den ene dag vil han tilbage til os, den anden dag vil han Real og den tredje dag vil han nok bare ligge på sofaen og se Paradise. Tror desuden ikke du skal være nervøs for om Pep kan tøjle ham, han har haft med sådanne personligheder at gøre både hos os og Bayern. Sané som førstevalg over Neymar kan jeg desuden ikke se logikken i og måske er det bare mig, men synes ikke Sané har været specielt storspillende efter nytår. Samtidig tror jeg ikke hverken Pep eller Mansour vil blinke med øjnene, hvis de fik muligheden for Ney. Så ja, det er i den grad et gamble der er værd at tage for City, hvis det kom til det.
Hvis Ney virkelig vil være Florentino's kransekagefigur i Real, så er det Ney der træffer et valg og ikke Florentino.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Billede

Kan ikke helt finde ud af, om han har tabt hjernen, eller om det klæder ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Gnomitz »

Der er noget Tekken-Eddy over det der!

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Gnomitz skrev:Der er noget Tekken-Eddy over det der!

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk

hahahahahahah. Hvor er det dog sandt!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Looks good!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Billede

Holy fuck. :eek:
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Han er forfærdelig. Eller også er det hans far. Måske er begge forfærdelige.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Han vil gerne være ekstrem godt betalt, det er der vel ikke noget galt i? Messi fik en vild kontrakt, så det er en realitet nu; at man vil se de her vilde kontrakter, ligesom med købene. Med alle de penge i sporten, så kan jeg godt forstå, at de bedste gør krav på en vild kontrakt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Han vil gerne være ekstrem godt betalt, det er der vel ikke noget galt i? Messi fik en vild kontrakt, så det er realitet nu. Med alle de penge i sporten, så kan jeg godt forstå, at de bedste gør krav på en vild kontrakt.
Nu tog det også omkring små 14 år på toppen, før Messi fik sin vanvidskontrakt og efter at have manifesteret sig som historiens bedste.

Neymar er jo en lille fisk.

Det værste er, at han hellere vil være ekstrem godt betalt i PSG end at han vil f.eks. til Real og være i stand til at vinde CL i flere omgange f.eks. eller en anden europæisk topklub, som spiller i en bedre liga. Penge > prestige

Og det er jo ikke fordi, at Neymar f.eks. i United eller Real Madrid vil få sig en sulteløn.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Alt den snak er altså ligegyldig; det tog Messi 14 år osv. Realiteten er, at der er en masse penge i sporten og derfor vil de bedste også have en pæn del af den kage. Neymar ville også få en vanvittig kontrakt i Real og United, hvis han vælger at flytte der. Det er fint nok, at du har sådan moralsk og etisk tilgang til det, men du er heller ikke topatlet, så du aner ikke, hvordan livet er skruet sammen for dem.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Alt den snak er altså ligegyldig; det tog Messi 14 år osv. Realiteten er, at der er en masse penge i sporten og derfor vil de bedste også have en pæn del af den kage. Neymar ville også få en vanvittig kontrakt i Real og United, hvis han vælger at flytte der. Det er fint nok, at du har sådan moralsk og etisk tilgang til det, men du er heller ikke topatlet, så du aner ikke, hvordan livet er skruet sammen for dem.
Men det er jo stadigvæk klamt, at han hellere vil have 1 million om ugen, end måske 500.000 i United eller Real, hvor han kan spille spille igen i den bedste liga i verden eller den andenbedste i den engelske.

Men neymar har jo bekendt sin kulør, da han valgte PSG. Han vægter pengene højere end hans renomme.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster