Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:Tjek her for seværdigheder og spisesteder. For så vidt angår hoteller, så prøv at kigge rundt på Hotels, Booking, Trivago, Expedia, Secret Escapes og lignende, for at finde nogle forskellige muligheder og priser. Jeg mener også alle har en kortfunktion, så man nemt kan sikre sig, at man ikke ender med at bo i Cornellà.

Hvad er der galt med Cornellà, spørger Pique?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

thomasdario
Indlæg: 4
Tilmeldt: fre jan 26, 2018 12:01 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af thomasdario »

@Drake Jeg skal til Barcelona i start/midt april og har booket en lejlighed på 84m2 med en nice placering. Skrev en mail til ejeren som vendte tilbage med en reduceret pris på 725 euro for 5 dage, hvilket jeg synes er en ganske rimelig pris ift. placering og størrelse. http://www.casavaleta.com/en/holiday-ap ... -barcelona :venstre:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Drake »

thomasdario skrev:@Drake Jeg skal til Barcelona i start/midt april og har booket en lejlighed på 84m2 med en nice placering. Skrev en mail til ejeren som vendte tilbage med en reduceret pris på 725 euro for 5 dage, hvilket jeg synes er en ganske rimelig pris ift. placering og størrelse. http://www.casavaleta.com/en/holiday-ap ... -barcelona :venstre:
Lyder ganske fornuftigt og der da meget lækkert ud, og hvis man var nogle stykker der skulle dele det, så ville det være en super pris, men da vi har planer om at udforske byen så meget som muligt, så vi kommer ikke til at være særlig meget i lejligheden/hotellet :smile:

Men tak for dit input :glad: :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

Har folk erfaring med at rejse alene ned, og se Barcelona spille?

Jeg har et par fri dage i den sidste spille runde 19/20 Maj, og overvejer kraftigt at tage derned :)
Er metroen nem at tage?
Més que un club

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg har lige bestilt fly derned - Alene - fra 6-9 Maj. Egentlig bare for at komme ned og nyde byen igen, men sørme om ikke El Clasico spilles om aftenen 6.Maj!

Men synes bare du skal gøre det, hvis du har lyst! Metroen er nem at navigere rundt i, så det skal du ikke bekymre dig om.

Edit: Tog også alene ned i mit sabbatår, da jeg var 18 for at se sidste rundekampen mellem Barcelona og Atlético Madrid. Det var skønt!

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

PuyolErGud skrev:Jeg har lige bestilt fly derned - Alene - fra 6-9 Maj. Egentlig bare for at komme ned og nyde byen igen, men sørme om ikke El Clasico spilles om aftenen 6.Maj!

Men synes bare du skal gøre det, hvis du har lyst! Metroen er nem at navigere rundt i, så det skal du ikke bekymre dig om.

Edit: Tog også alene ned i mit sabbatår, da jeg var 18 for at se sidste rundekampen mellem Barcelona og Atlético Madrid. Det var skønt!

Tusind tak, trods mit elendige skoleengelsk burde jeg sagtens kunne navigere rundt :)

Har folk erfaringer med hoteller?
Eneste krav er at det skal være enkeltværelser :)

Hilsen Tim.
Més que un club

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Jeg har også været der alene - det kan helt klart også noget!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Alene og alene. Man har vel altid Estrella!

Tag afsted, Tim! Vil du bo ved stadion eller ved vandet?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg var der også alene i 5 dage for 2 år siden men jeg var ikke helt alene. Jeg tog min selfie stik og gopro overalt så jeg har nogen jeg kunne snakke med :glad:
Men hvis du vil møde ny folk og har det rigtig sjovt så vælg hostel og tjek om de har pub crawl. Det er crazy! :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

Skydefinten skrev:Alene og alene. Man har vel altid Estrella!

Tag afsted, Tim! Vil du bo ved stadion eller ved vandet?
Afstand til stadion - max 1 times tid fra stadion, men magter heller ikke at betale dyre domme for hotelværelse. pt kigger jeg på ibis Barcelona Cornella fra ca 1500 for 3 overnatninger.
Més que un club

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

Lopezzz skrev:Jeg var der også alene i 5 dage for 2 år siden men jeg var ikke helt alene. Jeg tog min selfie stik og gopro overalt så jeg har nogen jeg kunne snakke med :glad:
Men hvis du vil møde ny folk og har det rigtig sjovt så vælg hostel og tjek om de har pub crawl. Det er crazy! :cool:
Jeg er nok ikke bare så god til at sove i køjesenge og med andre, hvis jeg rejser alene :) Men det lyder crazy og fedt :)

Tak :)
Més que un club

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Hej Tim,

Det er supernemt at tage metroen og klart den hurtigste måde at komme rundt på. Et 10 turs kort koster €10,20 og så er du “kørende”.

Når du lander er det også nemt og billigt at komme til Barcelona Centrum med tog (RENFE) fra Terminal 2 eller Lufthavnsbus A1 fra terminal 1 eller A2 fra terminal 2. Det benytter jeg mig altid selv af. Det er både meget billigere og sjovere end med taxa, da du ser og oplever mere end når du bare drøner afsted i en taxa.

Hvis du overvejer at se El Clasico er det meget svært at få billetter, men man kan som regel være heldig at få en billet tæt på kampstart fx på La Rambla, hvor de har et officielt salgssted, ellers ved billetsalget ved Palau Blaugrana. El Clasico bør opleves een gang i livet. I min optik kan man sagtens vælge en “billig” billet, hvis budgettet i øvrigt rækker -for rigtigt billige er billeterne til El Clasico jo ikke. Desværre.

Du kan godt glæde dig. Barcelona er en fantastisk by (jeg har boet der og er fortsat forelsket i den).

God tur!

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

FCBSOCI skrev:Hej Tim,

Det er supernemt at tage metroen og klart den hurtigste måde at komme rundt på. Et 10 turs kort koster €10,20 og så er du “kørende”.

Når du lander er det også nemt og billigt at komme til Barcelona Centrum med tog (RENFE) fra Terminal 2 eller Lufthavnsbus A1 fra terminal 1 eller A2 fra terminal 2. Det benytter jeg mig altid selv af. Det er både meget billigere og sjovere end med taxa, da du ser og oplever mere end når du bare drøner afsted i en taxa.

Hvis du overvejer at se El Clasico er det meget svært at få billetter, men man kan som regel være heldig at få en billet tæt på kampstart fx på La Rambla, hvor de har et officielt salgssted, ellers ved billetsalget ved Palau Blaugrana. El Clasico bør opleves een gang i livet. I min optik kan man sagtens vælge en “billig” billet, hvis budgettet i øvrigt rækker -for rigtigt billige er billeterne til El Clasico jo ikke. Desværre.

Du kan godt glæde dig. Barcelona er en fantastisk by (jeg har boet der og er fortsat forelsket i den).

God tur!
Fedt fedt fedt, dejlig info :)
Més que un club

Brugeravatar
TimBolin
Indlæg: 30
Tilmeldt: søn feb 25, 2018 11:26 am
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af TimBolin »

Hey igen.

Med hensyn til billetter til kamp og evt rundvisning, er det så print selv tickets? :)
Més que un club

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Udover de gange hvor jeg har købt direkte fra billetkontoret og dermed fået en 'rigtig' billet, så har jeg altid printet ud. Det er dog muligt at downloade dem til telefonen og vise den via en app. Man kan vist se det, når man bestiller billetten inde på hjemmesiden.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster