1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der er sgu ikke nogen undskyldning for det her. Det startede med en elendig opstilling der blev krydret med en elendig indsats og så toppet med en elendig dommer. Virkelig skidt hele vejen rundt.

I sidste ende var det dog dommeren der kostede os i dag. Ser ikke verdens største hånd for målmanden og efterfølgende giver han et straffespark der er så latterligt at ingen vidste hvor det var begået. Først blev der filmet på verm, så på Roberto og til sidst noget med digne og hånden. Håbløst.

Nå men 5 point og ligaen lever. Wuhuu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Skod. Men Brøndby vandt. Dejlig tur til Herning.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Er så skuffet over den taktiske tilgang til denne kamp. Pau er slet ikke god nok og bør ikke starte inde igen.

Øv!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Goaaal skrev:
Daluigi skrev:Pinligt indhop af Dembele
Ikke sammenlignet med Cous. Ffs det er ringe
What? De to skabte mere røre end hvem der ellers havde været på banen op til, pånær Messi, self. Cou og Demb skulle have startet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Valverde skal væk til sommer. Nu gider jeg simpelthen ikke se mere af det her forsigtige, langsomme, røvfodbold. Giv mig en Sarri. Så bliver man da i det mindste underholdt, også når man taber. Der er bare intet som helst Barcelona DNA i det her. Føj.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

I det mindste stillede vi svagt op... eller...

Rend og hop at vi kan være så fucking elendige på denne tid af sæsonen. Jeg gider snart ikke mere af det her ustabile lort ! Elendig kamp af spillerne. Pinligt af reserverne og de dyre spillere. Især Dembele må man bare sige er de 100 millioner for dyrt som man hele tiden har måbet over efter at have set historiens mest absurde panikkøb i ham. Jøsses.

Fuld fortjent på trods af katastrofalt dommerarbejde som altid fra Lahoz. Horribelt at så ringe et hold dominerer os! Direkte dominerer os.
Forumlegende

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:Simpelthen dybt uacceptabel præstation. Det er fuldstændig ligegyldigt, hvad Lahoz begår af fejl. Vi skal selv kunne slå et hold som Las Palmas, uanset om vi bliver bortdømt i to situationer. Det er simpelthen bare for dårligt, og det hele falder tilbage på Valverdes uforståeligt forsigtige og defensive tilgang. Vi plejer at smadre Paco Jémez' hold sønder sammen, men når man insisterer på at spille langsomt, og at have Aleix Vidal og Paulinho i startopstillingen, så beder man simpelthen selv om det. Jeg tror, hånden på hjertet, at Atlético bliver mestre, hvis ikke vi slår dem i weekenden. Det er idiotiske pointtab, der bare hober sig op, og se skyldes først og fremmest Valverde.
Fair kritik i den her kamp. Men tamt at du ikke skrev noget positivt i 6-1 kampen. Bliver trættende

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Elendig kamp fra vores side af, især 2. halvleg var skandaløst ringe. Dog anstrengende man ikke bare kan sige "vi spillede dårligt og det kostede point", men at kampen også lige skal have et stort fedt 'Lahoz'-stempel. Simpelthen en joke, at han stadig dømmer noget der bare minder om topniveau.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Kæft det er skuffende, men er ikke ingang overrasket, jeg tænkte nok at vi ville spille en lorte kamp igen, eller den stor sejer sidst.

Er sku stadig ikke fan af Valverde!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Dembele var ret skuffende. Valverde er jo bare Valverde, hvad skal man sige?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Simpelthen dybt uacceptabel præstation. Det er fuldstændig ligegyldigt, hvad Lahoz begår af fejl. Vi skal selv kunne slå et hold som Las Palmas, uanset om vi bliver bortdømt i to situationer. Det er simpelthen bare for dårligt, og det hele falder tilbage på Valverdes uforståeligt forsigtige og defensive tilgang. Vi plejer at smadre Paco Jémez' hold sønder sammen, men når man insisterer på at spille langsomt, og at have Aleix Vidal og Paulinho i startopstillingen, så beder man simpelthen selv om det. Jeg tror, hånden på hjertet, at Atlético bliver mestre, hvis ikke vi slår dem i weekenden. Det er idiotiske pointtab, der bare hober sig op, og se skyldes først og fremmest Valverde.
Fair kritik i den her kamp. Men tamt at du ikke skrev noget positivt i 6-1 kampen. Bliver trættende
Beklager at jeg både arbejdede og var til fødselsdag hos svigerfamilien. Næste gang vi vinder en kamp, skal jeg nok komme herind og klappe lidt ryg.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Simpelthen dybt uacceptabel præstation. Det er fuldstændig ligegyldigt, hvad Lahoz begår af fejl. Vi skal selv kunne slå et hold som Las Palmas, uanset om vi bliver bortdømt i to situationer. Det er simpelthen bare for dårligt, og det hele falder tilbage på Valverdes uforståeligt forsigtige og defensive tilgang. Vi plejer at smadre Paco Jémez' hold sønder sammen, men når man insisterer på at spille langsomt, og at have Aleix Vidal og Paulinho i startopstillingen, så beder man simpelthen selv om det. Jeg tror, hånden på hjertet, at Atlético bliver mestre, hvis ikke vi slår dem i weekenden. Det er idiotiske pointtab, der bare hober sig op, og se skyldes først og fremmest Valverde.
Fair kritik i den her kamp. Men tamt at du ikke skrev noget positivt i 6-1 kampen. Bliver trættende
Beklager at jeg både arbejdede og var til fødselsdag hos svigerfamilien. Næste gang vi vinder en kamp, skal jeg nok komme herind og klappe lidt ryg.
Havde lige glemt at trådene bliver låst på kampdagen. Beklager.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ooooooooog det her er sådan vores kampe foregår når hold ikke spiller naiv, som Girona gjorde det. Ikke én spillede havde en god kamp i dag. Suarez, Sergi, Digne, Paulinho og Ini var dog de dårligste. Formationen og tilgangen til kampen hjalp dog heller ikke. Den var fuldstændig håbløs.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Skidt, skidt opstilling og taktisk plan kostede kampen. Det her måtte bare ikke ske før Atleti-kampen, men det skete. Katastrofalt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg spår at denne tråd bliver 25 sider lang. Når vi så slår atm på søndag så kommer vi lige op over 10...

Lorte kamp. Det var ikke den første og det bliver ikke den sidste. Stadig 5 point oppe og en hjemmekamp mod rivalen på søndag. Videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst