14/3 FC Barcelona - Chelsea

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er jeg lettet over at vi endelig går ind til en kamp i CL med et udebanemål. Det må give noget ro at et evt chelski ikke er verdens undergang.

Det ville virkelig være friskt hvis Valverde startede med både dembele og ini. Så kunne vi presse dem helt tilbage. Men med hurtige spillere som hazard og willian så kan jeg godt forstå at han ikke gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Vi behøver ikke give dem for mange dødbold/hjørne i starten af kampen. Og hold så lige øje med ham Willian.

CFC kommer roligt ud, tror jeg. Som i første kamp. De venter vel på at vi dummer os.

Jeg håber, at stadion giver den gas! Spillerne skal bæres frem. Som i PsG returen.
Tror vi kommer til at give den gas med et formodentligt fuldsat Camp Nou. Jeg logede i hvert fald på i samme sekund som billeterne kom til salg på Barcelonas hjemmeside, men kom alligevel i kø som nr. 992. Fik dog billet.

Stemningen var fantastisk til PSG kampen, men det var den nu også til kampen mod Juventus. Selvom vi røg ud med 0-0 (efter 0-3 i Juventus), klappede vi taktfast i kampens døende minutter. Det var da en fantastisk opbakning.

Det er så meget sjovere at gå til fodbold, når publikum giver den gas. Det tror jeg på mod Chelsea, som allerede anses som en nyklassiker.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af !Option »

Conte udtaler at de vil gå efter at have bolden og spille deres eget spil.. Det skal jeg se før jeg tror det :roll:

Det bliver en hamrende spændende kamp, men jeg har en eller anden form for optimisme om at vi nok skal gå videre. Mht. startopstillingen syntes jeg den er virkelig svær! Jeg tror som mange andre også påpeger at Valverde vil gå efter kontrol over midten. Et bud på en opstilling kunne derfor være:

Mats
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Paulinho - Buss- Rak - Iniesta
Messi - Suarez

Der er i min optik 2 store spørgsmål til ovenstående opstilling:

1. Skal Paulinho overhovedet spille denne kamp?

2. Er Iniesta fit nok til at spille?

For at starte med Paulinho syntes jeg, at han med afstand har været vores ringeste mand på det seneste. Han stopper alt offensivt og fylder for lidt defensivt pt. Hvis vi skal gå efter kontrol på midten ser jeg faktisk hellere Andre Gomes spille pt... Det siger alligevel ikke så lidt :grin:

Mht. Iniesta er han vital at have med. Kan han ikke spille syntes jeg man skal gøre sig kraftige overvejelser om at bringe Dembele i spil fra start. Jeg er med på, at det er to forskellige typer spillere, men de er begge i stand til at skabe noget ud af ingenting. Det vil vi savne hvis ingen af dem spiller (I know, Messi er her stadig...)
Yderligere giver det ham også muligheden for at bygge på ifht. kampen mod Malaga.

Det bliver spændende at se hvad Valverde vælger!
Rey Abi!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Skydefinten »

Hazzard som falsk 9'er og Giroud med fra start, siger mine kilder :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har intet imod pau hvis han kommer ind centralt og spiller oppe med Messi og suarez. Der er han imo god. Men hvis han skal fungere som cm eller kant så går det ikke.

Jeg håber virkelig at dembele spiller men er ret sikker på at han starter ude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Tello »

Paulinho spillede godt mod Malaga fordi han havde en større frihed. Tror faktisk på, at Paulinho på den ene kant og Gomes på den anden ville være fint. Så kan Pau gå ned og danne en defensiv 3 mands midtbane med Rak og Busi når Chelsea angriber, og Messi kan trække tilbage/Pau kan blive hængende angriber når vi angriber. Gomes kan gå ned og agere anden højreback/støtte til Roberto når Chelsea angriber. Vores backs er hurtige nok til Willian og Hazard, men Gomes og Pau har fysikken til at bremse dem, og fuck om de får et klodset gult kort. På den måde når de ikke ned til vores bagerste zone. Så kan vi gå efter at stjæle den og skabe hurtige omstillinger. To hurtige mål også er Chelsea et blødende, åbent sår. Camp Nou skal give den hele armen i dag!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis der er nogen af jer, der ligesom jeg er tussegamle husker I måske børnesangen “Ti små cyklister” (der blev til ni, otte, syv osv.).

Vi kan forhåbentligt lave en lignende sang med Premier League holdene i CL efter i aften:
Det var fem, der var fire, der var tre, der var to fra PL.

Som de skriver på forsiden af SPORT: ¡FORÇA BARÇA!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

Spændt på holdopstillingerne. Hazard som falsk 9’er? Tør Valverde satse lidt og måske overraske Conte?

Er lidt bange for at vi stiller op med Ini, selvom han ikke er helt klar. Ved godt, at Valverde siger at han kun spiller, hvis han er 100% i orden, men han vil helt sikkert rigtigt gerne spille, så måske tager de chancen. Det er lige som set før. Faren er at han hurtigt må udgå, så vi allerede tidligt i kampen er nødt til at gøre brug af den første indskiftning. Og det kan gå hen og blive en hård og tæt kamp, hvor forlænget spilletid ikke er helt utænkelig. Vi bør kunne vinde, men Chelsea er en svær nød at knække.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af MessiPogba »

Det ville være lidt af en gave til os, hvis Hazard skal spille falsk 9'er. Jeg synes på ingen måder, det er optimalt at bruge ham sådan. Hazard er allerfarligst, når han kan være retningsbestemt, og han er lidt isoleret ude på kantne og kan afdrible sine modstandere og løbe i hullerne med fronten til mål.

Han er jo tidligere 10'er fra hans tid i Lille, men jeg synes ikke, at hans playmakerskills er så godt, at han er optimal som falsk 9'er.

Det skal vi altså udnytte gevaldigt, at Conte vil formindske sin klart bedste spillers betydning på kampen ved at placere hm som falsk 9'er.

Vi skal altså slå det her hold ud. Conte er på afveje, og Chelsea er i opløsning. Der er ingen undskyldninger, synes jeg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Norbit »

FCBSOCI skrev:
Skydefinten skrev:Vi behøver ikke give dem for mange dødbold/hjørne i starten af kampen. Og hold så lige øje med ham Willian.

CFC kommer roligt ud, tror jeg. Som i første kamp. De venter vel på at vi dummer os.

Jeg håber, at stadion giver den gas! Spillerne skal bæres frem. Som i PsG returen.
Tror vi kommer til at give den gas med et formodentligt fuldsat Camp Nou. Jeg logede i hvert fald på i samme sekund som billeterne kom til salg på Barcelonas hjemmeside, men kom alligevel i kø som nr. 992. Fik dog billet.

Stemningen var fantastisk til PSG kampen, men det var den nu også til kampen mod Juventus. Selvom vi røg ud med 0-0 (efter 0-3 i Juventus), klappede vi taktfast i kampens døende minutter. Det var da en fantastisk opbakning.

Det er så meget sjovere at gå til fodbold, når publikum giver den gas. Det tror jeg på mod Chelsea, som allerede anses som en nyklassiker.
Dog er det lidt irriterende, at vi ikke har et af de mest overdøvende stadions. Mange af dem der sidder på lægterne er turister, og derfor ikke rigtig "føler" for at råbe og synge med.
Jeg var nede og se første chl. kamp mod Juve, der var vel omkring 80.000 på stadion, og hvis det ikke var for de ultras der har fået plads bag det ene mål. Ville det være død sygt. Der burde være flere der råber og synger med (Ikke nødvendigvis som Besiktas, hvor hele stadion er besat af ultras).
Så jeg håber virkelig der bliver givet gas i aften!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:
FCBSOCI skrev:
Skydefinten skrev:Vi behøver ikke give dem for mange dødbold/hjørne i starten af kampen. Og hold så lige øje med ham Willian.

CFC kommer roligt ud, tror jeg. Som i første kamp. De venter vel på at vi dummer os.

Jeg håber, at stadion giver den gas! Spillerne skal bæres frem. Som i PsG returen.
Tror vi kommer til at give den gas med et formodentligt fuldsat Camp Nou. Jeg logede i hvert fald på i samme sekund som billeterne kom til salg på Barcelonas hjemmeside, men kom alligevel i kø som nr. 992. Fik dog billet.

Stemningen var fantastisk til PSG kampen, men det var den nu også til kampen mod Juventus. Selvom vi røg ud med 0-0 (efter 0-3 i Juventus), klappede vi taktfast i kampens døende minutter. Det var da en fantastisk opbakning.

Det er så meget sjovere at gå til fodbold, når publikum giver den gas. Det tror jeg på mod Chelsea, som allerede anses som en nyklassiker.
Dog er det lidt irriterende, at vi ikke har et af de mest overdøvende stadions. Mange af dem der sidder på lægterne er turister, og derfor ikke rigtig "føler" for at råbe og synge med.
Jeg var nede og se første chl. kamp mod Juve, der var vel omkring 80.000 på stadion, og hvis det ikke var for de ultras der har fået plads bag det ene mål. Ville det være død sygt. Der burde være flere der råber og synger med (Ikke nødvendigvis som Besiktas, hvor hele stadion er besat af ultras).
Så jeg håber virkelig der bliver givet gas i aften!
Men er det ikke en blanding af kulturen blandt Barcas fans, at de ikke kommer for at heppe, men for at blive underholdt af spillerne? Og så det faktum, at Barcelona er en stor turistattraktion, så der er også en del turister, der er på stadionet, som ikke bidrager det mindste til stemningen, men bare sidder musestille?

Det er jo det samme, man f.eks. ser hos Manchester United, som rent omdømmemæssigt er ligeså store som os, og de har også problemer med bl.a. alt for mange turister på stadionet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af De La Barça »

Tello skrev:Paulinho spillede godt mod Malaga fordi han havde en større frihed. Tror faktisk på, at Paulinho på den ene kant og Gomes på den anden ville være fint. Så kan Pau gå ned og danne en defensiv 3 mands midtbane med Rak og Busi når Chelsea angriber, og Messi kan trække tilbage/Pau kan blive hængende angriber når vi angriber. Gomes kan gå ned og agere anden højreback/støtte til Roberto når Chelsea angriber. Vores backs er hurtige nok til Willian og Hazard, men Gomes og Pau har fysikken til at bremse dem, og fuck om de får et klodset gult kort. På den måde når de ikke ned til vores bagerste zone. Så kan vi gå efter at stjæle den og skabe hurtige omstillinger. To hurtige mål også er Chelsea et blødende, åbent sår. Camp Nou skal give den hele armen i dag!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Enig i at Paulinho gjorde det bedre mod Malaga end ellers i den seneste tid. Han havde en mere central og offensiv rolle, som Piquenbauer også skriver at han fungerer bedre i, men han fungerer ikke rigtig som kantspiller.

Hvis Gomes og Pau spiller på hver sin kant, så går jeg ud fra at det bliver med Pau på højrekanten og i det tilfælde så får Gomes svært ved at hjælpe Roberto i defensiven.

Er også bange for at det ikke bliver kreativt med de to på hver sin kant. Så jeg håber inderligt Iniesta er klar. Ellers vil jeg næsten hellere have Gomes til venstre og Dembele til højre.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Lopezzz »

Skydefinten skrev:Så vi vil helst have at resultatet går vores vej, men ellers ligeglade! :cool:
Jeg tænkte på resultatet fra første kamp :razz: ...
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Iniesta and Dembélé will start against Chelsea. [cope]

Barça XI: Ter Stegen; Sergio R, Piqué, Umtiti, Alba; Busquets, Rakitic; Dembélé, Iniesta; Messi and Suarez [@HelenaCondis via cope]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af TimBolin »

Lets Go.

Chelsea tror jeg først vil satse far 60min+ af hvis den står 0-0 stadig.. Tror vi vinder 3-0 - 2x Messi og 1x Luis Suarez. :lol:
Més que un club

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster