Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Og det er mandens skadeshistorik:

https://www.transfermarkt.com/mousa-dem ... eler/19368

Har skaderne virkelig holdt ham så meget tilbage? Det mener jeg sgu ikke. Han er bare ikke en klassespiller.
Vi må bare være uenige så. Jeg synes Dembele er en fantastisk spiller, der på dagen er helt ondskabsfuld at spille imod, men du ser ham som mere ordinær. :D
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Dembélé er en fantastisk spiller, når han rammer dagen. Man kan - såfremt man er interesseret - tjekke diverse teammates (eller hvad fanden de hedder)-videoer med Tottenham-spillere ud på Youtube. Stort set hver og én nævner Dembélé som deres 'players player'. Man finder næppe en mere komplet blanding af teknik og fysik i en midtbanespiller.

Det skal dog siges, at jeg heller ikke er tilhænger af et eventuelt Barça-skifte.
Robert Zimmerman

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Og det er mandens skadeshistorik:

https://www.transfermarkt.com/mousa-dem ... eler/19368

Har skaderne virkelig holdt ham så meget tilbage? Det mener jeg sgu ikke. Han er bare ikke en klassespiller.
Vi må bare være uenige så. Jeg synes Dembele er en fantastisk spiller, der på dagen er helt ondskabsfuld at spille imod, men du ser ham som mere ordinær. :D
Ja, det må vi. Det er dog en skrøne, at skaderne har holdt ham fra større ting i karrieren. Det viser historikken jo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Både spanske og brasilianske medier melder at vi er blevet enige med gremio om et køb af Arthur. Han kommer til i januar 2019.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Prisen lyder på 225 her og nu og 70 i klausuler.

Vildt at man ikke engang længere rynker på næsen over at betale eventuelle 295 millioner kroner for et talent, der spiller i Brasilien. Markedet er sgu blevet en fest.

Håber han er alt det, der troes om ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kan vi ikke bare give dem Paulinho i direkte bytte? ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

TV3 (spansk) melder nu også at griez handlen er på plads. De mener også at vide at Arthur handlen stort set er lukket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:TV3 (spansk) melder nu også at griez handlen er på plads. De mener også at vide at Arthur handlen stort set er lukket.
Øvvvvvvvvvvvv. Hellere Cou for Mbappé og så gem Griezmann pengene til Eriksen. Much better.

Men Griezmann er en fin trøst.

Griezmann, Suarez, Dembele, Messi, Coutinho og Iniesta. Det er 6 meget store navne og utrolige talenter. Vildt udvalg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/halil ... erson.html

Hvad går det enlig for Halilovic? Har vi en tilbageklausul på ham, og er han overhoved god nok til at hente ham tilbage?

Synes bare at han virkede til at have et kæmpe talent.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Vi har en tilbagekøbs på 10€mil. Han er ikke god nok og jeg tvivler på han bliver det.
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

zqa skrev:Vi har en tilbagekøbs på 10€mil. Han er ikke god nok og jeg tvivler på han bliver det.
Okay, det er ellers arveligt, da jeg godt kunne lide hans kvaliteter :?

Men så må vi håbe at Alena og Arthur (Hvis han kommer) kan få udfyldt deres talent og blive stamspillere for os :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Hvad er folket mest til - Hazad eller Griez? Der er rygter om nu, at Hazard har bedt om at blive solgt, så han koster måske i omegnen af Griezmanns 100 millioner euro eller lidt mere. Hvis Chelsea misser CL, så er det svært for dem at holde alt for meget på Hazard mod hans vilje.

Jeg vil hellere have Hazard. Især fordi jeg synes vi mangler en rendyrket kantspiller, som kan lidt af det samme som Messi. Nemlig det med at bare glide af på folk i ufattelig høj fart, og så kan han både kreere og score mål. Jeg synes, at Hazard er en bedre spiller end Griezmann.

Med Dembele, Coutinho, Hazard, Suarez og Messi, så har vi et frygtindgydende angrebsudvalg.

MAtS
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Roberto - Busquets
Messi - Coutinho - Hazard
Suarez

Og så kan de fire forreste flagre ligeså tosset de vil. Absurd offensiv.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Helt klart Hazard for mig også

Han vil passe så fint ind til spillet i de helt små rum, og han dribler næsten ligeså godt som Messi .

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »



En lille tråd om vores næste cm...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster