La Liga 2017/2018

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Piquénbauer »

Næ men jeg håbede da... Og leganes havde 2 enorme chancer for at komme foran.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Ham Grizen har da hørt min kritik og gået amok siden!

Han må da meget gerne bombe videre for os også. Måske vi ser den optimale Grizen under et system, der fitter ham bedre end Simeones meget disciplinerede spillestil.

Anyway, sgu da altid noget vi har lidt spænding i vores kampe nu. Havde været lidt kedeligt, vi havde været 19 point foran alle i ligane allerede.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af emo »

MessiPogba skrev:Ham Grizen har da hørt min kritik og gået amok siden!

Han må da meget gerne bombe videre for os også. Måske vi ser den optimale Grizen under et system, der fitter ham bedre end Simeones meget disciplinerede spillestil.

Anyway, sgu da altid noget vi har lidt spænding i vores kampe nu. Havde været lidt kedeligt, vi havde været 19 point foran alle i ligane allerede.
Havde ikke syntes at der var kedeligt, men mega awesome. Men der er som der er. Dumme x kampe fra vores side af.


Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Ham Grizen har da hørt min kritik og gået amok siden!

Han må da meget gerne bombe videre for os også. Måske vi ser den optimale Grizen under et system, der fitter ham bedre end Simeones meget disciplinerede spillestil.

Anyway, sgu da altid noget vi har lidt spænding i vores kampe nu. Havde været lidt kedeligt, vi havde været 19 point foran alle i ligane allerede.
Griezmann har altså været kanon godt spillende hele sæsonen, men manglede lige den sidste skarphed de første måneder, hvor det var stolpe ud hele tiden og igen. Griezmann har i det hele taget været en af ligaens allerbedste, siden sin gennembrudssæson i La Real.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Ham Grizen har da hørt min kritik og gået amok siden!

Han må da meget gerne bombe videre for os også. Måske vi ser den optimale Grizen under et system, der fitter ham bedre end Simeones meget disciplinerede spillestil.

Anyway, sgu da altid noget vi har lidt spænding i vores kampe nu. Havde været lidt kedeligt, vi havde været 19 point foran alle i ligane allerede.
Griezmann har altså været kanon godt spillende hele sæsonen, men manglede lige den sidste skarphed de første måneder, hvor det var stolpe ud hele tiden og igen. Griezmann har i det hele taget været en af ligaens allerbedste, siden sin gennembrudssæson i La Real.
Jeg har ikke set så meget Atletico i år, men jeg synes ikke, at Griezmann har været så i øjnefaldende, som han kunne.. Især i efteråret så han noget ugidelig ud i hvert fald.

Jeg har dog hellere aldrig anfægtet, at Griezmann ikke er hamrende talentfuld og på dagen vanvittig god. Kun at han kan have en tendens ti lat forsvinde ud, når spotlightet er allerkraftigst, og det er det, jeg har haft lidt på.

Der er jo ingen som helst tvivl om hans talent og kvaliteter, når han er sprudlende. Så er han, som du siger, absolut en af La Ligas allerbedste spillere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Piquénbauer »

Det handler vel ligeså meget om holdet han spiller på? Du sagde det samme om cou. Faktum er at det er meget få spillere der kan løfte sig "over" holdet når dette ikke præsterer. Det bliver f.eks. lettere for modstanderen at markere holdets bedste spillere (griez og for den sags skyld cou) når medspillerne ikke rammer niveauet.

Så i stedet for at fortsætte med at påpege at de ikke leverer i de største kampe så vil jeg hellere at man ser på holdet de spiller på og hvordan det har gjort det i de største kampe.

Derfor er det også noget helt andet når de kommer til Barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Piquénbauer »

Official: VAR technology will be used in La Liga from the next season 2018/19.
Det kommer til at gå helt galt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Tello »

Lahoz kommer op og slås med kameraet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Official: VAR technology will be used in La Liga from the next season 2018/19.
Det kommer til at gå helt galt...
Stakkels Ronaldo og Real. Så får de ikke alle de tvivlsomme mål. Tebas fjerner det sikkert igen, når han ser, at Real endnu engang halter efter pga. manglende mål.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Lopezzz »

Øv øv ikke flere straffe til Real og slut med Penaldo
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

Tror også, at Barca bliver ramt af det. Der har også været tvivlsomme kendelser i Barcas favør. Det er dog godt for sporten på den lange bane.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Rb88 »

Tidligere Barca B angriber Lozano lukker kampen til 2-0 for Girona ude mod Villarreal . fantastisk mål

Girona er vilde!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Rb88 skrev:Tidligere Barca B angriber Lozano lukker kampen til 2-0 for Girona ude mod Villarreal . fantastisk mål

Girona er vilde!
De må meget gerne forblive repræsentanter for Katalonien sammen med os og tage Enspandlorts plads i den sammenhæng, så de røvhuller rykker ned og forbliver usle resten af deres tid der.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Selvfølgelig holder Getafe åben udsalg mod storbrødrene, men kæmper mod os som gale. Lukket 22 mål ind inden dagens kamp og så lukker da de lige 2 ind på en halvleg mod Real.

Må dem og Espanyol rykke ned forevigt!
Senest rettet af MessiPogba lør mar 03, 2018 10:34 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ronaldo var i øvrigt offside
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster