André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af !Option »

Kubala skrev:Synd for ham, det er klart, men med sådanne udtalelser, så har han ikke det, der skal til for at spille i Barca, eller? Er det ikke lidt karriere graverende udtalelser?
Jo det er svært at se som andet end svaghedstegn...
Rey Abi!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

!Option skrev:
Kubala skrev:Synd for ham, det er klart, men med sådanne udtalelser, så har han ikke det, der skal til for at spille i Barca, eller? Er det ikke lidt karriere graverende udtalelser?
Jo det er svært at se som andet end svaghedstegn...
Jep, også min første tanke. I de større klubber bør psyken være stærkere.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Guardiola »

Enig. Det er sympatiske udtalelser, men ikke nogle, der gør ham til en bedre spiller. Det mentale er enormt vigtigt for at præstere på højeste niveau, og det er svært at vide hvad man får, ved købet af en ung spiller. Et salg virker som det bedste, for begge parter. Modgangen han har oplevet i Barca, bør styrke ham i forhold til næste klub. Du skal kunne leve med kritik, hvis ikke du præsterer i en topklub, og at de andre på samme position, foruden at være holdkammerater også er store konkurrenter. Hans udtalelser lyder depressive, desværre, det skal klubben tage alvorligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser det ikke som et svaghedstegn. Tværtimod tror jeg der er rigtig, rigtig mange atleter der lider af den slags problemer (kevin love og derozan har lige udtalt sig om hhv angst og depression f.eks.).

I fodbold er der dog ikke mange der snakker om den slags, udfra hvad jeg ved, så godt at gomes gør det. Jo hurtigere fans forstår at spillere er mennesker og ikke robotter jo bedre. De hører når der bliver buhet og der kommer tilråb fra fans. De er heller ikke sparet for sociale medier osv hvor de får tæsk.

Kritik er ok men det gomes har oplevet er latterligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Guardiola »

Men du kommer ikke uden om, at det er eksamen hver eneste dag i en topklub, der vil være et psykisk hårdt arbejdsmiljø. Sådan er det, når klubben ikke vil acceptere at være nr 2, de største talenter, penge og egoer er samlet. Du får 50 millioner om året, men med disse følger også at folk har en offentlig mening om dig. Det skal du kunne leve med. Ja, det er noget svineri at råbe buh efter egen spiller, men har ærlig talt svært ved at have ondt af en 22-årig, der lever det liv. Jeg synes et hvis grad af "tag dig sammen" er på sin plads, faktisk. Kæmp endnu hårdere, og modbevis kritikerne

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Og der er jeg fuldstændig uenig. Han er nemlig kun 22 år og blev købt af klubben. Hvis man er utilfreds så ret det mod klubben. I stedet for at se på en gut der tjener mange penge så ser jeg en gut der har fået opfyldt sit største ønske og i stedet for at det har været en positiv oplevelse så har det ødelagt ham. Ikke bare har han fundet ud af at han ikke er god nok - han får også tæsk for ikke at være god nok.

Det er lige præcis sådan noget der gør at jeg kommer i tvivl om dembele bliver en succes hos os. Der er ingen medfølelse eller forståelse. Det er bare en ung spiller der tjener kassen og ikke gør det godt nok. Kæmp lige lidt mere. Lidt for macho imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Gomes er 24 og bliver 25 til juli.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Ronaldinho »

Kubala skrev:Gomes er 24 og bliver 25 til juli.
Tror han mener han var 22 da han blev købt.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Det gjorde jeg ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Guardiola »

Hvis han ikke er god nok, så hører han bare ikke tili klubben. Harsh but True. Kun Gomes kan modbevise dette. Der hjælper ikke at pive... som en af mine venner sagde da vi var 9 og på udlandstur, 'don't piv, come on'

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

De her sætninger er bekymrende. En ting er at leve med presset, noget andet er, om man føler sig god nok til klubben, hvilket disse sætninger tyder på, at han ikke gør:
”Jeg lever fint med presset, men ikke med det, der kommer fra mig selv”, siger André Gomes og fortsætter:

“men i kampene har jeg en dårlig følelse. Jeg tænker mange negative tanker, og jeg tænker på, hvordan jeg kan gøre det bedre”.

“Jeg tillader ikke mig selv at slippe af med de frustrationer, jeg har”

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Ronaldinho skrev:
Kubala skrev:Gomes er 24 og bliver 25 til juli.
Tror han mener han var 22 da han blev købt.
Aha, ja. Men nu er han 24 og ser nu til at være knækket. Det er jo ikke særlig opløftende, hvis han har tænkt sig at have en fremtid i klubben.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Iniesta om nogle af de psykiske problemer han har haft.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Gomes har desværre ikke samme talent, som Ini havde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Nej men ini blev så heller ikke angrebet på samme måde af fansene. Han fik mere "ro" til at komme sig.

Jeg ved ikke hvad det kan/kunne blive til med gomes men det er ærgerligt at han aldrig har fået den tid han skulle. Han er blevet en form for syndebuk. Jeg håber at fans tager det til sig og hører når spillere udtaler sig om den slags. For selvom man ikke tror det påvirker så gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster