4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Valverde ændringer vel ikke 4-4-2.

Han har forresten aldrig slået atm. 12 forsøg. Men nu har han jo Digne og Pau :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

I de sidste kampe har vi også spillet 4-3-3 og 4-2-3-1 offensivt. 4-4-2 er mere udgangspunktet defensivt og så bliver der justeret offensivt efter spillerne. Da vi ikke havde cou og dembele var 4-4-2 det mest brugte offensivt (enorm vægt på kontrol) men med dem klar så bliver der skiftet mere. Nok også fordi man forsøger at finde noget der virker da man indtil videre har været svingende med dem på banen. Her er det især vigtigt at holdet fatter at der er andre kreative spillere end Messi så alt ikke kun går gennem ham.

Da jeg skrev taktiske ændringer tænkte jeg mere på det defensive. Det har fungeret godt så det ville være underligt hvis det blev ændret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal da også lige have lidt stats. Så kan man bruge dem til det man vil.
Messi has scored 27 goals against Atlético Madrid (15 of them at Camp Nou)

Diego Simeone has never beaten Barça in 12 La Liga games (0W 4D 8L) as Atlético Madrid coach. Ernesto Valverde has never beaten Atlético Madrid in 12 attempts as a coach (Athletic Bilbao, Valencia, Barça)

Barça's record this season when playing at 16:15 after playing a game on a Thursday: 0W 2D 0L (At Espanyol 1-1; At Camp Nou against Getafe 0-0). Barça wil play their 7th game this season at 16:15
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana al vent »

En sejr vil give et solidt hul igen. Lad os håbe det går sådan!
Jeg bløder Blaugrana

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Gejst, angrebslyst, inspiration, vamos!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Goaaal »

Barca skylder simpelthen fodboldverden at smadre A. Madrid idag. Et hold der på 26 kampe kun har formået at score 45 mål skal simpelthen ikke spille med om en førsteplads i en liga. De spiller røvsygt i 6 ud af 10 kampe, decideret svinsk i 3 ud af 10 kampe og så ellers 1 enkelt kamp med godt spil.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Goaaal »

Costa får i øvrigt rødt i starten af 2. Halvvej

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Shit jeg glæder mig til i morgen! Det bliver sygt spændende!

Jo mere jeg tænker over jo mere tror jeg vi går med den dominerende 4-4-2. Om man vil det eller ej (underholdning osv) så er det med den vi har spillet det bedste fodbold med hensyn til resultater. Det kunne også tænkes at det er derfor man har taget gomes med fremfor vidal. Jeg ved dog ikke om det er nødvendigt at Pau eller gomes spiller eller om cou kan tage en kant med ini på den anden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Jamial »

Goaaal skrev:Barca skylder simpelthen fodboldverden at smadre A. Madrid idag. Et hold der på 26 kampe kun har formået at score 45 mål skal simpelthen ikke spille med om en førsteplads i en liga. De spiller røvsygt i 6 ud af 10 kampe, decideret svinsk i 3 ud af 10 kampe og så ellers 1 enkelt kamp med godt spil.
Jeg tænker, at de hellere må smadre A. Madrid i morgen. Ellers er jeg helt enig! :)

kklaus
Indlæg: 9715
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1272 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Jamial skrev:
Goaaal skrev:Barca skylder simpelthen fodboldverden at smadre A. Madrid idag. Et hold der på 26 kampe kun har formået at score 45 mål skal simpelthen ikke spille med om en førsteplads i en liga. De spiller røvsygt i 6 ud af 10 kampe, decideret svinsk i 3 ud af 10 kampe og så ellers 1 enkelt kamp med godt spil.
Jeg tænker, at de hellere må smadre A. Madrid i morgen. Ellers er jeg helt enig! :)
Tjo, men hvis de smadrer dem i dag, så bliver det måske nemmere at vinde kampen i morgen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

kklaus skrev:
Jamial skrev:
Goaaal skrev:Barca skylder simpelthen fodboldverden at smadre A. Madrid idag. Et hold der på 26 kampe kun har formået at score 45 mål skal simpelthen ikke spille med om en førsteplads i en liga. De spiller røvsygt i 6 ud af 10 kampe, decideret svinsk i 3 ud af 10 kampe og så ellers 1 enkelt kamp med godt spil.
Jeg tænker, at de hellere må smadre A. Madrid i morgen. Ellers er jeg helt enig! :)
Tjo, men hvis de smadrer dem i dag, så bliver det måske nemmere at vinde kampen i morgen.
Vi kan da bare sende et par cules og fyre fyrværkeri af i flere timer ved Atleticos hotel, så de ikke får sovet. Sydamerikanske tilstande, u feel me?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Goaaal »

Hahaha bare de gør det enten idag eller imorgen er det fint.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5438
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

................... stegen..................
Roberto.......pique......umtiti...alba
Coutinho...rakitic...busquets...iniesta
......messi.............suarez............
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Den er jeg med på! Håber virkelig at det bliver den opstilling!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Simpelthen ikke fan af Cou som højre. Det er ikke så naturlig for ham. Langt hellere Dembele inde så. Han har speed og bedre en-mod-en, hvis Atletico skulle parkere bussen, mens Cou sparker langt bedre end ham udefra og generelt normalt.

Jeg frygter Costa så meget i morgen. Han er farlig.

Og jeg frygter ikke Grizen så meget. Han har lige været on fire, og har alletiders mulighed for at virkelig vise sig frem i en meget, meget vigtig kamp, så forhåbentligt choker hna lidt som sædvanlig! Men Costa? .... Han er farlig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster