Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Guardiola »

Plot tvist. Ikke blot er jeres kæreste den samme. Jonas, emo, madbassen, 1899 er også en og den samme. Mes que un fight club

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Hende Løhde der. Hun måtte meget gerne få falde om og slå sig. Hold nu kæft en strigle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Bare rolig folk, alt det her bliver afblæst. Såå ingen strejke, ingen lockout, ingenting ;-)
MDCCCXCIX

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af ulrich »

Hvad baserer du det på?

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Det er sket før rigtig mange gange
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Hey drenge..

Er der nogle af jer, der kender til nogle apps til iPhone, som optager ens samtaler, da jeg skal bruge det til et større interview, jeg skal lave over telefonen til mit studieprojekt? eller har eventuelle fifs, hvordan jeg kan optage min samtale udover at have den på speaker og få min computer eller iPad til at optage? Vil gerne have sådan noget high quality shit, hvis nogen ved noget om dette!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Ronaldinho »

MessiPogba skrev:Hey drenge..

Er der nogle af jer, der kender til nogle apps til iPhone, som optager ens samtaler, da jeg skal bruge det til et større interview, jeg skal lave over telefonen til mit studieprojekt? eller har eventuelle fifs, hvordan jeg kan optage min samtale udover at have den på speaker og få min computer eller iPad til at optage? Vil gerne have sådan noget high quality shit, hvis nogen ved noget om dette!
https://ios.gadgethacks.com/how-to/reco ... d-0177940/

Bør virke. Så vidt jeg husker får man lyden med, når man optager sin skærm.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af A$AP »


Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Du har valgt et dårligt tidspunkt. Det ser nemlig ud til, at stort set hele Århus' befolkning også har valgt at gøre det lige nu!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

Har aldrig forstået hypen omkring Off White. Det er en strop, 3 slags snørrebånd og noget der ligner skrift med tusch. Der er mange, mange andre collabs som er federe.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Har aldrig forstået hypen omkring Off White. Det er en strop, 3 slags snørrebånd og noget der ligner skrift med tusch. Der er mange, mange andre collabs som er federe.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Air Max 97'eren collaben med Off White er fucking smooth, men ellers enig. Det er ganske neklet for vanvittigt, hvordan Virgil Abloh er blevet hyped med hans "The Ten"-collab med Nike.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:Har aldrig forstået hypen omkring Off White. Det er en strop, 3 slags snørrebånd og noget der ligner skrift med tusch. Der er mange, mange andre collabs som er federe.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Air Max 97'eren collaben med Off White er fucking smooth, men ellers enig. Det er ganske neklet for vanvittigt, hvordan Virgil Abloh er blevet hyped med hans "The Ten"-collab med Nike.
Fuldstændig. Der rygtes Ikea collab, der har været Vans, Timberland, Nike, Air Jordan, Moncler osv. Kan ikke mindes så hyped en designer. Eller, jo, måske ham fyren fra Vetements.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »


Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Der har været en del af den slags sager i de seneste par år. Det er ret vildt. Og det er ubehageligt at tænke på, hvad der mon så foregår i Pakistan.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lige præcis. Jeg sad og læste sagerne igennem i morges. Keighley, Newcastle, Peterborough, Rochdale, Halifax, Derby, Oxford, Aylesbury og Banbury var også alle med overvægt af gerningsmænd med pakistanske rødder. I Bristol var det retfærdigvis tretten somaliske mænd, så lidt somalisk berigelse slipper de nu heller ikke for. Det klart mest uhyggelige er dog, at det i Telford blev fejet under gulvtæppet i så mange år, selvom der var et hav af mennesker, der var klar over, hvad der foregik. I Rotherham bliver der i øvrigt også snakket om langt over 1.000 ofre. I Rochdale blev politiet gjort opmærksom på forbrydelserne i 2008 og i 2009, men Crown Prosecution Service valgte ikke at rejse tiltale, indtil regionen fik ny chefanklager i 2011; i øvrigt en førstegenerations britisk-pakistaner, der hedder Nazir Afzal, der kæmper indædt imod arrangerede ægteskaber, kvindelig omskæring, æresdrab, og hvad der nu ellers hører sig til pakistansk kultur.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster