Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

MessiPogba skrev:
Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Jeg gad virkelig godt se en psykolog lave en analyse af Mourinho. Manden er kæmpe narcissist.
Jeg læste også interviewet. Pinligt. For at redde sig egen r.. sviner han i virkeligheden sin arbejdsgiver, United, til ved at nævne, at han tidligere har slået United ud, så der er ikke noget mærkeligt i, at de er færdige i Europa. Er hans lommefilosofi. Patetisk.

Jeg skal også bare love for, at fans og kommentatorer på internettet giver Mou igen. Glæder mig allerede til at læse den spanske sportspresse i morgen. Gætter på at Mou får kniven.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

MessiPogba skrev:
Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Jeg gad virkelig godt se en psykolog lave en analyse af Mourinho. Manden er kæmpe narcissist.
Hans kone er psykolog det er det værste ved det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Jeg tror ikke, at intentionen er at være selvhævdende og selvfed. Pointen er vel snarere, at storklubber engang imellem lider skuffende nederlag, og så giver han to oplagte eksempler, hvor han selv var til stede. Det er en irrelevant pointe og en dårlig bortforklaring, men den slags er typisk blandt trænere som er lidt under pres.

Jeg er ærligt talt mere bekymret for hans svar på spørgsmålet om hvad der skal til for at United er tilbage blandt de otte sidste hold i Champions League: "Everything. Everything together." Manden har haft snart to år og brugt milliarder på nye spilere, men alt skal simpelthen ændres? Det er godt nok et sløvt svar.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Hvordan er stemningen efterhånden blandt United-fans? For mig har det virkelig virket som om, at han har haft stor støtte, fordi han i sidste sæson vandt 3 titler for dem, selvom en af dem er den engelske supercup.
Jeg tror ikke, at du kan finde én eneste United-fan som er tilfreds med den nuværende situation. Den spillemæssige fordærv, på trods af rekordstore investeringer, er i særdeleshed bekymrende. Så stemningen er rigtig dårlig.

Jeg tror dog ikke, at der er bred enighed om, hvad der skal ske fremover. Ifølge den her afstemning om Mourinho skal fyres eller ej er fansene ret splittet (men det er en ældre afstemning, så jeg forestiller mig, at en del har tabt modet siden da). Argumentet for at give ham mere tid er, at United er resultatmæssigt bedre end nogensinde tidligere post-Ferguson. Det er sandt. Men alt andet end resultaterne - og selv resultatet i går - nærmer sig Moyes-niveau, og jeg kan ikke forestille mig, at det pludselig skulle blive markant bedre. Tværtimod har United formentlig overpræsteret resultatmæssigt i denne sæson, og hvis marginalerne vender (eller De Gea smutter), så brager United ud af top 4.
MessiPogba skrev:Bare et tankeeksperiment. Havde United været 16 point foran City, hvis Pep var United-manager og Mourinho var City-manager?
Nej, så ville United være foran. Da de to trænere overtog City og United, var der 0 point mellem klubberne, og selvom City havde en bedre grundstamme med Silva, Aguero, De Bruyne, osv. og selvom City har brugt flere penge, så ville Guardiola have ført med United på nuværende tidspunkt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Jeg tror ikke, at intentionen er at være selvhævdende og selvfed. Pointen er vel snarere, at storklubber engang imellem lider skuffende nederlag, og så giver han to oplagte eksempler, hvor han selv var til stede. Det er en irrelevant pointe og en dårlig bortforklaring, men den slags er typisk blandt trænere som er lidt under pres.

Jeg er ærligt talt mere bekymret for hans svar på spørgsmålet om hvad der skal til for at United er tilbage blandt de otte sidste hold i Champions League: "Everything. Everything together." Manden har haft snart to år og brugt milliarder på nye spilere, men alt skal simpelthen ændres? Det er godt nok et sløvt svar.

Ja det kan egentlig også være det. Jeg synes bare det var lidt pudsigt, at han fremhæver lige præcis de to resultater. Det er typisk Mourinho for mig. Jeg har f.eks. aldrig forstået folk sige, at Mourinho kaster sig selv i ilden for at beskytte sine spillere. Min opfattelse af Mourinho er, at han vil gøre alt for at redde sig selv og sit brand. Anyways, der kan være tusinde grunde, så det du skriver giver mening.

Jeg er enig i, at det er mere bekymrende han siger det der, efter to år og så mange penge. Han har jo næsten fået alt, han har ønsket sig hos Man Utd. Jeg synes dog, at det her kunne være et forsøg på at lægge pres på Woodward og ledelsen i Man Utd, til at give ham 100% magt.

Der har f.eks været lidt rygter om at han vil af med Pogba til sommer. Jeg ved godt det bare er rygter, men Pogba og Mourinho virker ikke til at have det bedste forhold til hinanden. Jeg synes også det var tydeligt igår, at Pogba ikke er særlig motiveret for at spille under Mourinho. Ved begge mål negligerer han f.eks. sine pligter og dermed efterlader kæmpe rum, derefter kigger han bare på, gør ikke rigtig et forsøg på tilbageløb. Han virkede meget opgivende. Dernæst virkede han også ret så ligeglad, da han skulle slå de lange bolde. Det var i hvert fald så chokerende ringe, at jeg ikke kunne lade være at tænke, han ikke gør det her helhjertet. Man skulle tro, han nærmest gjorde det med vilje. Sådan er det nok ikke, men Pogba og Mourinho fungerer ikke, tror jeg.

Hvis Mourinho skal af med Pogba, Man Utds dyreste indkøb, så tror jeg han har brug for at ligge pres på Woodward, igår var måske et forsøg på det. Jeg vil slet ikke blive overrrasket over at Man Utd sælger Pogba til sommer, såfremt Mourinho bliver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Man kan ikke forvente andet fra folk som kommer fra Portugal.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Man kan ikke forvente andet fra folk som kommer fra Portugal.
Altså ligesom Semedo og Gomes hos os gør det, eller hvordan? :roll:
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
Lopezzz skrev:
Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Man kan ikke forvente andet fra folk som kommer fra Portugal.
Altså ligesom Semedo og Gomes hos os gør det, eller hvordan? :roll:
Undtagen dem fra Barcelona. Vi har en helt anderledes kultur i klubben
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Mourinho har også været i Barcelona.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Mourinho er en speciel type og ingen i Barcelona vil have noget som helst at gøre med ham igen. Hans svinestreg mod Tito glemmer jeg aldrig.
Ham, Ronaldo, Pepe, Carvalho, Figo, Coentrao er nok de største idioter der findes i fodbold og de kommer allesammen fra Putagal
MDCCCXCIX

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

zqa skrev:Mourinho har også været i Barcelona.
Klassikeren med El Traductor



Visca el Barça i Visca Catalunya

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Drømmescenariet

Barca v Roma
Liverpool v Sevilla
Juventus v City
Madrid V Bayern

Og hvis vi så lige trækker vinderen af Liverpool-kampen ;-)
Socio. no. 54.257

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Jeg kalder:

Barca vs Juventus
Real vs Bayern
City vs Roma
Liverpool vs Sevilla

Gid LFC snart får en svær lodtrækning. De har næsten ikke mødt europæisk modstand i mange år efterhånden.
At de så er røget alligevel ud viser bare hvor meget de stinker :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg vil så afgjort hellere møde Sevilla end Roma. Vi kender Sevilla rigtig godt, og har helt klart det mentale overtag indbyrdes. Roma er ikke nogen nem modstander, og jeg synes ikke de ligger specielt godt til os. De var ekstremt stærke i gruppespillet, og Shakhtar er altså også et rigtig godt hold at slå ud. Sevilla er helt klart min foretrukne modstander.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:Jeg vil så afgjort hellere møde Sevilla end Roma. Vi kender Sevilla rigtig godt, og har helt klart det mentale overtag indbyrdes. Roma er ikke nogen nem modstander, og jeg synes ikke de ligger specielt godt til os. De var ekstremt stærke i gruppespillet, og Shakhtar er altså også et rigtig godt hold at slå ud. Sevilla er helt klart min foretrukne modstander.
Helt enig. Foretrækker dog Roma over de andre hold, men Sevilla vil helt sikkert være optimalt. Kort rejsetid, indgående kendskab, og så skal vi kunne slå Sevilla over to kampe.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten og 11 gæster