Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Real burde gå efter Dybala og Hazard. Kom af med Bale og Benz. CR på toppen, Hazard på højrekanten og Dybala på venstrekanten. Det vil være et rigtig godt angreb. Hvis de så køber en angriber til bænken, som kan give de der 12-15 mål, så vil det være et ret komplet hold.
Dybala på venstre og Hazard på højre, what? Dybala var meget højre kant i Palermo, og det er også der, at han er bedst, så han kan skære ind, hvis han absolut skal spille kant. For mig er han dog bedst centralt, så måske lidt falsk 9'er? Ha ner jo ikke noge in and out kantspiller, som vil holde bredden.

Og Hazard har i alle hans Chelsea-dage, pånær denne sæson, været venstre kant, så de to burde du nok hellere bytte om.

Men jeg synes på ingen måder, at Ronaldo skal være spidsangriber. Han er i min verden slet ikke god nok som opspilstation, når han hgar ryggen til målet og tage de nødvendige slåskampe længere nede på banen. Han er mere en dybdeløber, så han kan være retningsbestemt. Nok derfor man stadigvæk har Benzema i Real til trods for at han skal igennem helvede for at kunne score noget som et simpelt tap-in-mål for tiden.

Hvis du i de senere år har set Portugal, hvor Ronaldo sommetider har spillet spidsangriber, indtil Andre Silva brød igennem for dem, så var Ronaldo helt og aldeles lost som spidsangriber. Han viste store mangler der. Han er bedst, når han kan flagre rundt og søge dybden og ikke være så centralt placeret.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Dybala på højrekanten og Hazard på venstre, selvfølgelig. Havde overset det, da jeg skrev det.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Real burde gå efter Dybala og Hazard. Kom af med Bale og Benz. CR på toppen, Hazard på højrekanten og Dybala på venstrekanten. Det vil være et rigtig godt angreb. Hvis de så køber en angriber til bænken, som kan give de der 12-15 mål, så vil det være et ret komplet hold.
Dybala på venstre og Hazard på højre, what? Dybala var meget højre kant i Palermo, og det er også der, at han er bedst, så han kan skære ind, hvis han absolut skal spille kant. For mig er han dog bedst centralt, så måske lidt falsk 9'er? Ha ner jo ikke noge in and out kantspiller, som vil holde bredden.

Og Hazard har i alle hans Chelsea-dage, pånær denne sæson, været venstre kant, så de to burde du nok hellere bytte om.

Men jeg synes på ingen måder, at Ronaldo skal være spidsangriber. Han er i min verden slet ikke god nok som opspilstation, når han hgar ryggen til målet og tage de nødvendige slåskampe længere nede på banen. Han er mere en dybdeløber, så han kan være retningsbestemt. Nok derfor man stadigvæk har Benzema i Real til trods for at han skal igennem helvede for at kunne score noget som et simpelt tap-in-mål for tiden.

Hvis du i de senere år har set Portugal, hvor Ronaldo sommetider har spillet spidsangriber, indtil Andre Silva brød igennem for dem, så var Ronaldo helt og aldeles lost som spidsangriber. Han viste store mangler der. Han er bedst, når han kan flagre rundt og søge dybden og ikke være så centralt placeret.
Holder fast ved, at CR på toppen, Hazard på venstre og Dybala på højre. Det vil være et rigtig godt angreb.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Er CHL værd at se i dag?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Tello skrev:Er CHL værd at se i dag?
Jeg er ret sikker på, at United mod Sevilla bliver en vild, vild kamp, hvor der kommer rigtig mange fede clearinger og lange afleveringer fra Uniteds forsvarsspillere og måske endda et mål!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

That makes me moist!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Please Sevilla, prøv nu at være til nytte, bare denne ene gang..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Fucking Luis Muriel skal jo bruge 100 chancer for at få den i mål 1 gang.. Kæmpe fiasko han har været for Sevilla.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Det skrækkeligt hvor lidt kvalitet der er i alt, som Sevilla foretager sig, når de nærmer sig United's målfelt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Ikke den værste start for Sevilla. N'zonzi er virkelig startet godt. Det er vildt hvor meget plads der er for Sevilla i mellemrummet mellem Uniteds forsvar og midtbane. Fellaini og Matic har ikke meget at skulle have sagt lige nu. Det kan også ses, at United mangler en kontrollør på den der midtbane. Og så må det også være lidt bekymrende hvor annonym Sanchez igen er. Der er godt nok meget der hænger på Lukaku.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Dommeren er jo helt væk.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Muriel ud.

MU ejer ikke genpres under Mou. Så passive.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Muriel får CR7s spildprocent, hvad angår skud. pr. mål til at ligne van Nistelrooy. Den mand kan jo ikke score.

Please, Sevilla. Slå nu Mourinho ud.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det her sevilla hold er fuld af chokers.. Hvad fanden var det der? Jeg savner de gamle dage med Luis Fabiano, Kanouté, Diego Capel og den gamle Jesus Navas, selvom de var en sand pain in the ass at spille imod. Selvfølgelig Christian Poulsen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Så kom Roma også foran. Vores modstander i næste runde!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster