4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Han vil bruge ligeså meget tid centralt. Han holder bedre i bolden end dembele og derfor ser jeg ham helst spille.

Jeg vil dog heller ikke sige noget til dembele. Eller gomes. Så længe vi vinder så er jeg faktisk pisse ligeglad med om Messi står og MAtS spiller angriber!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Omkring Costa:
Diego Costa’s record vs Barça (so far): Played 11, Won: 0, Drew: 5, Lost: 6. Goals: 0, Assists: 1.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Tror at Atl. Madrid vil dominere os fysisk. Derfor kan det blive ret afgørende, at vi får en dommer, der sætter sig i respekt. Desværre synes jeg, at der er en tendens til at spanske dommere har meget store ører og meget små øjne. Nå, uden indblanding fra Lahoz og Teabas kan det ikke gå helt galt.

Costa tiltrækker sig meget opmærksomhed, hvilket giver plads til Griezman. De to kommer til at volde Barca store problemer, frygter jeg. Desværre ser det desuden ud til, at vi møder AM på et tidspunkt, hvor de topper. Men når vi nu har smidt seks ud af 11 point til AM, vil jeg kun være tilfreds med en sejr.

Skulle vi tabe, så forspringet reduceres til to point, bliver alle kampe i La Liga pludselig vigtige - og uden at vi får mulighed for at hvile profiler. Det gør det svært samtidigt at præstere på topniveau i CL.

Derfor: Barca bør gå benhårdt efter tre point. Jeg tror, at vi vinder 2-1, og forventer en meget lige og tæt kamp. Det bør give os lidt ekstra, at kampen spilles på Camp Nou.

Vamos.
Visca el Barca.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Det ville lune med en 2-1'er.

Leo har en vane med at score i disse kampe og mod ATM. Lad det endelig fortsætte. Jeg kan dog ikke se, at ATM ikke scorer mod os.

Det ville være fedt hvis tilskuerne på stadion gav den gas i dag.

Jeg er meget spændt på om Dembele starter inde. Jeg tror det ikke.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg synes det skal overvejes, om ikke Own Goal skal have lidt spilletid igen.

Det bliver lidt af en manddomsprøve i dag. Glæder mig. ATM kommer til at gå hårdt til den, er sikker på de går all in efter en sejr. Suarez og Umtitis fysiske styrke bliver vigtigt i dag.

Håber på Mats, Roberto, Pique, Umtiti, Alba, Ini, Busquets, Rakitic, Coutinho, Messi, Suarez. Med Dembele som en vigtig joker, oppe i Valverdes ærme. Hvis loppen og kaninen lukkes ned... Unleash the Mosquito.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det er lang tid siden jeg har glædet mig så meget til en kamp! Og hvis den nu skuffer så er der smidt en røvfuld penge på atm så skuffelsen bliver lidt nemmere at klare...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Det er lang tid siden jeg har glædet mig så meget til en kamp! Og hvis den nu skuffer så er der smidt en røvfuld penge på atm så skuffelsen bliver lidt nemmere at klare...
Piquenbauer for dælen. Jeg har sagt, at du aldrig må oddse på Barcas modstander :glad: .

Håber dæleme, at du bliver lidt fattigere cirka kl. 18, når kampen fløjtes af. Sorry to say :? .

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør jeg også!

Men som sagt så mister jeg stort set altid penge på at oddse mod barca. Det er en rigtig dårlig forretning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Det gør jeg også!

Men som sagt så mister jeg stort set altid penge på at oddse mod barca. Det er en rigtig dårlig forretning.
Omvendt spillepsykologi [emoji6]

Jeg spiller en hel 10’er mod Barça hver gang.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:Det er lang tid siden jeg har glædet mig så meget til en kamp! Og hvis den nu skuffer så er der smidt en røvfuld penge på atm så skuffelsen bliver lidt nemmere at klare...
Sorry, men kommer sgu aldrig til at fatte det der. Lidt som at knalde uden om, fordi man er bange for at miste kæresten imo. Hvis Barca taber, kommer du til at sidde med et milligram af 'det er også ok, for jeg har vundet en masse penge'. Sådan bør det ikke være, efter min mening. Men ok, det er dine penge og dit tilhørsforhold, så skal selvfølgelig ikke gøre mig til herre. Men på den helt store karma-fordeling, tror jeg at der trækkes lidt fra Barcas vinderchancer for hvert sådant spil

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har gjort det i snart 10 år... Jeg vil mene at det ikke rigtigt har været skidt for holdet.

Men fred være med det. Generelt kommer jeg mig også ret hurtigt over en skuffelse alligevel så lidt ekstra penge betyder ikke det store.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af zqa »

Utroligt, at vi skal spille så tidligt. Vestegnen kalder jo. Vind lige
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Det er meget længe siden vi bankede Atletico med mindst 3 mål. Lad det ske i dag
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Utroligt, at vi skal spille så tidligt. Pestegnen kalder jo. Vind lige
/fixed ;)
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Det gør jeg også!

Men som sagt så mister jeg stort set altid penge på at oddse mod barca. Det er en rigtig dårlig forretning.
Omvendt spillepsykologi [emoji6]

Jeg spiller en hel 10’er mod Barça hver gang.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Du må være en meget fattig mand :grin: .

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster