Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Pogba er simpelthen så ringe. 89 % flash

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Det er fedt, det her. Spaniens nr. 9....erhmmm 5.
Senest rettet af Skydefinten tirs mar 13, 2018 11:43 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det er hvad der sker, når man skifter Fellaini ud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Real trækker uden tvivl roma eller sevilla i næste runde. Jeg håber dog at vi gør det... Hvis vi altså går videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg skriver det gerne igen. Det her Man Utd hold er ikke englands 2. bedste hold. Ja resultatmæssigt er de godt med, men jeg ser ikke noget fremtid perspektiv i det Mourinho har gang i.

Helt ærligt, Man Utd var på intet tidspunkt i nærheden af avancement i de to opgør. Her snakker vi om to kampe mod Sevilla, ikke Barca, Real, City, Bayern, men Sevilla.

Mourinho har haft resultaterne med sig, men spillemæssigt er dette hold meget langtfra de bedste hold. Jeg er ret sikker på Mourinho ikke har det der skal til, for at bringe Man Utd tilbage på toppen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Ha, ha United. De spillede med håndbremsen trukket. Helt fortjent at Sevilla gik videre, de var bedst i begge kampe. Stemningen på sportsbar her i Barcelona er næsten som hvis Barca havde vundet.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Hvordan fuck kan man, med de spillere som han har, spille så kedelig fodbold. Imagine Pep.. Og hvis han havde fået nogle af de samme indkøb med som hos City.

De Gea.
Walker. Smalling. Laporte. Mendy.
Bernardo Silva. Pogba. Sané.
Rashford. Lukaku. Martial.

Bare som eksempel. Fuuuck man..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rigtig fint med Roma og Sevilla videre... håber vi trækker Sevilla, så vi kan få 4 kampe mod dem: 1 x Liga, 2 x CHL, 1 x CdR.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Der er altså dygtige spillere i United, men det er Mourinho, der kvæler dem.

Hvad er det, han har brugt? 250-350 millioner pund, og de kan ikke engang slå et halvskidt Sevilla-hold ud, som endda i løbet af sæsonen har skiftet manager og lige tabt lidt skidt til Atletico og Valencia på hjemmebane?

Jeg lider med de United-fans, som skal se Mourinho stå for deres troppere. Det er jo helt vildt, hvordan han bare konsekvent nægter at spille fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Det sjoveste er, at vi siden gruppespillet igen, igen og igen har skullet høre om fem engelske hold videre mod tre spanske. Nu skal Barca bare gøre arbejdet færdigt i morgen.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

United var fysisk meget stærkere end Sevilla, men Sevilla var flere klasser United teknisk og måske endda også taktisk.

Ufatteligt så kedelig fodbold United spiller, thanks to Mr. special-one. Fodbold er en del af underholdningsindustrien, men så længe “vores” hold vinder kan vi leve med det et stykke af vejen, hvis “vores” hold spiller kedeligt. Problemet for United er, at de spiller dræbende kedeligt og ikke vinder en skid. Mon Mourinho’s job er i fare?

Godt jeg ikke er United fan. Engang var de garant for underholdende fodbold, men nu...

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Romelu Lukaku has one goal this season against the top six PL sides.

Wissam Ben Yedder has *five* despite playing in a different country.
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Hey, Flax.

Hvordan er stemningen efterhånden blandt United-fans? For mig har det virkelig virket som om, at han har haft stor støtte, fordi han i sidste sæson vandt 3 titler for dem, selvom en af dem er den engelske supercup.

Der må da snart opstå et oprør blandt United-fans, gør der ikke?

Bare et tankeeksperiment. Havde United været 16 point foran City, hvis Pep var United-manager og Mourinho var City-manager? City har en uhyggelig offensiv, men jeg synes altså også, at United har dygtige spillere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Mourinho bliver mere og mere pinlig. Endnu engang vil han gøre alt for at redde sig selv. Nu vrøvler han om, at han har slået Man Utd ud på Old Trafford, da han var træner for Porto og Real. Altså han fremhæver sig selv, og samtidig mener han jo, at det er ikke så chokerende alligevel.
Jeg gad virkelig godt se en psykolog lave en analyse af Mourinho. Manden er kæmpe narcissist.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster