Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

2 mere og så er der rigtig fest på Arsenal fan tv i aften!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Var der ikke engang konkrete rygter med os og Leroy Sane, eller husker jeg forkert? Der er godt nok fart i hans stænger. Han havde passet fint ind i Luchos direkte stil dengang, men okay, lidt for meget konkurrence dengang med MSN!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

phpBB [video]


Ham her er simpelthen noget af det sjoveste, jeg længe har set, hvad angår fodbold. Jeg forstår sådan ca. hvert 17. ord, han siger!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

City er ved at peake på det helt rigtige tidspunkt. Fuck noget vildt fodbold.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

https://www.bold.dk/video/?id=33178

Føj forhelvede en grim skade til Winston Reid mod Swansea i dag. Han er nok ude i mange, mange måneder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er spændt på at se om CFC vil stille sig ned og kigge fodbold på samme måde mod os. Det gør de vel.

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af De La Barça »

Skydefinten skrev:Jeg er spændt på at se om CFC vil stille sig ned og kigge fodbold på samme måde mod os. Det gør de vel.

Det ser da helt vildt ud. Spillerne ser fuldstændig opgivende ud.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Glory glory Man United!
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Liverpool er den eneste topklub, hvor startopstillingen kan og helt seriøst bør opgraderes med 5-6 spillere. Hvis de virkelig vil være med. 4 ud af 5 i forsvaret. Alle undtagen Van Dijk. Stort set hele midtbanen.. Man må håbe for dem, at Naby Keita blot bliver en af flere til sommer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Topklub? Lol. ;)
Men ja. Klopp udtalte også tidligere idag, at de skal bruge penge til sommer.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

De behøver ikke mere end 2-3 spillere. Jeg synes Klopp har gjort det ret godt. Nu skal de blive lidt mere stabile og så er de ret godt med.

I dag spiller de på Oldtrafford, og Man Utd har 2 skud på mål som de scorer på. Hvad har de ellers? Liverpool har 10 afslutninger, 13 hjørnespark over 60% boldbesiddelse osv. Man Utd er måske resultatsmæssigt Englands anden bedste klub, men spillemæssigt og det projekt de har gang i, så synes jeg absolut at Klopp og Liverpool, er dem som kommer tættest på Pep og City.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:De behøver ikke mere end 2-3 spillere. Jeg synes Klopp har gjort det ret godt. Nu skal de blive lidt mere stabile og så er de ret godt med.

I dag spiller de på Oldtrafford, og Man Utd har 2 skud på mål som de scorer på. Hvad har de ellers? Liverpool har 10 afslutninger, 13 hjørnespark over 60% boldbesiddelse osv. Man Utd er måske resultatsmæssigt Englands anden bedste klub, men spillemæssigt og det projekt de har gang i, så synes jeg absolut at Klopp og Liverpool, er dem som kommer tættest på Pep og City.
Så du kampen? United viste lige præcis, hvor store problemer Liverpool kan have, når Klopp bliver luret. Klopp har jo kun en plan. Rent taktisk er han jo ikke nogen haj. De der statistikker er malplaceret. Liverpool kom jo ikke frem til nogen store chancer.

Salah blev fuldstændig neutraliseret og viste igen, at han har altså begrænsninger.

Klopp skal altså begynde at udarbejde flere planer, når hans heavy metal fodbold ikke lykkedes, for det er i de her kampe, der afgør forskellen mellem trofæer og sekundære pladser for dem.

Keita bliver en gevinst for Liverpool, fordi han kan skabe tempo i spillet med hans raids, men de skal have bedre backs, selvom jeg synes ham Robertson har gjort det fint for dem. Men det er og bliver et problem, at deres midtbane er så svag. Can, Henderson, Oxlade, Milner er ikke et udvalg, der skaber resultater i den lange bane. Der mangler en dominerende spiller derinde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Nej jeg så ikke kampen, derfor skriver jeg om den :roll: :roll: :roll: :roll:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Nej jeg så ikke kampen, derfor skriver jeg om den :roll: :roll: :roll: :roll:
Fantastisk svar. Helt igennem gennemtænkt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Haha Jamie Carragher! Idiot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster