Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

SpillerSomMESSI skrev:
De La Barça skrev:Helt enig med Goaaal


Visca el Barça i Visca Catalunya

Vås...

Hvis titler ikke var afgørende for bdo ville Messi vinde den hvert år, da Messi scorer ligeså mange mål i sæsonen plus laver flere assists og generelt spiller 10 gange bedre en nogen anden...

Jeg forstår ikke hvilke kriterier i bruger for at tro Ronaldos mål i dag i ligaen gør ham til favorit til bdo?
Vrøvl ligefrem? Real er større favorit til Chl end Barca. Det kombineret med det faktum at “de rigtige” statistikker nu fortæller at Ronaldo i 18 har scoret flere mål end Messi (b’dor er kalenderår. Ikke sæson) gør at alt kører efter Ronaldos plan.

Ligaen er pisseligegyldig ift. b’dor

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Goaaal skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
De La Barça skrev:Helt enig med Goaaal


Visca el Barça i Visca Catalunya

Vås...

Hvis titler ikke var afgørende for bdo ville Messi vinde den hvert år, da Messi scorer ligeså mange mål i sæsonen plus laver flere assists og generelt spiller 10 gange bedre en nogen anden...

Jeg forstår ikke hvilke kriterier i bruger for at tro Ronaldos mål i dag i ligaen gør ham til favorit til bdo?
Vrøvl ligefrem? Real er større favorit til Chl end Barca. Det kombineret med det faktum at “de rigtige” statistikker nu fortæller at Ronaldo i 18 har scoret flere mål end Messi (b’dor er kalenderår. Ikke sæson) gør at alt kører efter Ronaldos plan.

Ligaen er pisseligegyldig ift. b’dor
Alt andet end chl er jo også totalt fiasko for Real...

Vås, siger jeg, fordi Ronaldo ikke er favorit til DdO. Hvis ikke Real vinder CHL har Ronaldo 0 % chance.. med mindre Portugal vinder VM

Hvis Real ikke vinder CHL og Barca heller ikke, så er Messi da klart favorit ik?
Messi er topscorer i ligaen, Barca vinder højst sandsynligt the double... hvad har Ronaldo overhovedet lige nu?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Messi med La liga og CdR modsat CR med CL, så har Messi stadig en god chance for BdO.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

SpillerSomMESSI skrev:
Goaaal skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
De La Barça skrev:Helt enig med Goaaal


Visca el Barça i Visca Catalunya

Vås...

Hvis titler ikke var afgørende for bdo ville Messi vinde den hvert år, da Messi scorer ligeså mange mål i sæsonen plus laver flere assists og generelt spiller 10 gange bedre en nogen anden...

Jeg forstår ikke hvilke kriterier i bruger for at tro Ronaldos mål i dag i ligaen gør ham til favorit til bdo?
Vrøvl ligefrem? Real er større favorit til Chl end Barca. Det kombineret med det faktum at “de rigtige” statistikker nu fortæller at Ronaldo i 18 har scoret flere mål end Messi (b’dor er kalenderår. Ikke sæson) gør at alt kører efter Ronaldos plan.

Ligaen er pisseligegyldig ift. b’dor
Alt andet end chl er jo også totalt fiasko for Real...

Vås, siger jeg, fordi Ronaldo ikke er favorit til DdO. Hvis ikke Real vinder CHL har Ronaldo 0 % chance.. med mindre Portugal vinder VM

Hvis Real ikke vinder CHL og Barca heller ikke, så er Messi da klart favorit ik?
Messi er topscorer i ligaen, Barca vinder højst sandsynligt the double... hvad har Ronaldo overhovedet lige nu?

Altså bare lige så vi ikke taler forbi hinanden. Min personlige holdning er at det er en joke uden lige hvis Ronaldo vinder. Problemet er bare at det var en kæmpe joke allerede for 2 år siden, hvor Suarez uden diskussion skulle have vundet. Ligeledes sidste år hvor Messi uden tvivl skulle have vundet.


Hvis hverken Messi eller Ronaldo vinder CHL, så vinder den af de to der scorer flest mål i 2018 indtil afstemningen er ovre. Hvem af de 2 det bliver er svært at forudsige. Kommer an på roller på holdet og holdet.

Hvis Ronaldo vinder CHL, vinder Ronaldo B'dor, medmindre Messi vinder VM - hvilket han nok ikke gør

Hvis Messi vinder CHL, så vinder han nok B'dor ja. Men Barca vinder ikke CHL.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Alene mål afgør det ikke, langtfra faktisk. Hvis Barca vinder the double og Real ikke vinder C.L, hvorfor skulle han vinde prisen. Du forholder dig ikke til det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Visca El Barca skrev:Alene mål afgør det ikke, langtfra faktisk. Hvis Barca vinder the double og Real ikke vinder C.L, hvorfor skulle han vinde prisen. Du forholder dig ikke til det?

Hvorfor skulle han vinde prisen de sidste 2 år - en individuel titel - på trods for at have spillet uden for top 4 B'dor podiet begge år bare fordi Real vandt nogle titler? Jeg er blevet kynisk mht. B'dor. Jeg tror parametrerne tilpasser sig Ronaldo, fordi det er det hans bagland arbejder for. Læs: Ikke korruption men markedsføring og andre værktøjer man kan skrue på.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Goaaal skrev:
Visca El Barca skrev:Alene mål afgør det ikke, langtfra faktisk. Hvis Barca vinder the double og Real ikke vinder C.L, hvorfor skulle han vinde prisen. Du forholder dig ikke til det?

Hvorfor skulle han vinde prisen de sidste 2 år - en individuel titel - på trods for at have spillet uden for top 4 B'dor podiet begge år bare fordi Real vandt nogle titler? Jeg er blevet kynisk mht. B'dor. Jeg tror parametrerne tilpasser sig Ronaldo, fordi det er det hans bagland arbejder for. Læs: Ikke korruption men markedsføring og andre værktøjer man kan skrue på.

Ronaldo var pivringe i 2016, men Real vandt CHL og Portugal vandt EM
Ronaldo var pivringe i 2017, men Real vandt la liga og CHL
Uden de titler ville Ronaldo slet ikke være i betragtning til BdO
I år vinder Real ikke la liga, Portugal vinder ikke VM og Real vinder sandsynligvist heller ikke CHL.
Og i denne sæson har Leo outshinet og outscoret Ronaldo i de turneringer vi fører, så hvorfor skulle et par mål i ligaen i dag gøre Ronaldo til BdO?

Jeg forstår nada.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

SpillerSomMESSI skrev:
Goaaal skrev:
Visca El Barca skrev:Alene mål afgør det ikke, langtfra faktisk. Hvis Barca vinder the double og Real ikke vinder C.L, hvorfor skulle han vinde prisen. Du forholder dig ikke til det?

Hvorfor skulle han vinde prisen de sidste 2 år - en individuel titel - på trods for at have spillet uden for top 4 B'dor podiet begge år bare fordi Real vandt nogle titler? Jeg er blevet kynisk mht. B'dor. Jeg tror parametrerne tilpasser sig Ronaldo, fordi det er det hans bagland arbejder for. Læs: Ikke korruption men markedsføring og andre værktøjer man kan skrue på.

Ronaldo var pivringe i 2016, men Real vandt CHL og Portugal vandt EM
Ronaldo var pivringe i 2017, men Real vandt la liga og CHL
Uden de titler ville Ronaldo slet ikke være i betragtning til BdO
I år vinder Real ikke la liga, Portugal vinder ikke VM og Real vinder sandsynligvist heller ikke CHL.
Og i denne sæson har Leo outshinet og outscoret Ronaldo i de turneringer vi fører, så hvorfor skulle et par mål i ligaen i dag gøre Ronaldo til BdO?

Jeg forstår nada.
Okay, sidste indspark herfra. Pointen var blot at kriterierne for tildelingen af B'dor ikke er statisk. I de sidste par år har CHL været altafgørende. Men hvad med tidligere hvor Robben ikke vandt på trods af en treble? Min pointe var dermed blot at hvis Ronaldo bliver ved med at stat padde i 2018 og baglandet samtidig arbejder for hans sag, så tror jeg at han vinder. Urimeligt eller ej. Håber dog du får ret. Ses i kamptråden i aften ;-)

Edit: Ovenstående ift. casen hvor Real ikke vinder CHL. Casen hvor Real vinder CHL er så en separat case hvor jeg igen ser Real som større favoritter til at vinde CHL hvorfor jeg OVERALL vurderer at Ronaldo er ved at røve Messi igen.
Senest rettet af Goaaal lør mar 10, 2018 5:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Real Madrid

Indlæg af De La Barça »

@SpillerSomMessi

Jeg håber da heller ikke Cristina vinder den igen. For jeg vil give dig ret i, at alt peger på Messi (igen) i denne sæson. Men historien omkring kåringerne viser at det kan være lidt tilfældigt nogle gange. Med CL til Barça så KAN de ikke komme udenom Messi, men uden CL til Barça, så tror jeg kåringen er 50/50.

Kald pessimisme eller vås hvis du synes det er bedre.

(Edit) Jeg tror hverken Neymar eller de Bruyne har en chance format vinde den i år. I så fald er det i hvert fald de Bruyne, der har den bedste chance, da Manchester City stadig er i CL.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

"[Ronaldo] is from another galaxy," remarked Zidane post-match"


Igen. Markedsføring. Branding. Manipulering. Nu skal "Ronaldo er måske den bedste i verden, men Messi er fra en anden planet" dræbes.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Følger man Ronaldo fanboy logik, så må Benzema være en bedre fodboldspiller end Modric.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

RM har vist fået fat i Robert Lewandowski fra sommer 18. Ikke et dårlig køb.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det lyder dyrt og så har jeg meget svært ved at se ham spille sammen med Ronaldo.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det lyder måske åndssvagt men de kommer til at savne Benz. Lewan vil ikke affinde sig med at arbejde for Ronaldo som Benz har gjort det i flere år. Og de vil komme til at stå oveni hinanden i feltet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster