1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Valverde: "The difference is now 5 points. We are angry and we now have even more motivation to win against Atleti on Sunday."
Præcis! Vend det og tæsk atm!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Goaaal skrev:Messi og Suarez skulle i øvrigt have lov at løbe strafrunder fra nu af og til næste kamp for den chance de pisser væk i starten. Allerede der fik jeg bange anelser.
Det var hele kampen kogt ned til en situation. Elendigt.
Jeps. Det var ret sigende, nu hvor man kan se tilbage på kampen. Koncentrationen og indstillingen var der ikke
Nej og man ser det ret ofte i disse nemme kampe. Det er som om de ikke rigtigt tror de behøver at kæmpe for det. Og når dommeren så opfinder sådan et mål så skal man pludselig til at ændre indstilling i en kamp som man ellers kunne trille hjem uden den store indsats.

Det er skidt men set en mio gange før. Det kommer dog ikke til at ske mod atm.
Helt enig. Jeg er lige kommet hjem fra en skiferie. Faldt på børnebakken med min datter. Jeg koncentrerede mig ikke, som jeg gjorde på den sorte, hvor halvdelen var is i stedet for sne.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Min gevinst på 780kr i aften er blevet smidt på ATM mestre til odds 15

Suarez var Iøvrigt næsten ligeså dårlig som Paulinho når det kom til stykket.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig. Jeg er lige kommet hjem fra en skiferie. Faldt på børnebakken med min datter. Jeg koncentrerede mig ikke, som jeg gjorde på den sorte, hvor halvdelen var is i stedet for sne.
Hehe og det var, sikkert som med holdet i dag, stoltheden det gik mest ud over!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Helt enig. Jeg er lige kommet hjem fra en skiferie. Faldt på børnebakken med min datter. Jeg koncentrerede mig ikke, som jeg gjorde på den sorte, hvor halvdelen var is i stedet for sne.
Hehe og det var, sikkert som med holdet i dag, stoltheden det gik mest ud over!
Ja. Og svarer meget godt til, at børnebakken kun havde et skud på mål. Vi rejser os igen, det er jeg sikker på. Det her var ikke holdet i en normal præstation, langt fra

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er overhovedet ikke urolig. Det var bare en lortekamp. Man forsøgte at rotere og når indstillingen heller ikke er der samt man har en dommer imod sig så glipper det.

Det er helt normalt at vi smider point i denne periode - det har vi altid gjort. Fanden bliver dog altid malet på væggen alligevel. Men sådan er det nok bare at være barcafan. Vi er mere glasset halvt tomt fremfor halvt fyldt fans.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er stadig i Barcas hænder, altså mesterskabet. Pointtabet i aften var bare ikke optimalt, for det giver Atleti nogle muligheder, som ikke havde været der, hvis man havde vundet, og det er nok det værste ved det. Dumt, men altså, der er ikke noget at gøre. Nu skal man være fuld fokuseret og koncentreret mod Atleti, så skal det nok gå.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Det er stadig i Barcas hænder, altså mesterskabet. Pointtabet i aften var bare ikke optimalt, for det giver Atleti nogle muligheder, som ikke havde været der, hvis man havde vundet, og det er nok det værste ved det. Dumt, men altså, der er ikke noget at gøre. Nu skal man være fuld fokuseret og koncentreret mod Atleti, så skal det nok gå.
Jeg tænker at vi nu er i en situation hvor begge hold et eller andet sted kan leve med et x på søndag. Atm vil stadig være hamrende bange for at tabe (8 point og dårligere indbyrdes er meget) men de vil måske tage deres chance med 5 point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Godt jeg valgte Kendrick og hans kinky video, fremfor denne kamp!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Godt jeg valgte Kendrick og hans kinky video, fremfor denne kamp!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Kinky video? Do tell.

Og ja det skal du være glad for!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Det er stadig i Barcas hænder, altså mesterskabet. Pointtabet i aften var bare ikke optimalt, for det giver Atleti nogle muligheder, som ikke havde været der, hvis man havde vundet, og det er nok det værste ved det. Dumt, men altså, der er ikke noget at gøre. Nu skal man være fuld fokuseret og koncentreret mod Atleti, så skal det nok gå.
Jeg tænker at vi nu er i en situation hvor begge hold et eller andet sted kan leve med et x på søndag. Atm vil stadig være hamrende bange for at tabe (8 point og dårligere indbyrdes er meget) men de vil måske tage deres chance med 5 point.
Ja. De er nok stadig desperate, men måske lidt mindre desperate. De vil prøve på at gå efter sejren på et tidspunkt i kampen og her skal man straffe dem. Der er i hvert fald ikke råd til koncentrationsfejl i kampen fra begge mandskaber. Man skal spille tæt på en perfekt kamp, så vil man få sig et fint resultat.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Den bliver taktisk. Men jeg tror at atm vil stå længere tilbage end de ville hvis vi var oppe med 7.

Tror virkelig det bliver en god kamp. Og jeg tror sgu vi vinder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Nå men, Kendrick var god.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Den bliver taktisk. Men jeg tror at atm vil stå længere tilbage end de ville hvis vi var oppe med 7.

Tror virkelig det bliver en god kamp. Og jeg tror sgu vi vinder.
Jo, det vil de, men de vil også prøve på et tidspunkt. 5 point er heller ikke godt nok. De bliver nødt til at tage sagen i egen hånd. Med 7 ville de selvfølgelig angribe endnu mere, det er klart, som sagt. Og ja, det bliver taktisk. Ved ikke, om det bliver en god kamp, men det bliver en intens og grim kamp. Jeg tror, at folk herinde vil koge over, for Atleti vil gå til den. Tror på svinsk spil.
Senest rettet af Kubala fre mar 02, 2018 1:16 am, rettet i alt 2 gange.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Tror at vi får en helt anderledes tændt hold at se mod Atl. Madrid. Havde vi fortsat haft 7 points forskel, havde jeg sagtens kunne leve med en uafgjort på Camp Nou. For at Atl. Madrid ikke for alvor skal lugte blod, håber og tror jeg på fuldt udbytte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst