Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jamial »

MessiPogba skrev:Han får 100 procent 3 dages karantæne, så Barca måske kan få et downfall, som Real håber de kan udnytte. Perez har sikkert allerede haft La Liga i røret og fortalt, at Suarez skal i karantæne.
Har Lopezzz overtaget din konto? (Sagt med et smil på læben, men altså, hold nu op. :) )

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

Jamial skrev:
MessiPogba skrev:Han får 100 procent 3 dages karantæne, så Barca måske kan få et downfall, som Real håber de kan udnytte. Perez har sikkert allerede haft La Liga i røret og fortalt, at Suarez skal i karantæne.
Har Lopezzz overtaget din konto? (Sagt med et smil på læben, men altså, hold nu op. :) )
Nah, jeg er bare blevet for paranoid med et Real Madrid-hold, når det er Perez. Hader den mand! Sorry for raging, men Perez er bare klam.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af ulrich »

Der sker jo ingenting... Hvis det ikke står i dommerrapporten, så sker der ingenting. Is på =)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/luis- ... elsea.html

Ville jeg ikke have noget i mod, hvis vi får Griezmann til sommer som alt tyder på.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

SKulle det blive udfalde, vil det nok være et godt salg af os. Han kan næsten blive et problem, hvis vi virkelig gerne vil have Griezman. Spørgsmålet er nok nærmere, om Suarez vil væk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Suarez med tiden kan affinde sig med en rolle som sub så vil jeg sgu ikke af med ham. Han er stadig klasse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Hvis Suarez med tiden kan affinde sig med en rolle som sub så vil jeg sgu ikke af med ham. Han er stadig klasse.
Man skal heller ikke glemme Messi og Suarez nære venskab... ser ikke det samme med Griez.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af ladislau »

Hvor var Suarez god igår. Sikken en opblomstring af en mand, der var helt væk i starten af sæsonen.
Neymars fravær og hans rolle i Valverdes 4-4-2, giver os virkelig old school Suarez, og her mener jeg de vilde Liverpool dage, hvis han kan holde den her kadence.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Han prøvede virkelig :P
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBSOCI »

Tebas vil give Suarez karantæne fordi han forsøgte at få en gult kort mod Girona. Det var aldrig sket for Ronaldo.

Tebas “genistreger” omfatter nu:
1. Det var Barcas egen skyld, da de fik smidt en vandflaske i hovedet
2. Pique skal straffes for sin fejring af målet mod Enspanyol. Espanyols halsbrækkende tacklinger og aberåb til Umtiti går ubemærket hen
3. Suarez skal straffes for at ville trække et gult kort
Fortsæt selv.
Ville han i øvrigt ikke også forbyde Barcas uafhængighedsflag på stadion?

Selvfølgelig skal der slås ned mod regelbrud, men det er åbenbart stort set kun Barca, der begå dem :? .

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

FCBSOCI skrev:Tebas vil give Suarez karantæne fordi han forsøgte at få en gult kort mod Girona. Det var aldrig sket for Ronaldo.

Tebas “genistreger” omfatter nu:
1. Det var Barcas egen skyld, da de fik smidt en vandflaske i hovedet
2. Pique skal straffes for sin fejring af målet mod Enspanyol. Espanyols halsbrækkende tacklinger og aberåb til Umtiti går ubemærket hen
3. Suarez skal straffes for at ville trække et gult kort
Fortsæt selv.
Ville han i øvrigt ikke også forbyde Barcas uafhængighedsflag på stadion?

Selvfølgelig skal der slås ned mod regelbrud, men det er åbenbart stort set kun Barca, der begå dem :? .
Med alt det der remses op, så burde Lui sidde på bænken imod Las Palmas, dommeren kunne sagtens finde på at stikke ham et latterligt gult.

Paco i front.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBSOCI skrev:Ville han i øvrigt ikke også forbyde Barcas uafhængighedsflag på stadion?
Det er da ingenting. Det kan UEFA nemt overgå. De gav os en bøde for tilstedeværelsen af Estelades, selvom de dygtigt har vendt de blinde øje til, når baskiske seperatister har fløjet flag, der kræver frihed for indespærrede ETA terrorister, eller når andalusiske tilhængere har fremvist deres uafghængighedsflag. Men den catalanske uafhængighedskamp er åbenbart anderledes end de andre.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Paco time?
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af DeanCassady »

Er jeg den eneste, der bider mærke i, at Suárez ikke er tilstede? (No pun intended)

Billede
Robert Zimmerman

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

DeanCassady skrev:Er jeg den eneste, der bider mærke i, at Suárez ikke er tilstede? (No pun intended)

Billede
Faktisk er jeg mere overrasket over, at Messi er med på det billede der, da han er Adidas-dreng. De fire andre på billedet er alle Nike-sponseret. Dembele, hvor er han, som den Nike-sponseret atlet, han er?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster