Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:
Kubala skrev:4-2-3-1, der mangler sgu ikke nogen spillere?
Fem spillere til de fire offensive positioner ;) .. en af dem kunne selvfølgelig spille på den dybe CM. Meeen.
Aha, ja. Havde også Demb som udskifter, så det.

Busi, Raki
Griez-Messi-Cou
Suarez.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Mats
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Rak - Bussen - Coutinho
Messi
Griez - Suarez

subs: Dembele, Paco, (Iniesta), Arthur, Semedo, Mina (Digne/Gomes/Alene ???)
en bevægelig trident. Når Messi trækker frem, trækker Griezmann ud mod højre, Suarez mod venstre og hvis Messi ligger bolden til side kan begge sparke første gang med det gode ben

Jeg ved ikke hvorfor men jeg forestiller mig dette godt kunne være Iniestas sidste sæson på topplan. Enten skifter han til sommer, eller også får han en Xavi rolle med under halvdelen af kampene

om 2 år:
Mats
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Arthur/Roberto - Bussen - Coutinho
Griez - Messi - Dembele

Jeg kan sagtens se ide i købet af Griezman både nu og på sigt. Han arbejder altså stenhårdt og passer derfor perfekt til Valverde da vi får en angriber der arbejder bagud i banen. Og på sigt kan han tage over for Suarez og/eller Messi. Han skaber også mere plads til Messi med sit løbearbejde

På sigt HVIS Semedo bliver førstevalg kan Arthur og Roberto slås om Rak's plads, og Roberto kan agere backup for Semedo. Hvis Semedo IKKE slår igennem, så Roberto på HB og Arthur på Rak's plads

For første gang længe synes jeg ledelsen begynder at handle fornuftigt og til spillere der umiddelbart passer systemet i Arthur og Griez fremfor Deulofeu og Gomez . Selvfølgelig spillere af anden kaliber men vigtigst af alt spillere der PASSER systemet og typen der kan spille i Barca hvad alt det nu indebærer

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Enig! Vi er gået fra at være doomed i sommers til at have en af de bedste og mest spændende trupper i verden. Rigtig godt arbejde!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mina er vel den eneste der ikke lige passer så godt ind
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor gør han ikke det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SpillerSomMESSI skrev:Mina er vel den eneste der ikke lige passer så godt ind
Kan god forstå din tvivl, da jeg også havde/har den, ud fra hans statur og bevægelser liger han ikke en Barca spiller, men jeg synes han havde en god kamp da han startede inde, og ud fra den synes jeg enlig han passer godt ind.

Men vi skal selvfølgelig se flere kampe med ham, før vi kan bedømme det ordenligt, men det virker lovende ind til videre, selv om han umiddelbart ikke ligner en Barca spiller :smile:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Hehe ikke rigtigt ;-) IMO handler det meget mere om spillerne end systemet. Når vi spiller med cou og dembele f.eks. så er det ligemeget om vi spiller 4-4-2 da vi offensivt vil gribe det anderledes an.

Men i det hele taget så mener jeg ikke at valverde som sådan har nogen tilknytning til 4-4-2. Det var det system som passede os bedst men med tiden vil det ændre sig (offensivt). Defensivt bliver det 4-4-2 da der skal være plads til at Messi og suarez ikke laver så meget.
Har du en træner uddannelse der gør du har en større viden end andre, der gør at du skriver, ikke er rigtigt? i stedet for at du ikke synes det er rigtigt eller ikke er enig, I det mindste er der en blinke smilie ;-) Tænker vi begge er sofatrænere og man har forskellige meninger om hvad man synes der er rigtigt og forkert, uden at have en stor faglig viden :smile:

Jeg er enig i at det kommer meget an på spillerne hvordan løbemønstrene er, og det kommer automatisk også til at blive mere offensivt når vi spiller med både Dembele og Coutinho på kanterne. Men synes stadig det bliver lidt fladt og statisk på midten da rollerne er lidt anderledes i for hold til en 4-3-3 både offensivt og defensivt.
Men håber du har ret i at ændre sig med tiden offensivt, men også defensivt så vi ikke nødvendigvis behøver at forsvare i en 4-4-2.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg skrev ikke rigtigt fordi du spurgte om jeg forstod hvad du mente...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Jeg skrev ikke rigtigt fordi du spurgte om jeg forstod hvad du mente...
Sorry. Jeg misforstod det, det gik først op for mig noget tid efter jeg skrev det, og kunne godt se det ikke var det du mente ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ratti.html

Jeg tror ikke at han overhoved er til salg, men hvis det passer så håber jeg fandeme ikke er at det rigtigt at vi ikke er interesseret!! :mad:

Jeg vil hellere have Verratti ind Griezmann, hvis valget stod i mellem dem til sommer.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ratti.html

Jeg tror ikke at han overhoved er til salg, men hvis det passer så håber jeg fandeme ikke er at det rigtigt at vi ikke er interesseret!! :mad:

Jeg vil hellere have Verratti ind Griezmann, hvis valget stod i mellem dem til sommer.
Veratti skal blive væk. Han havde muligheden i sommers. Nu må han rådne i PSG. Kæmpe klovn, alt var på plads, og pludselig skifter han mening. Vi skal ikke have en spiller der er skitzo på det niveau og som oveni købet har Mino Raiola som agent.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Synes det er fedt at vi viser nosser, og siger nej. Vi blev spyttet i ansigtet big time.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg synes bare at vi virkelig godt kunne bruge en spiller som ham, og som jeg ser det så findes der ikke andre der kan det samme på det niveau. Så derfor synes jeg vi skal gå efter ham hvis vi har muligheden.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Drake skrev:Jeg synes bare at vi virkelig godt kunne bruge en spiller som ham, og som jeg ser det så findes der ikke andre der kan det samme på det niveau. Så derfor synes jeg vi skal gå efter ham hvis vi har muligheden.
Verratti har i to sæsonsafgørende episoder mod Real i denne sæson i begge kampe og i kampen på Camp Nou mod os lignet alt andet end en kommende verdensstjerne.

Værst var det mod Real over de her to kampe. Han var virkelig ringe. Ikke engang en midtbane, som ikke engang bestod af Kroos og Modric, kunne han dominere. Han var helt væk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Norbit skrev:
Drake skrev:http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... ratti.html

Jeg tror ikke at han overhoved er til salg, men hvis det passer så håber jeg fandeme ikke er at det rigtigt at vi ikke er interesseret!! :mad:

Jeg vil hellere have Verratti ind Griezmann, hvis valget stod i mellem dem til sommer.
Veratti skal blive væk. Han havde muligheden i sommers. Nu må han rådne i PSG. Kæmpe klovn, alt var på plads, og pludselig skifter han mening. Vi skal ikke have en spiller der er skitzo på det niveau og som oveni købet har Mino Raiola som agent.

Han havde tydeligvis ikke muligheden, da PSG under ingen omstændigheder ville sælge.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster